Ja
Ik hou mijn kat altijd voor de gek door een topping van zijn favo brokken over zn normale brokjes te strooien
Kort maar krachtig
Haha awh jij reageert altijd zo lief he
Ja ik heb dat een keer moeten proberen als slaapmiddel. Goed spul ja
oke de katten hadden ook gekakt op de honden deken. Hij kwam uit de wasmachine en het rook naar diarree en toen zag ik dat alles onder de schijt zat. Heb het met handschoentjes aan onder de douche eruit gespoeld (langharige deken) en morgen nog een keer in de wasmachine
Ik denk dat mijn ex de innerlijke slet in mij naar boven heeft gehaald. Ik weet sinds dit jaar pas wat echt goede seks is en ik heb best wel zin om rond te sletten nu hahaha. Dit heb ik nooit gehad. 2018 kan nog steeds best leuk worden ondanks de break-up hehe.
Misschien moet dit in het opbiechttopic maar aan de andere kant boeien mij de reacties ook niet zoveel.
Huh is je relatie uit
Ja helaas wel. Zou liever niet rond sletten en met hem een relatie hebben maar dat zit er nu niet meer in helaas. Ik ga waarschijnlijk nog wel neuken hoor met hem haha en ik vind het ook wel heel jammer hoor maar ik ben best wel positief eigenlijk. Heb gewoon zin om wat leuks van mijn leven te maken eigenlijk.
Ja Maar zoals ik al zei ik sta er gek genoeg best positief in. Ik weet niet hoe het kan en waarom. Maar iets heeft in mij een knop doen omslaan. Natuurlijk heb ik wel mijn momentjes dat ik eventjes beetje down ben maar die zijn wel heel snel weer over. En denk dat de grote klap misschien nog wel komt… Maar misschien ook wel niet? En dat vind ik helemaal niet erg want voel ik mij tenminste ook niet vet kut rond de kerst enz.
Alleen met mijn verjaardag eind volgende maand heb ik het denk ik wel eventjes moeilijk maar dan zie ik 's avonds allemaal vrienden en ben ik het ook allang wel weer vergeten.
Ik ben bij een random film op tv blijven hangen, en daar kwam ineens een scène waarin iemand heel erg mishandeld werd - en ik ben helemaal misselijk en trillerig ervan. Is me nog nooit overkomen? Weet ook niet waarom ik bleef kijken, bah.
Reageren op een oproep als ze iemand zoeken… Of jezelf aanbieden zoals ik nu doe (en afwachten op een reactie of ze je kunnen gebruiken of niet). Bij andere forum heb ik op een oproep gereageerd en een mailtje gestuurd.
Nope, allemaal vrijwillig omdat je het forum leuk vind en het beste ervoor wilt.
Hopelijk komen mijn rokjes voor het weekend nog binnen. Staat nog op verwerken in ieder geval (H&M). Heb inmiddels zoveel besteld dat ik niet meer weet wat ik allemaal kan verwachten. Net cadeautjes lol.
Nog even een tip voor ik ga slapen. Ik zie net dat je dat nieuwe YouTube premium twee maanden gratis kan proberen. Je moet het dan alleen even op tijd opzeggen. Als je wil weten wat dit precies is moet je even Googlen, ik zit nu mobiel. Oké kusjes ik ga slapen.
Het is trouwens wel chill dat ik dit nu kan typen terwijl er ook iets op YouTube draait op mijn telefoon. Alleen jammer dat je daar normaal voor moet betalen want het is wel een top functie.
Ik heb nog geen enkele dag GEEN vertraging gehad deze week. Ik haat de NS zo takketyfus erg.
Ik zat hier dus echt net over na te denken. Nu al geen zin in. Heb ook echt alle komende familiedingen afgezegd. Zo geen zin in vragen over mn relatie van familie.
Ik zit altijd op het balkon in de trein (zo heet dat toch), omdat het daar altijd rustig is en ik maar één halte hoef. Nu stappen er net 6 meisjes van een jaar of 17 in en ze zijn zoooo druk. Echt hou je rustig.