Wat je even kwijt wilt #6

Ohhh de beugel :tired_face::tired_face::tired_face: dat is echt zo klote altijd!

@Evi-lena @Maestoso @Mulier

Jullie zijn zo lief… nu pas voel ik hoe erg ik forummen heb gemist

11 likes

Ik denk eigenlijk nooit aan de Hema bij dit soort dingen, maar ben echt heel blij dat je het me hebt laten weten haha. Nu er al pepernoten liggen wil ik ook niet nóg langer wachten op taaitaai haha.

1 like

Jij bent ook lief. Niet eerlijk dat er zulke mensen zijn die zich vrienden noemen en die dat soort dingen doen.

2 likes

Het is oprecht he, ik heb al vaak mensen van hier gemeet en het is altijd heel leuk geweest. Dus als je wil meeten op je verjaardag, laat maar weten

2 likes

Hou het zeker in gedachten :heart:

2 likes

Ging net weer eens inloggen op Habbo en direct vroeg ene mrsportt06 of ik verkering wilde. Niets veranderd.

38 likes

En daarna bobba of niet hahah?

10 likes

Mweh weer panty vast aan voet. Hoe krijg ik die wond ooit nog dicht. :’) Pleister zou kunnen maar blijft voor geen meter zitten, het is best een grote oppervlakte.

Haha ik heb dat ook jaren gespeeld en hij stuurde altijd iedereen vriendenverzoeken :joy:

Zeg, gaan wij nog eens een koffie doen?
Dat plan staat al sinds het EGF :joy:

1 like

Zo’n blaarpleister misschien, eventueel twee naast/over elkaar?

1 like

Steriel/vet gaasje?

1 like

Vond wel dit mooie filmpje op YouTube. Heb mrsportt06 netjes afgewezen overigens.

1 like

Dat is zeker waar ja :open_mouth:

Ik stuur je dit weekend een berichtje

1 like

Ik heb mijn voet open gekrabd.

Ik wil ook zo graag eens afspreken met mensen van hier. Maar weet nooit so goed of iemand daar wel op zit te wachten en zeg dan maar niets.

9 likes

Ah ja dat is niet leuk.
Ik merk wel dat als ik er zelf meer achteraan ga om af te spreken, desnoods dan maar alleen met 1 iemand die wel kan.
Welke regio van NL zit je?

1 like

Ja! Ga je ook? Dank je wel!

1 like

SOS het forum deed raar ik werd uitgelogd omg!