Oh hatelijk, sowieso mensen die voor 8 uur al stuiteren en druk doen, ugh
Je mag mij een PB sturen?
Mijn peuter weet hoe het traphekje naar de keuken open moetā¦
Hij mag niet in de keuken, want hij trekt alles open en zit overal aan
Nu doe ik niks anders dan hem uit de keuken zetten de hele dagā¦
Dus zoek nu naar een oplossing. Iets achter het hekje zetten werkt niet, dat duwt hij gewoon opzij.
Vastbinden⦠( het hekje heh ) lukt ook niet
Aarghh
50
Ja⦠jammer genoeg wel hihi
Ik heb vannacht een auto-ongeluk gehad. Het viel allemaal wel mee uiteindelijk en ik tref geen enkele schuld. Maar ik voel me echt heel erg slecht
105
Hè gadver⦠ging t hard?
Gelukkig dat t meevalt! Logisch dat je je slecht voelt, is ook niet niks!
Op je profiel bij samenvatting. Je hebt er 105. Je moet even een verzoek indienen mij moderatoren, hoe kun je lezen in het updatetopic
Ben je druk momenteel? Dromen is vaak verwerkingā¦
Ik heb vers tijgerbrood beneden in de kantine liggen, vlokken EN pindakaas. Zoveel zin in. Nu al. Ik ga het zo pakken.
Ik ben nieuw in de wondere wereld van de iMacs, maar mijn muis werkt niet meer? Hij staat gewoon aan en is opgeladen alleen lijkt hij niet verbonden ofzo. Ik heb een document openstaan en ik kan wel gewoon typen, dus er is iets met mijn muis. Iemand enig idee?
Ja het knopje stond gewoon op groen! Geen idee wat ik nou heb gedaan, maar ineens verscheen er weer āmuis verbondenā op mijn scherm dus hij doet het weer. Wel irritant en weet ook niet hoe ik het nou heb opgelost, maar hij werkt weer. Dank je voor je hulp in ieder geval!
Haha heerlijk, je zo kunnen verheugen op eten
Gaat het wel? Neem je voldoende rust om het goed te verwerken? Heb je ergens last?
Sterkte!
Congrats!!
Toevallig las ik hier van de week over⦠ik geloof op de site van RDW. Je hebt na die datum nog 2 maanden (geloof ik) om het te regelen, je mag dan alleen naar de garage rijden. Pin me er niet op vast maar zoiets was het!