Wat je even kwijt wilt #6

Ja ik ben er nog niet zo lang maar ik vind het hier echt een beetje kumbaya achtig in vergelijking met egf

12 likes

Dan mag hij in bed in plaats van die draken

6 likes

Hij durft de trap niet omhoog helaas anders mocht ie dat sowieso. Maar denk erover om de matras van de logeerkamer beneden te leggen maar betwijfel of ie daar op gaat liggen ook :flushed:

2 likes

Kun je hem niet tillen

Nee nog niet in ieder geval (over niet welkom). Ik lees en kijk gewoon een tijdje hoe het hier gaat.

Hij weegt vieftig kilo!!

2 likes

Ik vind bij de gele mod reactie het meer lijken op een memo ofzo. Van hoi er is een update of een belangrijke mededeling.

Misschien is vuurrood een leuke kleur voorals je iemand wilt aanspreken als mod.

2 likes

Ah joh, dat lift jij toch makkelijk met je pink :stuck_out_tongue:

1 like

Maar maakt het nou zo veel verschil? Ik vind het moeilijk te verwoorden, maar vaak is het toch wel duidelijk of er wordt gesproken als mod zijnde of vanuit de persoon zelf? En het blijft natuurlijk dezelfde persoon die ook gewoon een mening heeft zoals ieder ander hier. Ik denk dat er te veel naar gekeken wordt als “Wow je bent moderator”. Als iemand begrijpt wat ik bedoel😅. Er is vast iemand die dit beter kan verwoorden dan ik. En ik bedoel dit niet als aanval ofzo.

3 likes

Mijn neefje logeert hier, hij is nu ruim 2,5 en dit is zo’n leuke leeftijd, hij wil meehelpen en hij heeft echt humor. Morgen gaan we samen met de trein, hij heeft het er al weken over <3

15 likes

Als mensen vragen hoe ze de meldingen uitzetten van de chat (bij je instellingen btw) ga ik die gele kleur niet gebruiken. En als ik zeg dat ik een discussie ook wel weer goed geweest vind, vind ik dat ook persoonlijk. Daar is geen moderator kleurtje voor nodig. Dus inderdaad, geel in extreme gevallen.

3 likes

Wtf :joy:

20 likes

Het lijkt me heel relevant voor iedereen om te weten wanneer een mod uit persoonlijke noot praat en wanneer niet, ja. Dat is niet zo gek lijkt me. En jouw indruk dat daar een beetje de pijn zit is een verkeerde indruk, want daar zit geen pijn. Dus je zit inderdaad verkeerd.

Ik vind de toon in je bericht overigens niet erg prettig, het komt erg belerend over.

Ok.

Ik vond je bijzonder knap vandaag op je stories

8 likes

Ik zit hier echt hardop om te lachen hahaha

Maar ik bedoelde eigenlijk zo’n home system waar je hardop tegen moet zeggen ‘hey google’; wat is dit?! :open_mouth:

3x je story ovwrnieuw gekeken ik zie niks je bent mooi😚

1 like

Oooh ohja zoiets wat gewoon in je keuken staat ofzo :stuck_out_tongue:
Hier moet je ook spreken trouwens hoor maar dan zet hij het neer als tekst en daarna krijg je antwoord

1 like

Nee dit is goed voor de sfeer haha

Ja als de 50 kilo me niet tegenwerkt wel maar die dikke worst wil niet opgetild worden

13 likes