Huh is me nog nooit opgevallen 
Gefeliciteerd!
Ah ja natuurlijk… net als ik naar de winkel wil begint het te regenen.
Heb ik wel gedaan! In mijn geval merkte ik dat het zeker voor functies die niet direct werkervaring eisen gewoon prima kon. Ze zien bij het bekijken van je cv gewoon zelf al wel of je diploma al binnen hebt en anders kan je het misschien ook nog in motivatiebrief aangeven (iets van dat je nu aan het einde van je studieperiode bent aanbeland oid)
Spannend! Wat ik deed was de verwachte datum behalen diploma in mijn cv zetten.
Ja wow als slaapmiddel werkt het echt als een trein. Ik heb gewoon geslapen van 23:00 tot 10:30… Heb ook m’n wekker totaal niet gehoord maar gelukkig ben ik vrij vandaag.
Vind het eigenlijk niet zo’n fijn spul.
Ik stemde net pas en wilde nog toevoegen #geentrut maar helaas 
Ja, zo interessant maar ik moet er ook niet te lang bij stilstaan idd haha.
Ik heb ook echt geen idee wat mensen van mij vinden, irl vinden mensen me vaak stil, dat weet ik wel, maar of ze me aardig/leuk/stom vinden…??? Geen idee haha
Nee klopt! Dat had ik ook. Compleet in coma gelegen daarmee. Vond het zelf ook niet zo prettig
Had dan allang al gezegd zoek het uit.
Voor m’n verjaardag heb ik het jersey van m’n team gekregen en ik vind m echt geweldig. Maar m’n team speelt niet tot zaterdag dus nu heb ik 'm maar gewoon aan als shirt
Staat wel echt leuk eigenlijk
Ja een betekenisvol cadeautje voor alle groepsgenoten. En dankjewel <3 vandaag is even kut maar dan ben ik wel na 4 jaar eindelijk weer therapievrij dus eigenlijk is het een leuke dag
Ik kijk Dokters en het is net zo slecht als Achter Gesloten Deuren. Mijn hemel 
Zo een vreselijk fout programma maar te grappig om weg te kijken 
Ah lieverd toch. - knuffel - 
Haha fuck. Er voegde vandaag een jongen me toe op Facebook… Die heeft een meisje die ik ken op Facebook. En hij vind mij er schijnbaar wel leuk uit zien. Hij begint al meteen over dat we wel zien hoe het loopt en begint over relaties enz. Haha shit man doe fucking normaal. Gaf ook nog aan dat ik nog geen eens een week vrijgezel ben. :’)
Ik dacht dat ik me weer beter voelde want gister had ik nergens last meer van. Maar nu lig ik al weer de hele ochtend op bed met super erge maagpijn. Fuck this shit
Wat voor sieraad heb je? Ik vind alle tepelpiercings (behalve de hele simpele) nooit echt mooi, maar ben wel op zoek!
In mijn hoofd spreek ik het ‘what are you really wearing today’ altijd als ‘what are you riellie wering today’ uit. Totaal niet boeiend, maar begrijp niet waarum