Wat je even kwijt wilt #6

Had ik ook laatst :frowning: je mag geen twee abonnementen samen

1 like

ariana grande stond al 40-0 achter bij mij. ik kon en wilde haar gewoon niet leuk of goed vinden.
maar ik luister en kijk sinds kort weleens naar haar concerten waarin ze live zingt, of andere momenten waar ze live zingt. maar ze is zó goed. ze kan zo mooi zingen? had ik eigenlijk gewoon niet verwacht, vind haar als persoon en uitstraling nooit zo uitnodigend en juist zo overrated, maar zingen kan ze wel haha. :face_with_hand_over_mouth:

(die one love manchester is trouwens zo mooi, heb het nu pas gezien)

8 likes

Het was een papa van het introkamp. Dus een soort mentor/leider/begeleider. Gewoon iemand die ook op die school zit, maar in een hoger jaar.

3 likes

Papa is een bijnaam voor mannelijke leiders van een intro

yup haha zo kut. dit vroeg ik hier een paar maanden geleden en toen zei iemand ook al dat ik dan indd 2 ovkaarten moet nemen. zo omslachtig ook

1 like

23 likes

Eigenlijk durfde ik het niet zo te zeggen… maar ik moest stiekem wel huilen net

2 likes

Ik begrijp inderdaad dat het nogal verwarrend is als je de term niet kent! Alleen maar fijn dat het nu duidelijk is :blush:

Oh echt :grin: Nooit gehad van daar, zijn die gewoon lekker? Ik moet daar morgen toch in de buurt zijn dus ga gelijk even kijken!

<3 knuffel! Rot dat het zo loopt. Ik had ook andere plannen en ga nu alsnog maar gewoon doen wat ik het leukst vind. Hoop dat je er toch een fijne dag van kunt maken. Dikke doei naar de rest, en als dat nu nog even niet zo voelt is dat niet gek.

1 like

Oh dit vind ik echt heel zielig voor je! Ik hoop dat je toch nog een leuke verjaardag kunt krijgen: misschien kun je nog iets leuks met je ouders gaan doen of met andere familie? Ik ben zelf jarig op 25 december… dus iedereen vergeet mijn verjaardag ook altijd want kerst moet gevierd worden. Gewoon doen wat je zelf leuk vindt. Het is maar een dag.

1 like

Ben je ook bijna jarig?

@Krabsalade bedankt, lief van je

1 like

Ik ben net een week thuis na een paar weken Ibiza dus heb wel een paar tips! Eten en cocktails waren heeeel lekker bij project social in Santa Eulalia, ook leuke sfeer daar. In hetzelfde plaatsje zijn Caos en Mezzanotte ook leuke restaurants, eerste is biologisch en tweede echt lekker Italiaanse pizza. Oh en je hebt daar ook Kallisol, heb je tussen 4-8 twee cocktails voor de prijs van 1. Daar is trouwens ook een fijne strandtent waar je bedjes met zo’n matras erop kan huren, kan je chill liggen de hele dag, heet chiringuito blue. (Moet je wel echt tussen 9-10 zijn anders zijn de bedjes op)

Op verschillende plekken zit Passion Café, daar kan je allemaal van die gezonde sapjes en taartjes maar ook acai bowls en allerlei vegan dingen halen. Verder is hippiemarkt las dalias op maandagavond, dinsdagavond en geloof ook zondag avond open en dan hangt er echt een hele leuke sfeer (veeeel leuker dan overdag!!) Veel live muziek en tussen de kraampjes plekken waar je kan loungen/eten/drinken.

1 like

Ik hou niet echt van taaitaai dus eet het bijna nooit, maar een collega van me koopt het daar zodra het er is want die is groot fan haha. En ik vind de kruidnoten van de hema ook altijd lekker

Motherfucker.

10 likes

@Lee, ik snap je helemaal en ik vind afzeggende mensen echt de naarste ooit :disappointed_relieved:

Ik weet niet waar je woont en welke dag je jarig bent maar als ik in de buurt woon wil ik graag samen je verjaardag vieren of je gedachten verzetten hoor.

11 likes

Waar kijk ik naar?

8 likes

Same here. Doen we project FF :wink:

1 like

Mijn lievelings bh!!! :fearful:

Ja dat is heel kut ja