Ik heb een nieuw kleed en een nieuwe lamp voor in de woonkamer gekocht en ik ben er zooo blij mee! De woonkamer is veel huiselijker en lichter geworden. En ik heb echt zin om nog meer nieuwe dingen te kopen om het nog gezelliger te maken!
âŹ200,- voor deze maand. Hoe dan.
En ik moet niet zeuren maar ik wil nog heel veel kopen.
Gisteravond ruzie gehad met mân vriend op whatsapp. Kort samengevat: ik deed een voorstel en hij kraakte dat helemaal af en niet bepaald op een aardige toon, dat ging van kwaad tot erger. Ik heb het super druk op het moment dus heb op een gegeven besloten niet meer erop in te gaan en te gaan slapen. Hij zei toen nog iets van: nou dan zoek je het maar uit. Ik vind echt in dit geval dat de fout bij hem ligt en dat hij zân excuses aan moet bieden, of iig als eerste iets moet sturen. Tegelijkertijd kan ik hem pas zaterdagavond laat weer zien en zit ik hier nu wel mee in mân maag. Wat vinden jullie? Als ik zelf app loop ik ook het risico dat hij nog steeds boos is en dus slecht reageert.
- App hem zelf en zet je over je trots heen
- Laat het vanuit hem komen
0 stemmers
Ik zou 'm gewoon bellen.
Pyjamadag houden
Nee geen idee, morgen voel je je vast beter
Veel succes
Ah oke dat wist ik niet.
Wat mij vooral tegen hield was het feit dat ik het niet random op het forum wil posten met als mogelijk gevolg dat er meerdere worden gestart voor andere plaatsen en dat dan het forum wordt vervuild.
Misschien googelen op potato leek soup denk dat er dan wel wat uitkomt wat lekker is!
Klopt. Het aantal berichten is nu nog onder de tien he, in dat topic. Zou natuurlijk leuk zijn als dat wat meer gaat lopen. Maar tussen tien berichten en onoverzichtelijkheid zit nogal wat ruimte, gaat het ooit de spuigaten uitlopen dan kunnen we altijd verder kijken.
Ja godver, ik moet 420 euro terugbetalen omdat ik teveel zorgtoeslag heb ontvangen. Ik heb dat niet eens zelf opgevraagd, de Belastingdienst is dat gewoon gaan betalen
Wat stom! Hopelijk komt er iemand leukers voorbij! Precies op dat moment werd ik uitgevraagd door iemand met wie ik al meer dan een maand app die ook zo praat. âNader kennismakenâ. Beetje disturbing . Ik dacht niet dat er meer mannen waren die zo praten
.
Ik heb geen zin meer, ben toe aan weekend! Maar bijna borrelen!!
Even lekker douchen daar knap je vast van op.
Ik heb deze maand zo goed geshopt in de sale. Allemaal dingen die ik ook echt nodig had. Ik zoek nu alleen nog maar 2 dingen en dan is het uit met de pret
Ik heb echt super veel zin in preisoep nu.
Ik kreeg net een berichtje op Facebook van een mogelijk nieuwe client, maar al mijn eerdere clienten liepen gewoon via een sportschool en deze echt echt rechtstreeks via ⊠mij zegmaar.
Ben zo blij kan wel janken.
Vette onzin want het is exact hetzelfde als dat ze bij de sportschool aanmelden⊠maar goed. Dit voelt veel persoonlijker.
Oh dat is zuur! Waarschijnlijk krijg je dit jaar meer loon dan vorig jaar en is de Belastingdienst daar niet van op de hoogte. Ik adviseer je om je inkomsten/ loon aan te passen op de site van de Belastingdienst. Ze verwachten namelijk dat je dit bij elke wijziging van inkomsten doet. Heel krom maar zo is het nu eenmaal geregeld en dan kan je later niet nog eens voor zoân onaangename verrassing komen te staan.
Ik ga me nu aankleden en proberen er wat van te maken thnx
Nu stuurt die boy van 18 een foto van een zuigzoen in zân nek. Grrrrrrrrrrr waarom. Dat hoef ik toch niet te zien. Hij is soms zo 18
En nu doet hij stoer over dat hij een paar chicks heeft gezoend en hij niet weet welke dit gedaan heeft. Hoe maak ik hem duidelijk dat ik deze shit niet hoef te horen zonder over te komen alsof ik verliefd ben? Ik heb geen zin in dit gedoe, prima wat hij allemaal doet maar ik hoef t niet te weten. Maar hij moet niet denken dat ik jaloers ben als ik er wat van zeg