Wat je even kwijt wilt #6

Gefeliciteerd @Applepie !

1 like

Gefeliciteerd <3

1 like

Ik vind het ook een wonder dat ik dit begrijp hoor maar het is gelukkig wel duidelijk en logisch gemaakt voor de a technische persoon die ik normaal ook ben, haha!

1 like

Wow! Heb je zo’n grote tuin dan?

Jaa misschien is het makkelijker als je een tijdje meeleest. Van het egf rechtstreeks naar hier was abracadabra haha.

1 like

Ja snap ik! Ach, je snapt het nu in ieder geval top volgensmij

2 likes

Ik was zó bang dat als ik op ‘antwoorden’ druk ik niet een reactie zou plaatsen, maar echt antwoordde op een persoon. Vervolgens zou ik niet weten hoe je het moet verwijderen en eindig ik in een cyclus van wanhoop en ellende.
Dat was vanochtend. Hahah

5 likes

Vind het zo lief hoeveel likes ik heb gekregen op mijn eerste post. Zo lief allemaal omg. :hugs:

3 likes

Ik had het geweldige corduroy pak van de & other stories gepast maar ik pas het niet goed. :’(
En die van de Zara vind ik niet zo leuk.

Mocht iemand tijdens een webshopslentering nog een leuk corduroy pak vinden in roestkleur/donkergroen/zwart/donkerrood van max 150 compleet breng mij dan op de hoogte :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik had deze in m’n favorieten, is alleen wel met rokje.

2 likes

Zo jeetje, dan ben je wel even bezig ja haha.

Hij ziet er heel leuk uit maar ik draag dus geen rokjes en jurkjes :stuck_out_tongue: Ik ben een heel moeilijk persoon.:sleepy:

Toen je ‘pak’ zei dacht ik al dat je een broek bedoelde, maar ik dacht ik probeer het toch:p

1 like

Ik zag dat iemand er een van de primark had. Met een iets wijdere broek geloof ik.

1 like

Ik zag dat de Bershka er binnenkort een gaat verkopen maar die ziet er weer een beetje cheap uit en massimo dutto heeft een leuke online staan maar dan kom met broek + blazer al op de 240 of zo uit. :’)

@anon39978576 ik zal binnenkort is kijken.

@voortaan die is ook nog wel aardig. :slight_smile:

1 like

Of ik koop gewoon een zomers regenpakpak dat kan natuurlijk ook :crazy_face:

4 likes

Zo duur! Ik vind die ik stuurde van asos al duur haha, maar ik vind t wel leuk om m in m’n favorieten te hebben en er soms naar te kijken.

Oja bedoelde je deze:

Bershka heeft veel corduroy zeg!

1 like

Ja die die vond ik op bepaalde foto’s er een beetje cheap/dun uitzien. Ik heb liever stof die een beetje steviger is.

1 like

Volgens mij wel, zolang iemand niet te herkennen is uit het verhaal. Zo is het althans wel mer medisch beroepsgeheim. Het is gelukkig niet zo dat je aan niemand mag zeggen wat je de hele dag gedaan hebt, maar geen namen of andere dingen waardoor iemand zou kunnen afleiden wie dat zou kunnen zijn geweest (geen dagen/tijden of waar iemand woont en verder gewoon zelf inschatten).

1 like

Wat maken jullie meestal als makkelijke doch lekkere avondmaaltijd? Ik krijg morgen bezoek en mijn inspiratie is totaal weggggg. help.