Nieuwe kussens, mijn hond heeft ze duidelijk goedgekeurd…
Krijg trouwens deep love gevoelens als ik die foto zie
Same en het is niet eens mijn hond haha
Haha geweldig…
Wow ik heb nog geen uur geleden mijn eerste pilletje mirtazapin genomen (medicijn, geen drugs haha) en ik voel me zo raar? Opeens heel licht in m’n hoofd, ik wankel een beetje. Alsof ik veel minder controle over mijn lichaam heb. Dit bericht typen kost me ook echt moeite.
Iemand bekend hiermee?
Vind ik ook wel interessant. Ik heb er net over gelezen en ik geloof dat het ligt aan het middel en dosering. Blijkbaar kan het dat je er bij bepaalde ssri’s wel na twee tot vijf dagen stoppen er al last van krijgt omdat de eliminatiehalfwaardetijd vrij kort is (een dag), maar bij anderen zou dat eigenlijk geen problemen moeten geven en dan zou het wel nocebo zijn denk ik. Of misschien een combinatie van daadwerkelijke effecten en attributie daarvan/cognitieve factoren.
Nier zelf bekend maar is wel een bekend verschijnsel. Wordt ook gebruikt als slaapmiddel vanwege die werking.
Dit zou tegenwoordig niet meer kunnen.
Wat is dat op de achtergrond
Dat je tegelijk hier kan forummen en daar muziek kan luisteren.
Op je foon.
Oooooh nu snap ik m haha. Ja is handig mja, voor €16? Hallo heb ook al Netflix en Videoland, poep geen goud ofzo
Joehoe ik ben er weer na 10 dagen op vakantie te zijn geweest! Het voelt alsof ik WEKEN weg ben geweest (in positieve zin wel). Ik probeer bij te lezen maar ik ga me écht niet wagen aan wjekw Maar hoi dus!
Neuhhh, het volkslied levert me genoeg geld op. Ben gewoon een krent
Sowieso die verzuiling onder de aanbieders van media. Ik wil gewoon alle streams op 1 of 2 plaatsen. Disney begint ook al in de toekomst met hun eigen platform. Nou dan krijgen ze mij niet als klant :’)
Ja precies, als ze nou allemaal €5 per maand zijn dan zou ik het nog wel doen, maar allemaal €15 ofzo, doeiiiii
Dat ja, of bijvoorbeeld 25 all inclusive (en in een utopia dat bijvoorbeeld 80% van het maandelijke abogeld naar de hele dienst gaat en dat ik een gedeelte kan ‘doneren’ aan de series waarvan ik vind dat ze het verdienen").
Woooohh paar dagen op vakantie en dit topic is niet bij te houden! In ieder geval, ik ben nu op Ibiza en hoor graag tips voor (niet te dure) restaurantjes en leuke uitgaansgelegenheden… De grote clubs zijn niet aan ons besteed, maar leuke strandfeestjes /dans cafés wel!
Ik zit erover nadenken om met oud&nieuw weg te gaan naar een warm land vind het altijd zo kut gaan hier dus ben alvast vooruit aan het denken
ookal duurt het nog wel even voordat de tijd daar is