@Mulier wat een sukkel! Niks van aantrekken en lekker op jezelf focussen dan komen de mannen vanzelf op je af
Ik heb honger en geen snacks in huis dus ben ik nu maar eieren aan het koken
Ff klagen. Zit voor m’n stage in the middle of nowhere waardoor ik gedwongen in een soort bunker bij m’n stage moet wonen vanwege de reistijd. Heb hier alleen een magnetron (geen keuken) en wil normaal eten, een sociaal leven en hier niet opgesloten zitten. Gelukkig bijna weekend!
Ik heb net de nieuwe serie Luther gekeken op bbc first. Ik hou van eng, lees lugubere boeken maar deze spanning kon ik niet aan haha. Misschien moet ik dit maar overdag kijken i.p.v. in de avond.
ah ik moet deze ook nog kijken, thanks voor de herinnering
Ik ben er achter gekomen dat ik mijn vriend eerder dit jaar nietsvermoedend Rob Geus schoenen heb aangesmeerd. Dus ik probeerde de RGK hype uit te leggen, maar dat ging een beetje van de hak op de tak. Volgens mij denkt hij nu ‘man man man’.
Ik ben aan het appen met de boy van inmiddels 18 en ik heb hem zo’n voorzet gegeven om iets flirterigs/vies te zeggen. En nu hoop ik echt dat hij het doet. Anders ben ik echt teleurgesteld.
Jaaa klopt heb idd een hp pavillion! Ik heb die foutmelding een keer eerder gehad en had mijn laptop toen een paar dagen uit gelaten. Daarna deed ie t opeens weer. Maarja nu heb ik dus weer hetzelfde probleem
@Cersei Ik heb vandaag alleen maar op YouTube muziek geluisterd en in word gewerkt dus ik zou het ook niet weten wat er aan de hand is. Heb even aan een oude middelbare schoolvriend gevraagd of hij het kan fixen voor me en hij gaat er naar kijken zei hij.
@quantum hoe zag je eigenlijk dat ik een hp pavillion heb? Ik zie dat nergens staan op mijn foto (wel op mn laptop zelf natuurlijk). Er staat alleen hp in die link
Oh ja Luther! Die serie vond ik ook echt spannend.
Is daar een nieuw seizoen van?
Goed idee! I’m in
Zo verschrikkelijk herkenbaar. De tranen biggelen echt over mijn wangen. Mijn vader overleed 5 jaar geleden. Ik kan mij een soort stukjes van zijn stem herinneren, maar niet meer echt hoe hij klonk. Precies dit heb ik destijds opgeschreven in een brief aan hem - dat ik zó bang was dat er een dag zou zijn waarop ik zijn stem zou vergeten.
Maar als hij zou bellen of je zou roepen op straat, dan zou ik zijn stem echt meteen herkennen.
Ja gaat goed. Het is pittig, ben moe na een dag (sta moe op ook). Maar het is goed vol te houden en geeft ook zoveel energie dus heel fijn.
Klinkt heel tegenstrijdig en zo voelt het ook, maar het gaat echt bovenverwachting goed. (Elke dag vroeg naar bed en voldoende rust nemen dan lukt het)
Ah lief <3
Edit: (lees bij). Wat naar van je verjaardag. Goed dat je nu voor jezelf gekozen hebt. Ik hoop dat je een fijne dag hebt
Ik heb een Nordli bedframe en een Hovag matras en ben tevreden. Heb ze nu een jaar.
Mijn vriendinnen zijn zulke schatjes. Ik ben nu jarig en ze hebben serieus kipnuggets gehaald en een gifbeker. Ik hou van ze, ik heb zoveel geluk
Ik volg dit forum al een paar weken en heb nu pas het lef gehad om een account aan te maken. Vind de beginfase altijd zo awkward, omdat je vaak doorgewinterde gebruikers hebt en iedereen kent elkaar enz.
Wil daarnaast ook kwijt dat mijn huisgenoot laatst een nestje baby muizen in haar schoenen aantrof en ik nu niet meer durf te slapen, fun!
Welkom en gewoon lekker mee posten. Iedereen hoort erbij hoor en is welkom!
En omg die muizen dat zou echt mijn nachtmerrie zijn!
Ah lief, dankjewel!