Wat je even kwijt wilt #6

Ik wens je heel veel succes en als het beter met je gaat aarzel dan niet om terug te komen. :upside_down_face:

1 like

Veel sterkte met alles ik hoop dat je rust vind. Kom vooral terug wanneer je daar zin in hebt x

Ik heb vanavond een verjaardag van een collega. Kei leuk. En morgen ben ik vrij :hugs::hugs::hugs::hugs:

Even bijkomen. Ben kapot.
Werken is vermoeiend. (En leuk en fijn maar dat terzijde :laughing:)

5 likes

De vragen van klanten die binnenkomen bij de klantenservice en de afdeling kwaliteit van een supermarkt, wat the fuck zijn dat voor mensen?!?! Stuurt iemand van jullie wel eens een vraag naar een supermarkt?

1 like

soms zou ik wel willen vragen waarom ze bepaalde producten niet verkopen in een filiaal (maar deze AH is vermoedelijk een franchise in een redelijke pauperomgeving en daar zal de vraag wel anders zijn dan wanneer ik in utrecht ergens ben in de stad. :stuck_out_tongue:

Ze hebben godverredomme nog geen pepernoten bij mijn ap ik ga kapot send help

2 likes

Ik heb ook nog nergens pepernoten gezien.

Als verpakkingen niet kloppen, soms!

Thnx, ga morgen op jacht dan!

:scream::scream::scream:

2 likes

Ik vind jou altijd zo lief reageren :blush:

4 likes

Ik voel me echt goed op mijn werk. Mijn aanwezigheid wordt gewaardeerd en ik word ook gewoon bedankt voor mijn inzet. Echt een fijn gevoel om op je waarde geschat te worden. En om in een omgeving te werken waarin iedereen elkaar wil helpen groeien.

14 likes

Okee ik ben uit meeleesmodus gekomen en ga ook meeposten. Ik zat op egf en daarna een hele tijd forumloos, maar het kriebelt weer…

21 likes

Trekpleister heeft ook al pepernoten!

1 like

Ik vind het zo stom dat taaitaai niet gelijktijdig met pepernoten in de winkel komt en daar dus nog langer geduld voor moet hebben :cry::cry::cry:

8 likes

Koop dit!:
https://www.ah.nl/producten/product/wi170055/ah-

Ligt het hele jaar in de winkel

3 likes

Mijn vriend moet morgen zijn leasebak inleveren omdat hij van werkgever gaat wisselen. Om hem te troosten heb ik een chocoladefudge taart voor hem gemaakt. Deze krijgt hij straks samen met een kaartje. Dat ding staat helemaal achterin op de bovenste plank van zijn koelkast (die laag staat). Hij heeft nu al 5x in de koelkast gekeken en dat ding nog steeds niet gezien :sunglasses:

25 likes

Zouden ergens ook al truffelpepernoten in de winkel liggen? Dat zijn de enige die ik echt lekker vind.

3 likes

Misschien is dit niet de juiste plek, maar ik ben volgende week jarig en ik had mensen uitgenodigd… nu heeft bijna iedereen afgezegd en ik voel me zo eenzaam… zelfs mn ex komt niet (waar ik nog bevriend mee ben)

5 likes

Mehh wat stom. Is er iets waar je jezelf blij mee kunt maken? Dan heb je alsnog een fijne dag. En toch nog een soort regie over hoe het loopt (als je begrijpt wat ik bedoel). Dat vind ik zelf altijd wel troostend in zo’n situatie.

2 likes