@Lee, ik snap je helemaal en ik vind afzeggende mensen echt de naarste ooit 
Ik weet niet waar je woont en welke dag je jarig bent maar als ik in de buurt woon wil ik graag samen je verjaardag vieren of je gedachten verzetten hoor.
@Lee, ik snap je helemaal en ik vind afzeggende mensen echt de naarste ooit 
Ik weet niet waar je woont en welke dag je jarig bent maar als ik in de buurt woon wil ik graag samen je verjaardag vieren of je gedachten verzetten hoor.
Waar kijk ik naar?
Same here. Doen we project FF 
Mijn lievelings bh!!! 
Ja dat is heel kut ja
Ohhh de beugel 

dat is echt zo klote altijd!
Jij bent ook lief. Niet eerlijk dat er zulke mensen zijn die zich vrienden noemen en die dat soort dingen doen.
Het is oprecht he, ik heb al vaak mensen van hier gemeet en het is altijd heel leuk geweest. Dus als je wil meeten op je verjaardag, laat maar weten
Hou het zeker in gedachten
️
Ging net weer eens inloggen op Habbo en direct vroeg ene mrsportt06 of ik verkering wilde. Niets veranderd.
En daarna bobba of niet hahah?
Mweh weer panty vast aan voet. Hoe krijg ik die wond ooit nog dicht. :’) Pleister zou kunnen maar blijft voor geen meter zitten, het is best een grote oppervlakte.
Haha ik heb dat ook jaren gespeeld en hij stuurde altijd iedereen vriendenverzoeken 
Zeg, gaan wij nog eens een koffie doen?
Dat plan staat al sinds het EGF 
Zo’n blaarpleister misschien, eventueel twee naast/over elkaar?
Steriel/vet gaasje?
Vond wel dit mooie filmpje op YouTube. Heb mrsportt06 netjes afgewezen overigens.
Dat is zeker waar ja 
Ik stuur je dit weekend een berichtje
Ik heb mijn voet open gekrabd.