Wat je even kwijt wilt #6

Wtf mijn laptop geeft dit ineens aan en kan hem niet meer opstarten nu. Heb al van alles geprobeer om hem aan de praat te krijgen. Weet iemand anders misschien hoe dit computerprobleem op te lossen is?

Van die site die daar staat word ik ook niet wijzer

Ik doe met je mee!

2 likes

Hopelijk word ik snel geaccepteerd voor de andere topics haha!

2 likes

Vind ik wel! Zeker als er weer genoeg anderen zijn haha! Kunt toch niet altijd iets nieuws kopen?

1 like

True that. En toch wil je ze: eternal struggle.

1 like

Maar toch ga je ze missen… heb al een jaar geen dates gehad :disappointed_relieved:

1 like

Ik kan eigenlijk vooral niet zonder hun piemel.

10 likes

Ik drie jaar haha, maar mis het eigenlijk ook miet ?

1 like

Without them eigenlijk ook niet :joy:

2 likes

Daarom eet ik nu wortels in bed. :eyes:

4 likes
  • Chips
  • Snoep

0 stemmers

Ok meiden jullie hebben 10 minuten. Snoep of chips? (Paprika ribbel of schepsnoep)

Oké hier ben ik benieuwd naar. Ik heb laatst een dinnercheque van werk gekregen van 100e en laten en laten vallen tegen een vriendin dat ik haar wel wilde meenemen, niet meer over gehad. Nu is zij binnenkort jarig. Kan ik haar als cadeautje redelijk uitgebreid mee uit eten nemen van die cheque of is dat gierig? Mochten we boven die 100e uitkomen betaal ik uiteraard.

• Ja, skeer
  • Nee kan prima

0 stemmers

Heb ook nog wortels voor je liggen. :stuck_out_tongue:

1 like

Dat is al meer dan ik sommige vrienden geef dus why not.

Misschien even over je heen laten komen? Trekt vast wel weer weg. Is er iets wat je kan doen waar je blij vsn wordt, of van ontspant? Wees lief voor jezelf.

Ja maar voor mij was het ook een cadeau, en was ze niet jarig geweest had ik haar waarschijnlijk ook wel meegenomen

1 x toen ik voedselvergiftiging kreeg nadat ik lam had gegeten van de vers afdeling van AH

Oh shit ik heb op het verkeerde antwoord geklikt, ik wilde op nee kan prima klikken eigenlijk

1 like

Ik ben heel blij en opgelucht. Klaar met therapie en mijn ouders vonden het een goed idee als ik weer thuis kom wonen zodat ik even flink kan sparen. Ook nog gaan uiteten met mijn ouders en even niet gedacht aan mijn dieet/sporten dus dat was ook even lekker ontspannen. Verder hele avond in mijn nieuwe werkkleding tv gekeken

56 likes

Ik liet het aan mijn vriend zien en hij vindt het zielig voor je. Hij vraagt wat er precies voor deze foutmelding gebeurd is.

1 like