Nee klopt! Dat had ik ook. Compleet in coma gelegen daarmee. Vond het zelf ook niet zo prettig
Had dan allang al gezegd zoek het uit.
Voor mân verjaardag heb ik het jersey van mân team gekregen en ik vind m echt geweldig. Maar mân team speelt niet tot zaterdag dus nu heb ik 'm maar gewoon aan als shirt Staat wel echt leuk eigenlijk
Ja een betekenisvol cadeautje voor alle groepsgenoten. En dankjewel <3 vandaag is even kut maar dan ben ik wel na 4 jaar eindelijk weer therapievrij dus eigenlijk is het een leuke dag
Ik kijk Dokters en het is net zo slecht als Achter Gesloten Deuren. Mijn hemel
Zo een vreselijk fout programma maar te grappig om weg te kijken
Ah lieverd toch. - knuffel -
Haha fuck. Er voegde vandaag een jongen me toe op Facebook⊠Die heeft een meisje die ik ken op Facebook. En hij vind mij er schijnbaar wel leuk uit zien. Hij begint al meteen over dat we wel zien hoe het loopt en begint over relaties enz. Haha shit man doe fucking normaal. Gaf ook nog aan dat ik nog geen eens een week vrijgezel ben. :â)
Ik dacht dat ik me weer beter voelde want gister had ik nergens last meer van. Maar nu lig ik al weer de hele ochtend op bed met super erge maagpijn. Fuck this shit
Wat voor sieraad heb je? Ik vind alle tepelpiercings (behalve de hele simpele) nooit echt mooi, maar ben wel op zoek!
In mijn hoofd spreek ik het âwhat are you really wearing todayâ altijd als âwhat are you riellie wering todayâ uit. Totaal niet boeiend, maar begrijp niet waarum
Definieer bijna
Ik wil dit jaar een goede student zijn en wil dus ook (aangezien ik de boeken niet op de leuke manier kan vinden) de boeken aan gaan schaffen, of ik even 220 euro wil neertikken voor het eerste blok dan.
Het eerste blok duurt 5 weken
Ja ik denk ook dat dat een beter idee is, moet ook nog wettenbundels kopen dus dan loopt het wel flink op zo. Gelukkig is studeersnel mijn beste vriend.
Ik vier al 100 jaar geen Sinterklaas meer, maar het voelt echt raar en verkeerd als ik op 5 december Kerst zou vieren.
Oh ja dit heb ik zo vaak als ik iemand uit Groningen spreek. Dan weet ik wie het is dus die naam is niet zoân probleem, maar dat hele gesprek volgen kost me dan soms zoveel moeite dat ik echt uitgeput ben als ze weer op hebben gehangen.
Nu willen we wel een foto zien natuurlijk!
Ik volg een forummer op instagram en elke keer als zij iets post met haar vriend denk ik even heel kort âomg, Thierry Baudet!â. Ik vraag me af of ze dat vaker horen, maar durf het niet te vragen, ook omdat ik niet weet wie ze hier is en omdat ik me afvraag of ze 't niet kut vindt want straks ziet ze 't zelf niet. Dus mocht je jezelf in deze beschrijving wel herkennen plies reply!
Schoolboeken zijn zo achterlijk duur en mijn ervaring is dat je er zo weinig gebruik van maakt. Ik gebruik altijd samenvattingen.
Ik zie fotoâs van âmijn zwembadâ waar ik 12/13 jaar echt heel veel heb gezwommen, maar dat nu een paar maanden niet meer in gebruik is. Het ziet er al zo verlaten/haunted uit. Das raar, is toch een beetje mân jeugd.
@Madrid ik heb dat ook een keer gehad in de trein, stiltecoupé. Zó naar!
Hahahahaha ik stuur dat ook altijd naar haar hahaha ik weet wie je bedoelt
Wat ik nog wel eens heb gedaan is dat ik gratis lid was geworden van twee universiteitsbibliotheken (ik woonde toevallig in een andere stad dan waar ik studeerde) en zo kon ik die andere boeken gewoon ongedwongen lenen omdat ze daar niet een soortgelijke opleiding hadden. Heb daarmee zoân 250 euro bespaard