Nee heel lief van je ️
Argh zo irritant als mensen je om hulp vragen of feedback vragen en dat dan niet aan kunnen of willen nemen. Dat ze dan zeggen: jaha maar …
Grr vraag het me dan niet
@voortaan hahaha goeie! We hebben al heel veel van die plaatjes aan de muur dus dit kan er nog wel bij
Ik heb net m’n koffie omgestoten, maar dan ook echt op de meest irritante plek, haha. Ik had hem op m’n kast gezet in de slaapkamer en het is onder meerdere kasten gelopen.
Ik ben zo handig . De grap is dat ik een job heb waarin je enigszins handig en oplettend moet zijn, 2 zaken waar ik juist niet om bekend sta.
Gister bij de Kruidvat bikini ontharingscrème gekocht onder het mom van: zou dit werken?
Nee! Het doet dus niks… het stink alleen als een malle. En heb nu een geïrriteerde doos en nog steeds stoppels
Haha dit vind ik echt heel grappig
Is het topic voor het organiseren van meetings afgeschermd? Ik zie die niet eigenlijk.
Hoe ik het me voorstelde en wat ik destijds fijn vond was dit:
Een apart subforum zoals dit:
En daarin dan dit soort topics:
Zodat je niet in 1 topic over een meeting in Amsterdam en een meeting in Limburg door elkaar heen praat of juist 600 topics verspreid over forum krijgt met allerlei meetings
Ahh ik zit bij een typische corpsbal/kakker strak in pak in de trein en hij heeft net een tutorial opgezocht hoe je een stropdas moet om doen. En hij is nu al zeker 8 min bezig met t proberen
Echt zo schattig/aandoenlijk
Zo klaar met deze werkweek, klaar voor weekend
Succes
Gewoon normale ontharings creme opsmeren. Staat op dat het niet mag maar mn poes leeft nog en heb nooit ergens last van gehad.
Dikke knuffel
Hopelijk hoor je het snel en is het een goede uitslag! Vervelend dat dit zo loopt.
Ik heb ook nog ontharingscrème liggen maar vind het wel eng haha. Wil het eigenlijk vooral in m’n liezen gebruiken. Het irriteert dus niet?
En hoe doe je dat eigenlijk? Smeer je het op je poes en ga je dan doodstil op bed liggen tot het er weer af mag? :’)
Ik lig lekker in mn pyjama in bed GTST te kijken.
Goeie vrije dag dit
Zometeen nog wel mn presentatie maken voor de informatie avond voor de ouders
Ik ooook! Heb ze inmiddels alle 5 al vooruit gekeken lekker handig.
Ik zag gisteravond dat een oud klasgenootje bij de McD’s een nieuwe veggieburger had besteld… en toen zat er bacon op! Jezus wat dom.
Edit: dit had ze natuurlijk niet zo besteld, fout van de keuken.
Moet zo een pakket ophalen bij onze vreemde buurman met wie ik nog niet echt heb gesproken. Eigenlijk kwam het pakket gistermiddag al maar toen was ik te brak om hem op te gaan halen, dus ik moet er zo toch echt aan geloven…
Kan een panty in open zomerse hakken? Heb vandaag een bruiloft en de outfit die klaar staat is net even te zomers voor de temperatuur van vandaag.
@voortaan hardop lachen om flappen. @monkeyslut “mijn” ontharings creme duurt maar 3 minuten. Dus ik smeer het vooral op ( niet echt ertussen maar als je het zo dicht mogelijk overal opsmeert gaat het wel weg) en dan doe ik intussen iets anders in de douche en dan na ongeveer 2/3 minuten haal ik het weg.
Ik heb geen irritaties of ingegroeide haartjes of iets.