Wat je even kwijt wilt #6

Ja. Ik wilde het niet posten maar nu is het al gepost

1 like

Over een week is de pumpkin spiced latte weer terug bij de Starbucks :heart_eyes::heart_eyes:

————————————-
@anon98052296 Wow wat heftig en snel gegaan zeg! Is er verder niemand ziek geworden van dat groepje wat met hem in contact was gekomen?

1 like

Dat weet ik allemaal niet

Ah Oke sorry! Dacht dat jij er misschien meer van zou weten. Ik moet ook niet zomaar zo’n aanname maken.

Nee sorry ik ben er heel erg van geschrokken en een beetje in de war en ik weet ook niet wat ik moet zeggen erover, ik wil er eigenlijk niet over praten

3 likes

Knuffel! Als je er wel iets over kwijt wil, ben je altijd welkom.

2 likes

Vandaag allemaal boodschappen met een B gekocht: broccolisoep, bospeen, baguettes en bloedsinasappelsap. :sunny:

11 likes

Ik mis mijn vriendinnen die niet meer leven
De dagen weken en jaren gaan gewoon voorbij.
Zou je de stemmen van overleden mensen na pakweg, 20 jaar nog herinneren?

4 likes

Eigenlijk moet ik alle foto’s die ik alleen digitaal heb eens fatsoenlijk printen ergens. Stel dat ik alles kwijt ben, dan heb je gewoon niks meer. Ook geen lelijke puberfoto’s, Echt iets wat ik onnodig uitstel. Raden jullie Hema of kruidvat aan?

Nee ik herinner mij de stem van mijn moeder (20 jaar +/) en van een vriendin ( 15 =/- jaar) niet meer.

1 like

Ik ga heel hard voor je duimen en hoop dat er een 5.5 voor je in zit. :kissing_heart: Heb je wel goede en vooral duidelijke feedback gehad?
(Moet zelf nog wachten op de uitslag en heb er een slecht gevoel over (bachelorthesis was ook geen feestje).

Sorry, niet bij stil gestaan. Weggehaald, en je mag me altijd een berichtje sturen als je even je ei kwijt moet. Of voor afleiding. :heart:

1 like

Lief, dankjewel! :two_hearts: opzicht wel duidelijke feedback, maar compleet nieuw voor mij en ik weet gewoon niet of ik het goed heb aangepast… ben zo onzeker erdoor geworden!

Ahh hopelijk haal jij het ook! Hoezo heb je een slecht gevoel? En wanneer krijg je het te horen?

Gedverdemme, niet helemaal juiste topic dit maar ik wil het wel even kwijt. Ik ben verliefd geworden op een collega en hij ook op mij, alles leek goed te gaan (oké niet alles, maar dan wordt het wat te herkenbaar denk ik) tot hij ineens bedacht ja ok nee toch niet. En ik vind het zo lastig om mee om te gaan? Alsof ik net in mijn hoofd had bedacht ja we gaan ervoor en ik die switch niet echt goed meer kan terug maken. Ene moment wil ik hem graag pijn doen en ben ik boos, maar aan de andere kant vind ik het leuk om hem te zien en zoek ik zijn gezelschap op. En het maakt me zo onzeker, ook over mijn werk, dingen die hij heeft gedaan waarvan ik denk kut kan ik dat zelf wel. Ben zo bewust van hem en zijn aanwezigheid en ik haat het dat het hem helemaal niets meer lijkt te doen.

Ontlopen en negeren heb ik geprobeerd, maar is niet echt een optie en merkte ook dat ik daar alleen maar chagrijniger van werd.

1 like

In principe zijn behaalde resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst maar het gevoel blijft. Het proces voor mijn bachelorscriptie verliep als een nachtmerrie en met hakken over de sloot had ik het toen gehaald terwijl ik voor alle anderen vakken veelal veel hogere cijfers haalde. En ik ben aan mijn MA eigenlijk begonnen als tijdsverdrijf terwijl ik werk aan mijn gezondheid (van geestelijk niks doen word ik geen plezierig mens) maar ik onderpresteer wel duidelijk. Ik zag dat gewoon duidelijk (terecht) terug in mijn cijfers en de kwaliteit van het afgeleverde werk. Als ik zo gewoon 5,5 krijg ben ik tevreden want ik had nooit verwacht dat ik uberhaupt tot de eindstreep zou komen.

1 like

Wat heftig zeg! Hoe gaat het nu met je? :heart:

Had ik vorig jaar ook haha, was echt een hoogtepunt om naar uit te kijken :hugs:

@voortaan @Madrid Hoe gaat t met jullie?

@anon78346544 Jammer, ik vind je leuk! Ik hoop dat je je beter gaat voelen :heart: (heb je instaa?:innocent:)

@anon98052296 Heftig. Knuffel <3

4 likes

Sterkte xxx ik merk dat stemmen voor de geest halen steeds moeilijker wordt naarmate de tijd vordert :frowning: echt kut

1 like

@anon78346544 Sterkte met alles! Hopelijk zie ik je ooit nog terug, vond je echt een waardevolle forummer (waardevol klinkt ook zo raar maar good u get me hopelijk) :blush:

1 like

Ik hoop dat het gaat lukken :kissing_heart: je mag sowieso al trots zijn op jezelf!

Jij ook hoor! Dat je zo hebt gebikkeld en je na die tegenslag je gewoon hebt herpakt om het zo weer opnieuw in te leveren. :grin: En als het zo toch een 5,5 oplevert het gewoon vieren alsof het een 11 was. :smiley:

1 like