Definieer bijna 
Ik wil dit jaar een goede student zijn en wil dus ook (aangezien ik de boeken niet op de leuke manier kan vinden) de boeken aan gaan schaffen, of ik even 220 euro wil neertikken voor het eerste blok dan.
Het eerste blok duurt 5 weken 
Ja ik denk ook dat dat een beter idee is, moet ook nog wettenbundels kopen dus dan loopt het wel flink op zo. Gelukkig is studeersnel mijn beste vriend.
Ik vier al 100 jaar geen Sinterklaas meer, maar het voelt echt raar en verkeerd als ik op 5 december Kerst zou vieren.
Oh ja dit heb ik zo vaak als ik iemand uit Groningen spreek. Dan weet ik wie het is dus die naam is niet zoān probleem, maar dat hele gesprek volgen kost me dan soms zoveel moeite dat ik echt uitgeput ben als ze weer op hebben gehangen.
Nu willen we wel een foto zien natuurlijk!
Ik volg een forummer op instagram en elke keer als zij iets post met haar vriend denk ik even heel kort āomg, Thierry Baudet!ā. Ik vraag me af of ze dat vaker horen, maar durf het niet te vragen, ook omdat ik niet weet wie ze hier is en omdat ik me afvraag of ze 't niet kut vindt want straks ziet ze 't zelf niet. Dus mocht je jezelf in deze beschrijving wel herkennen plies reply!
Schoolboeken zijn zo achterlijk duur en mijn ervaring is dat je er zo weinig gebruik van maakt. Ik gebruik altijd samenvattingen.
Ik zie fotoās van āmijn zwembadā waar ik 12/13 jaar echt heel veel heb gezwommen, maar dat nu een paar maanden niet meer in gebruik is. Het ziet er al zo verlaten/haunted uit. Das raar, is toch een beetje mān jeugd.
@Madrid ik heb dat ook een keer gehad in de trein, stiltecoupé. Zó naar!
Hahahahaha ik stuur dat ook altijd naar haar hahaha ik weet wie je bedoelt
Wat ik nog wel eens heb gedaan is dat ik gratis lid was geworden van twee universiteitsbibliotheken (ik woonde toevallig in een andere stad dan waar ik studeerde) en zo kon ik die andere boeken gewoon ongedwongen lenen omdat ze daar niet een soortgelijke opleiding hadden. Heb daarmee zoān 250 euro bespaard 
Ja echt fijn he? Ik heb het een poosje gebruikt alt slaapmedicatie maar helaas na verloop van tijd werke het niet meer.
Ik kom er serieus nu pas achter dat er zoiets als RLS sokken bestaan tegen rusteloze benen. Direct besteld, hoop zo dat ze werken 
Ik ging vanochtend na het hardlopen al helemaal kapot en dit was 4,3 km. Ik moet over drie weken 8 km lopen tijdens een event en ik kijk er zo erg tegenop!
Ik zag net mān droomvacature voorbij komen
Ze vragen helaas meer werkervaring dan dat ik heb maar ik ga gewoon mān stoute schoenen aantrekken en solliciteren. I need thissss
(jullie mogen duimen!!)
Ik ben misselijk maar heb ook honger (zin in de crackers met avocado die ik nog heb liggen en in chili cheese nuggets) de struggle is real
Heb je hier een tutorial voor?
Oh dat klinkt wel heftig en naar. Hopelijk is het verholpen als je op reis gaat straks!
Oh ik vond het juist niet zo fijn.
Maar dat komt vooral omdat ik het voor iets anders gebruik en niet als slaapmedicatie dus het kwam nogal als een verrassing toen ik in een klap helemaal moe werd en 11 uur aan een stuk sliep. Ik had alleen gehoord dat je ās ochtends wat vermoeider kunt zijn.
Maar als je het als slaapmedicatie gebruikt kan het inderdaad erg fijn zijn!
Ja joh gewoon doen!
Nee heb je , ja kun je krijgen
niet geschoten altijd mis (; succes!