Dat nummer ‘ain’t your mama’ van Jennifer Lopez kan ik echt niet meer luisteren omdat de beat aan het begin hetzelfde is als dit nummer:
maar misschien heeft niemand hen verteld dat die roosters er zijn en zijn ze zich van geen kwaad bewust?
Misschien kan ze ook aan mensen op social media vragen waar mijn stuiterbal uit 1995 is gebleven. Ben die nog steeds kwijt.
Ik probeer tickets te krijgen voor de editors maar het lukt niet. Zat stipt op tijd klaar met 3 schermen
Waar is dat tweede paar van?
Ik krijg dit weekend de kat tijdelijk terug van mn ex en ik ben ZO blij. Kan niet wachten. Terwijl ik een jaar geleden katten, honden etc echt haatte, maar mn kat is zoo lieffffff. Eindelijk weer een beetje leven in huis. En vandaag shoppen in Utrecht
Ik ga vanmiddag naar een festival maar ik heb echt kledingcrisis, alsof ik ben vergeten wat geschikt is om met 20 graden te dragen
Hahaha ik vanavond. Same problem
Ik word hier onredelijk kwaad van, als ik weer iets moet printen.
Is ook gewoon al m’n hele leven een struggle want thuis bij m’n ouders deed de printer het of niet of was de inkt weer eens op. En nu ik op mezelf woon heb ik een printer die het al 3 jaar gewoon niet doet.
Zwaar leven.
Bertram??? Et tu, Brute?
Deze oma is gewoon uitgeweest tot 5 uur, ik voel misplaatste trots maar dit was echt wel een jaar geleden denk ik. Ennnn ik ben niet brak
Het is mij (ook?) niet gelukt helaas
Laat aan het einde van de middag even weten hoe je je dan voelt ha ha hi ha ho
Dan lig ik lekker een middagdutje te doen maar dat doe ik ook wel als ik niet brak ben
Dit wordt zo’n saaie werkdag. 5 uur lang op de kazerne zitten om 20 mensen te vaccineren, waarvan de eerste 5 al niet op zijn komen dagen. Wordt nog wat.
Gelukkig daarna lekker naar mn vriend toe en de rest van de middag+avond borrelen
Mn moeder viel net ergens van af en schreeuwde toen SNOTVERJODEL
Zeg gewoon Godverdomme joh
Ik heb van het gourmetten gisteren een gigantische bak blokjes aubergine, courgette en paprika over en ik weet niet wat ik ermee moet.
Wat voor werk doe je?
In de oven met wat aardappeltjes? Wat tomatensaus en kruiden erbij en je hebt een lekkere pasta? Of een couscous? Dit zijn echt mijn lievelingsgroente.