Wij hebben een uit de hand gelopen hobby met auto’s. Hebben al vaker gehad dat we er een vergeten waren te schorsen…
Maar misschien heb je mazzel en krijg je geen boete
Wij hebben een uit de hand gelopen hobby met auto’s. Hebben al vaker gehad dat we er een vergeten waren te schorsen…
Maar misschien heb je mazzel en krijg je geen boete
Ik heb geen idee hoe Boxtel ruikt, maar ik moest lachen 
Soms ga ik wel eens nadenken over wat mensen over mij zouden kunnen zeggen. Want hier op kantoor ook, dan hebben we het wel eens over elkaar, fouten die anderen maken. En in het dagelijks leven ook, heb je het ook wel eens over anderen, en ik ben dan zo benieuwd wat anderen dan over me zeggen. Of ze ook wel eens zeggen: “Zij is echt heel leuk!” of “Ik vind haar zó kut!” ofzo. Je moet daar alleen niet te lang over nadenken, da’s heel naar. 
Ik moet nog zoveel doen voordat mijn ouders thuiskomen en ik ben zo moe en geïrriteerd
En vandaag laatste dag therapie en daar word ook zo’n enorm ding van gemaakt. Moest voor iedereen een cadeautje kopen en een kaartje schrijven en zorgen voor wat lekkers. Echt rot op laat me gewoon stoppen met therapie zonder al die heisa
0 stemmers
Moesten nog wel?
Dan snap ik wel dat je er tegenop ziet.
Maar darling, you got this! 
Ik ga nog steeds helemaal stuk om neukgaten 
Bij mijn stage moet ik ook de telefoon opnemen maar ik versta/onthoud bijna nooit de naam
Iemand tips want het staat ze kut om 10 x te vragen.
Neukgaten 

Ik schrijf alllltijd gelijk mee, elk telefoontje! Als ik dat niet doe, vergeet ik 't ook.
Ik heb een telefoonboek in excel.
Als iemand belt typ ik direct zijn naam. Al is het fonetisch
Gelukkige verjaardaaaaag! 

Hahhaha ja dat is ook wel zo. Mensen praten echt onduidelijk. Gister begon er een te schelden toen ik nog een keer zijn naam vroeg :’). Ik probeer wel mee te typen maar versta ze echt slecht haha
Ik las eerst botox hahaha
Dankje!
Ik heb nog steeds geen antwoord terug ontvangen van die leidinggevende die mijn ontslag heeft geautoriseerd. Wat raar is want normaal reageert hij gelijk.
Maar ik had dus HR weer gebeld en de hele situatie uitgelegd en geeist vanwege de nieuwe privacy wetgeving dat ik mag weten wat erover mij in hun systeem staat. Toen hebben ze inderdaad beaamd dat ik als uitdienst sta per augustus, maar mensen van een team waarin ik werkte die wilden weten hoe en wat en zij wilden dus niet dat ik moest weten dat mijn ontslag gewoon door is gegaan. En mijn leidinggevende speelt dat spelletje gewoon mee want hij gaf dus aan ja ik heb je ontslag medio juli terug getrokken terwijl dat helemaal niet het geval is. Ze hopen dat als ik niet weet dat het inderdaad geautoriseerd is, ze mij alsnog om konden praten maar ik heb in die mail ook gezegd van jullie dwingen mij om in dienst te blijven terwijl ik dat gewoon niet wil.
Ik heb van HR ook een bevestiging ontvangen waarin staat dat de leidinggevende op xxxx datum de ontslag heeft geautoriseerd.
Dus al met al administratief is gewoon goed, sociaal zitten ze gewoon een spelletje te spelen maar ik laat nu echt niet meer met mij sollen.
Ik ben al de hele ochtend motivatie filmpjes aan het kijken om succesvol een presentatie te geven. Want hopelijk geef ik woensdag mijn allerlaatste presentatie op de unief en dan ben ik afgestudeerd. Beginnen jullie eigenlijk al met solliciteren voor je grote mensen job als je eigenlijk nog niet weet of je afgestuurd zal zijn? Ik moet enkel nog mijn punten voor mijn thesis krijgen en al de rest is al afgerond, maar ik zie nu al veel interessante vacatures voorbij komen, maar technisch gezien heb ik dus mijn diploma dus nog niet?
Ze zong gisteren happy birthday toen m’n vriend jarig was, zo leuk haha. Klonk nog redelijk goed ook
Als jij het zwart op wit hebt dat je ontslag toen geautoriseerd is kunnen ze je niks meer maken. Ik snap dat je zo niet wilt weggaan maar als je leidinggevende zo doorgaat zou ik het laten hoor wat willen ze doen?
Ja precies, ik ga nu ook niets meer doen maar stel hij geeft nog wel een reactie dan antwoord ik wel terug van ik heb HR gesproken en een bevestiging ontvangen dat mijn ontslag is geautoriseerd. Doei!
HR gaf inderdaad ook aan dat nu dat eenmaal is geautoriseerd is er niets aan de hand, gelukkig!