Wat je even kwijt wilt #6

Ik heb vers tijgerbrood beneden in de kantine liggen, vlokken EN pindakaas. Zoveel zin in. Nu al. Ik ga het zo pakken.

6 likes

@Tachycardia Jeetje wat naar, logisch dat je je zo voelt. Kan je vandaag rustig aan doen?

1 like

Ik ben nieuw in de wondere wereld van de iMacs, maar mijn muis werkt niet meer? Hij staat gewoon aan en is opgeladen alleen lijkt hij niet verbonden ofzo. Ik heb een document openstaan en ik kan wel gewoon typen, dus er is iets met mijn muis. Iemand enig idee?

Ja het knopje stond gewoon op groen! Geen idee wat ik nou heb gedaan, maar ineens verscheen er weer ā€œmuis verbondenā€ op mijn scherm dus hij doet het weer. Wel irritant en weet ook niet hoe ik het nou heb opgelost, maar hij werkt weer. Dank je voor je hulp in ieder geval!

1 like

Haha heerlijk, je zo kunnen verheugen op eten :drooling_face:

Gaat het wel? Neem je voldoende rust om het goed te verwerken? Heb je ergens last?

Sterkte!

1 like

Go shawty, it’s my birthday. :sunglasses:

52 likes

Congrats!! :tada::confetti_ball::balloon:

1 like

Gefeliciteerd @equinox!
En ook @coffeebreaks!

1 like

Toevallig las ik hier van de week over… ik geloof op de site van RDW. Je hebt na die datum nog 2 maanden (geloof ik) om het te regelen, je mag dan alleen naar de garage rijden. Pin me er niet op vast maar zoiets was het!

1 like

Zijn de beachclubs in Zandvoort makkelijk te bereiken met een kinderwagen of moet je door het zand om er te komen? Weet iemand dit?

Het is bijna 2019

5 likes

Dankjewel!

@equinox gefeliciteerd!

1 like

Jaaa, mijn favo is nog steeds het filmpje met de aanloop om achterin de auto te springen. So close…

Nee, zeker als de afspraak voor de APK al gemaakt is, heeft dit eigenlijk geen consequenties op zo’n termijn.

1 like

@Ishq Hoe is het nu met die rare ontslagsituatie?

Ze zijn hier erg strikt op, voor je het weet heb je een boete ( en die zijn niet leuk)

Zou even flink boos worden op je vriend! Is geen stijl!

1 like

Wel hoor, auto zonder apk en die niet geschorst is krijgt een boete

1 like

Ik ben stiekem best wel trots op mezelf. Ik woon hier nu een half jaar, heb huis en haard achtergelaten voor de liefde, ben naar de andere kant van het land gegaan, en ik heb gewoon nu al echt best wat vriendinnen en sociale contacten los van m’n vriend. :relaxed: Ik vond het eerst best moeilijk, om als je bijna 30 bent nieuwe vriendinnen te maken. Het gaat niet allemaal zo makkelijk als toen je jonger was. Dan gaat het behoorlijk vanzelf, het is best ā€œhard werkenā€, maar ik vind het zó leuk allemaal!

49 likes

Wij werden jaren geleden een keer aangehouden door de politie omdat de APK een paar weken verlopen was, maar toen we onze excuses aanboden en zeiden dat de afspraak met de garage al stond, mochten we gewoon verder rijden zonder boete. Daarom dacht ik dat het zo’n vaart niet loopt.

1 like