Wat je even kwijt wilt #6

Ja ik denk dat ik het de aankomende tijd maar gewoon opgeef met mannen en focus op fashionista worden

Ik heb alles gecanceld nu… Ben het helemaal zat.

@Mulier zou je hem voor het eerst gaan zin?

1 like

Ja…
We praatten echt al 3 maanden, eerst via tinder en toen via app want ik ben niet het type dat zomaar met iedereen afspreekt. Had ook echt m’n hoop erop gevestigd dat hij leuk zou zijn en het zou zijn. Dat klinkt echt sneu zeker? Naja 1 ervaring rijker zeggen we dan maar.

1 like

OkƩ misschien heb ik er overheen gelezen, maar hoe voeg je een poll toe aan een berichtje?

Is hier geen date topic zoals op egf?

Ja inderdaad voordat we alles volspammen hier :slight_smile:ļø

Ik heb zaterdag een bruiloft en ga met mijn outfit echt way out of my comfort zone. Ik ben echt een pussy maar vind het dus echt wel een beetje spannend hahaha

3 likes

Nouja, meer de manier waarop, redelijk last minute en dat hij eraan toevoegt dat hij geĆÆnteresseerder is in iemand anders.

Ja wil zaterdag wel foto plaatsen, het is een bloemen pak!

3 likes

Heel lief van je! Ben er wel echt even kapot van terwijl dit echt niet de eerste afwijzing ever ofzo is :sweat_smile:. Maar komt toch altijd weer hard aan.

Ja vond het zo moeilijk! Het is vanaf einde middag en deels binnen / deels buiten. Dus dacht dan kan ik het jasje uit doen binnen. Ik ben echt een grijse muis dus vind het stiekem best spannend haha!

Ik zal mijn vriend vragen de insta husband uit te hangen voor een foto!

1 like

Op het tandwieltje en dan ā€˜poll aanmaken’!

1 like

Haha ik vind het wel cute hoor. Ik vertel enthousiast tegen mijn ex dat ik een telefoonhouder voor mijn fiets heb gekocht om PokƩmon GO te spelen, begint hij van ja heb je al fietslampen gefikst? Ik zo nee. Zegt hij dat ik dat wel moet doen want ik moet wel veilig PokƩmon GO spelen op de fiets.

Haha hij is wel een schatje hoor, nog steeds. Ik zeg ook tegen hem ja je bent wel een schatje… Krijg ik terug een bezorgd schatje.

3 likes

Jaa heb er een aantal op meerdere plekken. Denk dat ik het ook ga verven als het erger wordt. Ah bij jou valt het nog niet zo op dan gelukkig! Als het toch lijkt alsof het een highlight is

Gvd waarom is het mijn ex en niet mijn vriend. :’)

Je mag me altijd appen he. Gaan we klagen over hoe stom jongens zijn.

1 like

O super! Dan val ik jullie vanaf dan niet meer lastig hier haha

Ik wil mee klagen. Eikels.

2 likes

Love whatsapp web. :heart: Ik haat typen op een smartphone.

3 likes