Wat je even kwijt wilt #6

Nog steeds veel zin in kerst. Kom maar door met de duizenden kcal. aan eten.

7 likes

Ze heeft alleen een broer in de buurt wonen maar die is op vakantie. Ik had eigenlijk allemaal nee-stemmers op de poll verwacht maar dat valt mee dus misschien moet ik gewoon mijn gevoel volgen en gaan.

Je hebt gelijk hoor, je grijpt zelden echt in. Maar ik til persoonlijk dus wel zwaarder aan dat woordje moderator. (zoals @Fenayi hierboven zegt) Daar kan ik me natuurlijk zelf overheen zetten hoor, maar als veel mensen dat ook hebben, zou er misschien iets kunnen veranderen.

3 likes

Dat gebruikt m’n bovenbuurman als Ajax speelt. Zit je rustig tv te kijken hoor je FAAAAAACKKKKK

3 likes

Nou niet per se zonnebrillen, maar bij een aflevering van Dr Who hebben ze van die oordopjes en daardoor wordt iedereen een cyberman (ik denk door die draadloze oordopjes vaak hieraan) Dus wellicht doet Sunglasshut dat met zonnebrillen. Dan kun je sublieme (ik weet niet of dat het woord is dat ik bedoel) visuele berichten sturen.

2 likes

Dit vind ik het allerergste wat ik vandaag heb gelezen. Is er een woord negeer knop. Ik wil een censuur op het woord kerst.

8 likes

fack

Ik denk wel dat we dan het enige forum zijn waar moderators onder een ander account gewoon mee posten. Zou ook best wel raar zijn als dat nodig is als ik zo eerlijk mag zijn. Als dat trouwens gaat gebeuren dan neem ik mijn voorstel wel weer terug want ik hoef geen 2 accounts hier en lijkt me ook heel verwarrend want moet je steeds in en uitloggen.

Ik ben het gewend van EGF! Maar goed dit is EGF niet, dus het hoeft niet hetzelfde als daar natuurlijk

Volgens mij was dat op egf ook. Maar dat vond ik best verwarrend. Ik wist wel welke forummers mods waren maar niet hun mod naam haha.

Wat vermoeiend om de hele tijd FOK! te moeten typen

4 likes

Ik zie het echt niet vaak en ik blijf er wel bij wat ik zei. Ik ben nu ook gewend dat ik alles onder 1 account doe. Mss willen ze mij hier helemaal niet bij de crew hoor, begrijp ik best en dan boeit het sowieso niet maar als ze mij wel willen dan doe ik het niet onder 2 accounts. Sorry.

Ik weet van niemand wie wie was.

1 like

Hey wat rot joh! Als je vriend het fijn zou vinden zou ik gewoon even langs gaan voor een kop thee en om even bij te kletsen. Mocht ze dan iets bij je kwijt willen of als het niet goed gaat en ze wil dat delen, dan is daar ruimte voor. Als ze dat liever niet doet, heb je haar iig even gezien en je best gedaan! Goed voor je eigen gemoedsrust ook denk ik. Ik vind het lief van je!

2 likes

Hahaha ja dat zou wel ideaal zijn :smile:

Haha wel lief dat al 8 mensen mijn voorstel een hartje hebben gegeven. Jullie zijn lief.

Ik denk ook niet dat het punt van traveljunkie erom ging of jij wel of niet mod wilde worden. Het haakte enkel in op de vraag of het nu duidelijk is wanneer een mod als mod post en wanneer als forummer. Daarbij was de scheiding bij EGF wel duidelijk, dus vandaar het idee.

4 likes

Ik heb niet gestemd omdat ik het moeilijk vind om in te schatten wat goed is maar ik wil even kwijt dat jij volgens mij een heel lieve zorgzame schoondochter bent! Daar heeft je schoonmoeder maar geluk mee. :blush:

2 likes

Weet ik. Zeg ik toch ook min of meer? Sorry als dat anders overkwam. Ben ook beetje met van alles en nog wat bezig nu. #slechtexcuus

1 like

Haha ja ik begreep het wellicht wat anders, kan ook aan mij liggen :smiley: Niets aan de hand!

1 like