Wat je even kwijt wilt #6

Zeker! Hij is van h&m. Op t kaartje staat “vintage fit high waist” en hij kostte 29,99. Heb m in de winkel gekocht dus zo snel even geen linkje. Goed model voor iemand met dikke billen en benen maar smalle taille!

3 likes

Heel veel succes!

1 like

Nou idd nu je het zegt! Volgende x ga ik dat irritante mens zijn die belt en zegt: ik wil geen stagiaire :joy:

Heb ook echt traumas aan stagiaires, ik wilde een x een pony en dat werd een kuif (veeel te kort dus). Elke ochtend als ik wakker werd stond dat plukje recht omhoog😭

1 like

Heel veel succes! Je kan het!

1 like

Heeeeel veel succes!!!

1 like

You can do this :four_leaf_clover::four_leaf_clover:

1 like

Oh dat ziet er gek uit haha! De rest van m’n schoenen is ook open dus weet niet of het dan een oplossing is. Ben gewoon met blote benen de deur uitgegaan en een dikkere jas en het valt mee gelukkig! En vanavond valt een panty hopelijk minder op

1 like

Maar dat is dan toch juist niet op regio maar alles in 1 topic?

@Trenchcoat succes!!!

Ik zit een beetje met een dilemma.
Ik heb vorige maand iets voor mijn ouders betaald met mijn creditcard omdat zij geen die niet hebben. Gaat om zo’n €160. Dat bedrag heeft mijn moeder meteen naar me overgemaakt dus helemaal prima. De dag daarna heb ik weer iets met cc betaald, nu zo’n €100 en toen zei m’n moeder eerst niks en een paar dagen later “oh ja ik moet dat geld nog overmaken naar je” en toen zei ik ja ja komt wel goed bla bla bla. Ik heb daarna nog een paar keer met haar gebeld en iedere keer zegt ze “oh ja dat geld, ga ik overmaken” (het is nu wel duidelijk denk ik dat mijn moeder thuis over het geld gaat haha) maar nu een maand later heb ik het nog niet. En normaal zou ik zoiets hebben van joh laat maar zitten, hoeft niet. Maar ik zit echt zo krap bij kas nu dat ik echt elke dag hoopvol mijn bankrekening open om te zien of het misschien toch is overgemaakt en dat is het nooit :sob:

Dus ik wil haar eigenlijk vragen om het geld over te maken maar voel me ook zo skeer om om dat geld te gaan vragen bij m’n ouders. Ik bedoel, ik werk bijna fulltime, mijn vriend dus het zou eigenlijk niet nodig moeten zijn.
Vind het gewoon irritant dat ze het niet overmaakt en dat ik nu moet twijfelen tussen wel en niet vragen. Doe gewoon wat je zegt!

Ik snap wel dat de algemene consensus is dat ik gewoon aan moet geven dat ik het geld nog niet ontvangen heb en of ze het kan overmaken maar ik vind het zo kut om te doen?

1 like

@Trenchcoat Succes :blush:
@Nora89 Ohh echt vervelend is dat. Maar inderdaad zoals je al zegt zou ik het echt aangeven. € 100,- is ook niet echt relaxed om zo te laten gaan. Misschien als aanleiding dat je cc rekening net is afgeschreven en je dus die 100 weer tegenkomt? Dan heb je in ieder geval een verhaal en geef je ook de urgentie aan omdat het al een maand duurt (al heb je uiteraard geen aanleiding nodig).

2 likes

Omg een meisje tegenover me eet een saucijzenbroodje of frikandel met van die zoete ketchup en het ruikt zooo lekker

3 likes

Als je (geen medisch) beroepsgeheim hebt, mag je het er dan wel met je psycholoog over hebben?

Ja aan zoiets zat ik ook al te denken. Ik weet ook dat als ik er naar vraag ze het geld gelijk overmaakt. Het is meer dat ik mezelf dwars zit door er niet naar te vragen. Vind het gewoon zo kut om te doen haha

1 like

Zou ik ook vervelend vinden om te vragen. Misschien kun je het op een andere manier brengen dan omdat je krap bij kas zit. Dat je zegt van hee dit staat nog open, ik stuur je nu meteen even een betaalverzoek, want anders raak ik het overzicht kwijt en zo vergeten we het allebei niet en klopt het weer. Zoiets?

1 like

Ik begrijp je helemaal, vind dat ook altijd ongemakkelijk. Maar ja ik denk altijd maar bij mezelf: als iemand het aan mij vraagt dan vind ik dat ook heel normaal.

1 like

Een betaalverzoek is ook een goeie!
Ik heb me voorgenomen om na mijn lunchpauze een berichtje te sturen. Haha ik ben nu ook helemaal zenuwachtig. Snap niet waarom. Het gaat hier om mijn eigen moeder nota bene, geen wildvreemde waar ik nog geld van moet krijgen :sweat:

1 like

Hangt denk ik af van je beroep en de inhoud van wat je wilt vertellen.

Prei in stukjes aan de kook brengen met water/melk/room en goed kruiden

1 like

Ik maak altijd preisoep met die ingrediënten en dan nog wat knoflook erbij! Altijd een succes

1 like

Haha me too!
Dat is mijn enige taak in de tuin. De rest mag m’n vriend doen.

2 likes