Wat je even kwijt wilt #6

Snap ik! Fijn dat je langs kunt komen :heart:

1 like

Lief! Thanks! Voel me niet fantastisch maar ik zie er redelijk uit en ik heb netten kleren aan dus ik denk dat ik iedereen wel voor de gek kan houden haha. Alleen mijn hoofd voelt alsof het gaat ontploffen en ik vrees dat er nog wat alcohol in mijn bloed zit. Wordt interessant.

1 like

Shame m’n fixing game niet

In de categorie muziekluisterende buurjongen zingt hij nu met Famke Louise mee. En dan als hij op school is vertelt ie vast hoe kut hij haar vindt.

7 likes

Soort van nieuw wuppies?

Hoi, ik ben nieuw hier op het forum en hoop dat ik mag aansluiten! Is er ergens een voorsteltopic oid? Of kom ik nu al met een hele domme vraag binnen? :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik heb vandaag mijn eerste dag bij een nieuwe werkgever. Kijk nu al een beetje op tegen het ongemakkelijke voorstel rondje en alle namen die ik natuurlijk meteen weer ga vergeten.

2 likes

Welkom! Er is volgens mij een topic voor maar ik moet eerlijk toegeven dat ik mij ook niet officieel voorgesteld heb hier.

Succes! Spannend zo’n eerste dag.

Thanks Bee en succes op je eerste dag!

1 like

Succes! En herkenbaar van die namen, ook daarmee succes haha

https://www.forumfeminarum.nl/t/het-egf-vriendenboekje

Edit: niet dom :wink:

Ahhh nu weet ik wat mijn broertje gister met een bloedgang tegen m’n achterhoofd gooide :blush:

12 likes

Net een van mijn hopelijk laatste rijlessen gehad en het ging zo slecht. Zat teveel in mijn hoofd :persevere:

Nu ben ik moe en moet ik ook nog de hele dag werken.

Sorry voor het geklaag. Gelukkig is het vrijdag.

Ah ok. Dat is wel de aangewezen plek ja. Maar wat je ook kunt doen als je ineens een dringende vraag voelt opkomen is taggen met @moderators. Een mensen-ontmoet-subforum kan ik me niet meteen iets bij voorstellen. Er is een topic voor het organiseren van meetings en is het hele forum verder niet al een mensen-ontmoet-dingetje? Bedoel je een nieuw topic? Als dat niet te veel lijkt op een al bestaand topic kun je dat zelf aanmaken.

4 likes

Ik moet zo de dokter bellen voor uitslag van uitstrijkje. Ik ben zo zenuwachtig hé.

1 like

Succes!

1 like

Fuck het is er nog niet en ze weten ook niet zeker of het vandaag nog komt. Aah ik kan wel huilen echt waar. Oké ik ga ook huilen. Ik wil het weten, ik maak me echt waar zo’n zorgen. :cry:

Ik moet nog één dag per week naar school en ik kijk daar echt zooo tegenop. Heb eigenlijk niets met mijn klasgenoten (bijna allemaal jonkies waar ik echt niets mee gemeen heb) en normaal verdraag ik het wel, maar nu na de vakantie kan ik het denk ik echt niet opbrengen om sociaal te doen.
Laat mij maar lekker werken.

Ligt er een beetje aan waar je van houdt. Ik ben er al eeuwen niet meer geweest terwijl het voor mij 10km verderop is. Maar als ik er naar toe ga dan ga ik sowieso langs de bodyshop. Die heeft vaak wel goeie deals. En verder zit er een dr Martens winkel met goeie deals net als Vans en Convrse al is het wel vaak een gok. De ene keer vindt je er iets leuks, de andere keer alleen gekke kleuren of maten. Als je sport is Nike, Adidas en Puma fijn. Vooral de Nike winkel is best uitgebreid.
Superdry viel me tegen. De prijzen zijn niet veel lager dan in gewone winkels.
En dan zijn er nog een hoop luxe merken. Daar heb ik nog nooit iets gekocht maar het is wel leuk om daar even rond te kijken. Dusja eigenlijk gewoon een beetje rondstruinen. Kan me voorstellen dat als je er niet vaak komt het wel een andere beleving is dan ik heb haha. Ben er vroeger echt te vaak geweest.

Oh en je kunt ook nog door lopen naar de binnenstad. Daar zitten de bekende winkels als h&m, hunkemoller, douglas, ici, hema, kruidvat, vero, only en noem maar op.
Vergeet dan niet een ijsje bij Clevers op de markt te eten want die zijn heuuul lekker.