Ligt er een beetje aan waar je van houdt. Ik ben er al eeuwen niet meer geweest terwijl het voor mij 10km verderop is. Maar als ik er naar toe ga dan ga ik sowieso langs de bodyshop. Die heeft vaak wel goeie deals. En verder zit er een dr Martens winkel met goeie deals net als Vans en Convrse al is het wel vaak een gok. De ene keer vindt je er iets leuks, de andere keer alleen gekke kleuren of maten. Als je sport is Nike, Adidas en Puma fijn. Vooral de Nike winkel is best uitgebreid.
Superdry viel me tegen. De prijzen zijn niet veel lager dan in gewone winkels.
En dan zijn er nog een hoop luxe merken. Daar heb ik nog nooit iets gekocht maar het is wel leuk om daar even rond te kijken. Dusja eigenlijk gewoon een beetje rondstruinen. Kan me voorstellen dat als je er niet vaak komt het wel een andere beleving is dan ik heb haha. Ben er vroeger echt te vaak geweest.
Oh en je kunt ook nog door lopen naar de binnenstad. Daar zitten de bekende winkels als h&m, hunkemoller, douglas, ici, hema, kruidvat, vero, only en noem maar op.
Vergeet dan niet een ijsje bij Clevers op de markt te eten want die zijn heuuul lekker.
ď¸
. De grap is dat ik een job heb waarin je enigszins handig en oplettend moet zijn, 2 zaken waar ik juist niet om bekend sta.

lekker handig.