Hoe moeten wij dat zien? Ze ging niet meer alleen in een hooguitgesneden string over straat maar besloot ook nog een broek of rok te dragen?
Na een dag scheren toch zeker een dag thuisblijven om te herstellen van zoveel leed.
Ik zal je raad opvolgen. Maar eigenlijk doe ik dat al. Ik ben zo actief hier omdat ik zoveel dagen bij moet komen van het leed dat scheren heet.
Misschien kun je haar pbâen op Facebook of ze nog een collega wil die haar sores begrijpt.
ik denk dat je heel mooi glanzend haar hebt haha
Ik zag net dat er fotoâs van mij op mijn open dag van 3 jaar geleden op facebook staan en ze zijn zo onflatteus
Thanks! Ja dat iedereen het eigenlijk wel leuk vindt als je wat met ze wilt doen klopt eigenlijk wel, maar toch knaagt dan dat gevoel van âzitten ze wel echt op mij te wachtenâ.
En niet precies in hetzelfde schuitje maar meer in het schuitje van⊠vanzelf vrienden gemaakt op de middelbare school en daarna vanzelf bij mân studentenvereniging (puur door min of meer gedwongen worden veel tijd met elkaar door te brengen), en nu is dat allebei voorbij en komt er niemand nieuw meer bij maar vallen er alleen contacten weg⊠dus dat vind ik een beetje spannend voor de toekomst haha. En je vraag vind ik ook spannend want ja tuurlijk wil ik dat maar ik durf ook niet af te spreken
Gaat goedkomen! Gewoon doorzetten, stapje voor stapje!
Uuuuulgg er klopt iets niet met mn loon⊠moet ik er weer achterna.
Oh oeps sneller geregeld dan dat ik dacht paniek om niks.
Wat bedoel je? (Je moet niet vertellen als je dat niet wilt, maar ik geloof echt niet dat je zoiets bij iemand anders uit kunt lokken)
Ik ben mijn huis aam het decoreren met herfstdecoratie. Heb nu allemaal pompoenen staan maar lees ik net dat het weer warm gaat worden.
Lief! Dank je wel!
Heb nog lang niet bijgelezen dus dat ga ik zo eerst doen, maar ik moet even kwijt dat ik vandaag mijn mentorleerlingen voor het eerst heb gezien en ZE ZIJN ZO LEUK!!! Word er helemaal happy van om dit jaar met ze te gaan werken. Het zullen vast ook af en toe draken zijn maar dat zien we dan wel haha.
Misschien is het een idee om eerst een poosje contact te hebben voordat je gaat afspreken. Ik heb zelf al best wel wat mensen via internet ontmoet en appte daar eerst een poos mee, ook veel groepsapps en dat maakt het minder spannend. Daarnaast bedenk je ook dat iedereen het spannend vindt he.
Ik vond vooral de groepsapp waarin ik heb gezetten met mensen van internet erg fijn. Heb dat helaas nu niet meer.
Dam tot dam by night?
Zo ja leuk! En sowieso succes!
Wat leuk om te lezen hoe dit is gegaan. Geeft de dertigers moed
High five! Goed gedaan en lekker van genieten
Dus ik ben via via in een mailwisseling terecht gekomen met zeer vertrouwelijke informatie over het bedrijf waar ik werk⊠Misbruik maken van de situatie?
Haha nee zou ik nooit doen, karma is een bitch. Maar het is wel grappig dat opeens iemand er achter kwam dat ik in de cc stond.
Ik heb echt slapeloze nachten van mijn thesis. Morgen de herkansing inleveren en ik kan gewoon echt niet meer dan dit doen⊠Ik hoop zo dat ik goeie karma krijg en het gewoon haal, ik ben zo zo zo bang ik ben zo in paniek ook erdoor, wat moet ik doen als ik het niet haal
please please please laat me een 5.5 halen