Wat je even kwijt wilt #6

Ja, soms als ik niet lekker in mn vel zit ben ik in staat om mn hele maaltijd weg te gooien door zoiets.

Hopelijk heb je er toch wat van kunnen maken.

1 like

Meeting in boxtel houden? :joy:

6 likes

Dit is mijn tweede week werken op mijn nieuwe baan en ik ben echt zo moe. Rond een uur of 4 ben ik echt mega gaar en krijg ik bijna geen werk meer uit mijn handen, en daardoor word ik weer gestresst omdat ik nieuw ben en bang ben dat ik niet genoeg doe. En ik ben ook bang voor kantoor de rest van mijn leven. forever struggle

1 like

Ik ben door omstandigheden al begonnen aan mijn hamka’s en heb nog een bak ijs
Wat een nare dag :frowning:

1 like

IJs is altijd goed, toch?

Ja en heb nog wijn en er komen twee vriendinnetjes

1 like

misschien kun je laat in de middag een pauze plannen? Ik neem soms pas om 15.45 m’n laatste half uurtje, dus na 16.15 hoef ik nog maar 3 kwartier en ga ik een beetje saaie administratieve dingen doen

Het is me even niet duidelijk welk andere topic je bedoelt?

Ik ga een gaasje proberen! Thanks voor de tip. Zelf niet aan gedacht.

Vragen aan mods

Amaikes ik zit echt in een bubbel. M’n nichtje en ik liepen langs haar buren waar je zo de keuken in kon kijken. Daar stond een zeer magere vrouw achter het aanrecht. Toen zei m’n nichtje ā€œja das de buurvrouw die is kook-verslaafd.ā€ Ik dacht nou jemig zeg dat je toevallig achter het aanrecht staat betekent niet dat je gelijk kook verslaafd bent het kan ook gewoon een hobby zijn en ze is hartstikke mager dus kan me niet voorstellen dat ze echt zoveel met eten bezig is of ja ze geeft alles weg misschien? Wie weet heeft ze een catering bedrijfje??
Nou zo gingen m’n hersens dus door, had het helemaal bedacht dat die vrouw dus een catering bedrijfje had met allemaal gezonde gerechten etc
Was gewoon niet in me opgekomen dat het om een coke verslaving bleek te gaan en dus niks met eten te maken heeft.
Niemand in mijn omgeving gebruikt drugs en iedereen houdt van vreten.
Kook-verslaafd ja ja

88 likes

dffddf

51 likes

Ah ik duim voor je!

1 like

Ja dat mag dus niet :frowning: mag strikt alleen drie kwartier pauze op een bepaald tijdstip janken

Ik zag hier ergens op het forum onlangs langskomen dat Nanette, de show van Hannah Gadsby op Netflix, heel goed is, en inderdaad! Heb hem gisteren gekeken en was zó onder de indruk, echt de moeite waard! :heart:

5 likes

Dit wordt echt beter! Ben nu net terug van vakantie en moet er echt nog weer even inkomen, kak nu ook de hele tijd in aan het einde van de dag. Maar voor je het weet ben je er aan gewend, komt echt helemaal goed. Je collega’s hebben daar ook echt wel begrip voor hoor, elke nieuwe baan is wennen en vreet de eerste tijd energie.

1 like

@Lee ah bah dat is niet leuk. Ik wilde ook laatst mijn verjaardag vieren en toen bleek er ook niemand te kunnen en toen dacht ik echt ok wat moet ik hier nu weer mee. Uiteindelijk een minder goede vriendin afgezegd en met twee vriendinnen gewoon wat gedronken. Was uiteindelijk heel gezellig maar zat er van te voren meer mee dan ik had gedacht. Kun je anders niet met 1 of 2 betere vriendinnen afspreken om de avond erna oid iets leuks te doen?

1 like

Ik had morgen eigenlijk een date en nu heeft ie afgezegd omdat ie ā€˜toch liever met iemand anders nader kennis wilde maken’
Ik ben zo verdrietig en teleurgesteld. Weet niet zo goed waarom ik dit post. Ga maar slapen zo denk ik.

Mag het alsje alsje alsjeblieft weer gewoon elke avond keihard regenen? Dan ben ik verlost van de rook van de buren. Die lekker om de 25 min 2 zware shag peuken opsteken. Schuin onder mijn slaapkamerraam.

4 likes

Wat een sukkel

2 likes