Hahaha ik ben bij aflevering 3. Mijn excuus is dat ik maandagavond moet werken
Dus dan kan ik net zo goed alle afleveringen maar bekijkn hahah
Haha nee niet Suzie, Melanie heet ze.
Kan me zooo slecht concentreren bleh
Nou ik had m’n vader een sportbroek voor z’n verjaardag gegeven, maar hij vond de stof helaas te kreukelig.
Nou prima, hij zou 'm gaan ruilen en er iets anders leuks voor kopen
Wat koopt ie??
Iets totaal anders dus En ik vind dit ook niet onder de definitie “leuk” vallen, maar goed, als hij er blij mee is
Ik kan er wel om lachen. Zo droog ook hoe die mij die foto stuurt
Ik heb weleens deze panty’s gezien:
Voor open schoenen, zitten dan net zo als teenslippers tussen je tenen eigenlijk. Maar ik heb het idee dat ze die niet meer hebben, dus je hebt hier waarschijnlijk niks aan, tenzij je ze nog ergens anders kan vinden haha
Ik heb echt een off day, voel me smerig, dik, lelijk en vies. Waarom moet je die dagen soms hebben? Zon dag dat je zelfs met een lading make-up er gewoon nog vettig uitziet en alle kleding stom staat en alle foto’s lelijk worden.
Ik koop die altijd gewoon thuis/bij mijn ouders in Gelderland an Limburg Zou niet weten waarom het een noord-hollands product is?
Haha graag gedaan hoor, heb je ze al?
Ik kom echt nét terug van de stad en wilde je net laten weten dat ze ze indd hadden toen ik je berichtje zag haha. Zit er as we speak een paar te eten en ze zijn indd gewoon lekker van daar Nu al spijt dat ik maar één zak heb gekocht haha. Super bedankt dat je me erop gewezen hebt, want maakt m’n dag een stuk beter dit
@Evi-lena Bij mijn AH hadden ze die taaikorsten indd niet dus is waarschijnlijk regiogebonden ja! Maar het “probleem” is dus al opgelost haha.
@SpeedOfSound @anon45507601 haha O dan is dat gewoon toeval!
Ik denk gewoon dat de instructies bij de maccie niet duidelijk zijn al die gourmet burgers zijn met bacon behalve anders aangegeven, dus als je dan gewoon klakkeloos die bacon erop flikkert, welke burger het ook is… tsja.
Ik sla hem nog wel even over tot ze het onder de knie hebben.
Haha aaah echt zo’n vader-move. Dat je denkt: nee je moest er iets léuks van kopen, niet een of andere spray. Maar goed als hij maar blij is :’)
Lekker genieten
Zeker! Enige nadeel is dat ik dan nu al begin met die Sinterklaas-kilo’s opbouwen terwijl ik er juist een paar af wil Kan echt geen maat houden met taaitaai haha.
Dan ga ik je toch hierheen verwijzen, dit is precies waar dit topic voor is bedoeld:
Waarom word ik altijd door een stagiaire geknipt heb er drie kwartier gezeten en niet eens een beetje tevreden. Maar was er helemaal klaar mee en moet zo werken dus hey laat maar.
‘Wil je die lok aan laten sluiten of niet’? Ja weet ik veel wat het mooist is. Echt jezus zo iemand kan toch niet in een zaak staan
Ik heb soms echt het gevoel dat ze in sommige salons altijd de jonkies op je afsturen als je in de 20 en 30 bent en als je een vrouw van 40+ bent dan krijg je de bazin of iemand met veel ervaring. :’)
Ik heb zo een sollicitatie en heb dit maar tegen 3 goede vriendinnen vertelt. Niemand heeft me nog succes gewenst en men weet dat dit heel veel voor mij betekend (de solli). Vind ik eigenlijk een beetje jammer, vooral omdat ik nu echt wat positiefs kan gebruiken en niet helemaal lekker in mijn vel zit. Maargoed, ik ga zo de bus uit om te shinen
SUCCES!
Je zou zon simpele bakplaat kunnen nemen (zin gourmetplaat, kun je iig wat bakken, ei, vlees, groenten) of een elektrisch pitje maar dat laatste is duurder denk ik