Ik wist helemaal niet van het bestaan hiervan! Ligt het bij de bakkerijproducten? Mân AH app vindt hem wel als ik hem zoek, maar als ik het toevoeg aan mân lijstje staat het wel onder 'niet herkend, dus ik ben bang dat ze hem niet in mijn AH hebben. Ga morgen wel meteen even kijken, thanks!
Zoals het er nu uitziet komen alleen twee vriendinnen waar ik niet eens close mee ben. Eigenlijk heb ik geen zin meer om het te vieren⊠zo een verjaardag had ik niet in gedachten⊠super kinderachtig maar toch
Ik ben ook bang dat dit een Noord-Hollands product is, maar ik denk dat ik ze ook wel eens kocht toen ik nog in Brabant woonde. Maar daar twijfel ik nu wel aan, of dat mijn ouders het meenamen als ze op bezoek kwamen.
Ik vind het niet kinderachtig. En ik denk dat het ook prima is als je ze uitlegt dat het wat anders is gelopen en je dus een andere invulling kiest. Als je dat wilt. Ook al betekent dat een pyjamadag, de hele dag online shoppen of kaas eten. Het is jouw dag toch.
Oh dan zullen ze ze indd wel niet hebben Ik zit ook heel vaak rond te neuzen op de bakkerij-afdeling en heb ze er nog nooit gespot. Ik ga kijken, maar zal me dan maar vast mentaal voorbereiden op een tegenvaller
Lief dagboek,
Ik ben mân nagels aan het lakken en luister ABBA
Weinig stemt me zo treurig als geld uitgeven (verspillen) aan office-appropriate kleding
Ik snap je gevoel zo goed! Ik zou gewoon voor jezelf kiezen en die anderen afzeggen als je geen zin hebt. En misschien later nog eens vieren als iedereen wel kan? Ik heb dit jaar speciaal mân feestje een maand later gepland zodat iedereen kon komen
Volgens mij heb ik die al bij de ah gezien!
Maar als ik zo onbelangrijk ben wil ik het helemaal niet verplaatsen⊠ik had ze zo lang van te voren al uitgenodigd
Ja same
Ik moest vandaag een paar pantalons kopen voor werk en dacht echt whyyyyy dit ga ik verder nooit aandoen
maar echt. Het is eigenlijk gewoon geld betalen om geld te ontvangen whyyyyy
Bij de hema bij mij hadden ze deze week al taaitaai
He wat rot. Hadden ze wel een goede reden om af te zeggen? En heb je ze verteld dat je het heel jammer vind?
Godbless, Wilders heeft zn kleurwedstrijd afgelast.
Oh ja snap ik ook. Echt klote voor je
Haha @Nora89 @California toch fijn, gedeelde smart⊠Schrok me gister echt lens toen ik mijn kleding sorteerde op wat ik aan kan naar mijn eerste echte baan die maandag begint, dus vandaag drie shirtjes gekocht van mijn verjaardagsgeld :â( dieptriest.
Ah van je verjaardagsgeld nog wel
Gelukkig is het voor een âgoed doelâ
Lekker de halve finale van de slimste mens kijken. Altijd een leuk programma
Oja en wat ook echt FUCKING irritant is - ik wilde vandaag een NS abonnement afsluiten, trajectvrij voor het stuk dat ik voor mijn baan moet gaan afleggen, kan dat dus pas 16 september ingaan omdat dan mijn huidige abonnement (dal voordeel) afloopt?! Wtf. Ik heb gebeld met de NS en dat klopte inderdaad, de andere optie was een heel nieuwe OV-kaart kopen (Ă 7,50 natuurlijk >>>> https://nos.nl/artikel/2158136-bedrijf-achter-ov-chipkaart-maakt-miljoenen-winst.html motherfuckers) met daarop een nieuw abonnement. Zo onlogisch? Ik vermoed een een-tweetje tussen de NS en Translink. Vind het volwassen leven maar zo-zo tot nu toe.