Wat je even kwijt wilt #6

Ik heb morgen echt een vet belangrijk werk gesprek om 9 uur. Gaat over een mogelijke carrière stap binnen de organisatie. Maar ik maak me meer druk over het feit dat ik nu naar bed moet en geen seks heb. En ik ben een beetje dronken. Alcohol, verlangens en eenzaamheid. Wtf boeit werk dan nog?

7 likes

Ik ga morgen naar de Efteling maar lig al de hele avond te appen met een Tinderjongen met het idee dat ik morgen lekker red bull en koffie ga drinken en uit ga rusten in de trein dus kan nog wel ff doorappen…

9 likes

Honger. Zin in de frietjes morgenmiddag. :heart_eyes:

2 likes

Ja het eerste seizoen heb ik gemist haha.
Gisteren was de 1e aflevering van seizoen 2 indd

1 like

Ik lig al vanaf 5.00 ongeveer wakker, terwijl ik net mn slaap zo hard nodig had en er ook pas laat in lag. Niet oke dit :weary:

Zo een van mijn katten was al vroeg wakker.

Ik heb de brimnes, handig met de lades er onder. Ik kan wel aanraden het hoofdeinde er bij te nemen. Dat heb ik nu niet en nu schuift mijn kussen de hele tijd tussen de muur en het bed. (dit kan overigens ook door mijn manier van slapen komen😂)

1 like

Ik stel me jou voor als je avatar haha

Ze is ook echt enorm goed in imitaties.

Heb niks met haar muziek maar moet haar wel meegeven dat ze dit echt goed kan.

2 likes

Ja, ze heeft echt zoveel talent. Jammer dat ik haar persoonlijk niet zo leuk vind

2 likes

Ik heb gisteren eindelijk een vintage fit jeans gevonden die om mijn billen past. Me so happy!

3 likes

@Filia kan de batterij eruit? Zo ja batterij eruit halen, alles loskoppelen en aanknop 20 sec ingedrukt houden. Als de batterij er niet uit kan, hetzelfde doen maar dan zonder de batterij stap.

Als je hierna de melding nog krijgt, is er of een probleem met Windows of je harde schijf is kapot. Is ie binnen garantie? Dan kan je naar hp bellen voor support. Buiten garantie kan ik je nog wel wat stappen geven (ik heb gewerkt op de support afdeling van hp haha)

2 likes

Oh dit is zo kut. Op stage werd ik gevraagd voor een ander project, om mee te gaan naar een afspraak. Ik heb nog nooit met die mensen gewerkt dus wilde graag een goede indruk achterlaten. Alleen word ik nu ziek wakker inclusief overgeven.
Ergens wil ik het alsnog proberen om te gaan maar de reistijd is 2u enkele reis.
Shit

Wat fijn allemaal!

Lichtelijk teleurgesteld :unamused:

3 likes

Ziekmelden, ziek is ziek.
Beterschap :heart::heart::heart::heart:

2 likes

Aah kut man, misschien die zo laat mogelijk nemen ?

Ik heb om 15:10 een afspraak bij de dokter om te praten over de jongen die ziek is geworden enzo. Ik vind het allemaal zo eng. Ben wel blij dat ik even langskan.

2 likes

Kan me voorstellen dat je het heel spannend en eng vindt, maar wel fijn dat je er met een dokter over kan praten. Ik heb een keer iets soortgelijks gehad (als ik jouw verhaal goed herinner) waar iemand waar ik soort van iets mee had maar wat voorbij was me een bericht stuurde dat hij iets heel besmettelijks had (geen soa maar een huid ding) en dat ik mezelf ik de gaten moest houden. Toen raakte ik ook helemaal in de stress en kon ik er niet van slapen. Uiteindelijk was het gelukkig bij mij niks. Hoop dat het voor jou ook meevalt!!

Ps ik bedoel dit niet als een overname van je verhaal maar meer erkenning geven dat het normaal is dat je je zo voelt en het eng vindt.

1 like

Ik werd net een kwartier te laat wakker, zonder mn wekker gehoord te hebben. Kijk ik op mn wekker, zie ik dat ik de wekker een uur te laat heb gezet, dus heb echt geluk dat ik uit mezelf nu wakker wordt. Eerst nog 10 minuten wachten tot mijn huisgenoot klaar is met douchen. Als ik onder de douche sta, bedenk ik me hoe het kan dat ik de wekker een uur te laat heb gezet: ik had hem gewoon goed gezet en hoefde een uur later ook pas op te staan…

8 likes