@lijnewiets ik heb hetzelfde haha…
Op girlscene had/heb je altijd van die topics voor groepsapps/afspreken
Herkenbaar en ik voel me dan ook beetje een indringer ofzo omdat ik vrij onbekend (en oud :P) ben ofzo. Terwijl het me wel leuk lijkt!
Had ik ook, 10 seconden maar haha.
Ja dat had ik ook wel… sommige mensen lijken zo populair en dan durfde ik niet mee te posten
Nee! Voor het eerst in 5 jaar niet, maar ik loop dat weekend in Disney, dus ook heel leuk!
Ik hou echt van de sfeer daar!
Ik ben altijd wel in om mensen te meeten. Doe niks anders sinds ik 14 ben. (:
morgen naar de saunaaaa
Oh super vet! Dat wil ik ooit nog eens doen. Heel veel plezier / succes!
Vind het zo moeilijk om te bedenken wat ik dan moet zeggen…
Ik heb mijn vriendinnetjes ook via zo’n apart topic op t viva forum leren kennen. Zou er animo zijn voor zo’n topic en hoe kunnen we dat het best inrichten? Of is een subforum beter met topics van allerlei verschillende plaatsen?
Ik zou dit echt fijn vinden, maar qua inrichting weet ik ook niet wat het handigst is.
Hoi ik ben een sociale kluns
Dankjewel! Als je nog tips of wat dan ook wil weet je ons in het hardlooptopic te vinden!
@Lula, @Nescio, wat denken jullie dat handig is als het gaat om een mensen-ontmoet-subforum? Of moet ik dat in het andere topic vragen?
Ik zou best willen meeten over een periode als ik iedereen wat beter ken hier maar ik durf dat toch echt niet denk ik.
@Enthusiasm Mijn vader is nu bijna 7 jaar geleden overleden en uit mezelf kan ik me zijn stem niet herinneren, maar op youtube staat een filmpje gepost door zijn werkgever waarin hij zijn mening over een kunstwerk geeft. Eens om de zoveel tijd herinner ik me dat weer en zoek ik het op en het gevoel dat ik dan krijg is zo dubbel. Want enerzijds is het natuurlijk superfijn om nog zoiets te hebben, maar aan de andere kant maakt dat hem weer ‘echter’ in plaats van een herinnering en daar heb ik het dan altijd wel weer even moeilijk mee. Is er misschien zoiets van jouw vrienden dat je kan vinden om te beluisteren als je daar nood aan hebt? Een oud filmpje dat iemand opgenomen heeft ofzo?
Nu weet ik weer waarom ik nooit Nederlandse ondertiteling download…
Pussy vertalen naar kutje, terwijl het daadwerkelijk om een poes gaat

(en sowieso die zinsopbouw de hele tijd)
Hahahaha die man in beeld maakt het ook echt zo veel grappiger en dan die droge kattenposter op de achtergrond hahaha
Oh bah, ik was hem tegenwoordig altijd ook nog. Was het die van de Lidl?
Ik begrijp je gevoel en herken het ook. Maar wrss is het voor jou veel belangrijker dan voor hun en tillen ze er minder zwaar aan. Heel vervelend, maar zo gaat het soms. Ik zou proberen er toch iets leuks van te maken met de mensen die wel komen, vaak leidt dit tot verrassend leuke momenten !