Zijn de beachclubs in Zandvoort makkelijk te bereiken met een kinderwagen of moet je door het zand om er te komen? Weet iemand dit?
Het is bijna 2019
Jaaa, mijn favo is nog steeds het filmpje met de aanloop om achterin de auto te springen. So close…
Nee, zeker als de afspraak voor de APK al gemaakt is, heeft dit eigenlijk geen consequenties op zo’n termijn.
Ze zijn hier erg strikt op, voor je het weet heb je een boete ( en die zijn niet leuk)
Zou even flink boos worden op je vriend! Is geen stijl!
Wel hoor, auto zonder apk en die niet geschorst is krijgt een boete
Ik ben stiekem best wel trots op mezelf. Ik woon hier nu een half jaar, heb huis en haard achtergelaten voor de liefde, ben naar de andere kant van het land gegaan, en ik heb gewoon nu al echt best wat vriendinnen en sociale contacten los van m’n vriend. Ik vond het eerst best moeilijk, om als je bijna 30 bent nieuwe vriendinnen te maken. Het gaat niet allemaal zo makkelijk als toen je jonger was. Dan gaat het behoorlijk vanzelf, het is best “hard werken”, maar ik vind het zó leuk allemaal!
Wij werden jaren geleden een keer aangehouden door de politie omdat de APK een paar weken verlopen was, maar toen we onze excuses aanboden en zeiden dat de afspraak met de garage al stond, mochten we gewoon verder rijden zonder boete. Daarom dacht ik dat het zo’n vaart niet loopt.
Wij hebben een uit de hand gelopen hobby met auto’s. Hebben al vaker gehad dat we er een vergeten waren te schorsen…
Maar misschien heb je mazzel en krijg je geen boete
Ik heb geen idee hoe Boxtel ruikt, maar ik moest lachen
Soms ga ik wel eens nadenken over wat mensen over mij zouden kunnen zeggen. Want hier op kantoor ook, dan hebben we het wel eens over elkaar, fouten die anderen maken. En in het dagelijks leven ook, heb je het ook wel eens over anderen, en ik ben dan zo benieuwd wat anderen dan over me zeggen. Of ze ook wel eens zeggen: “Zij is echt heel leuk!” of “Ik vind haar zó kut!” ofzo. Je moet daar alleen niet te lang over nadenken, da’s heel naar.
Ik moet nog zoveel doen voordat mijn ouders thuiskomen en ik ben zo moe en geïrriteerd
En vandaag laatste dag therapie en daar word ook zo’n enorm ding van gemaakt. Moest voor iedereen een cadeautje kopen en een kaartje schrijven en zorgen voor wat lekkers. Echt rot op laat me gewoon stoppen met therapie zonder al die heisa
- Ik hou met kerstversiering rekening met Sinterklaas
- Ik hou met kerstversiering geen rekening met Sinterklaas
- Van Kerst gaan mijn neukgaten overeind staan dus boeiend
0 stemmers
Moesten nog wel?
Dan snap ik wel dat je er tegenop ziet.
Maar darling, you got this!
Ik ga nog steeds helemaal stuk om neukgaten
Bij mijn stage moet ik ook de telefoon opnemen maar ik versta/onthoud bijna nooit de naam
Iemand tips want het staat ze kut om 10 x te vragen.
Neukgaten
Ik schrijf alllltijd gelijk mee, elk telefoontje! Als ik dat niet doe, vergeet ik 't ook.