Of hij droom dat hij een professioneel tenisspeler is.
Ik zit van die past life regression video’s te kijken, en ik vind het echt interessant. Alleen nu zie ik van die video’s om het zelf uit te proberen, en ergens wil ik dat wel, maar fucking hell dat is toch ook super eng eigenlijk? Dadelijk kom je erachter dat je Hitler was ofzo wtf ga je dan doen hahaha.
Ik typte net een E in mijn browser, wilde serieus bijna naar het EGF gaan
Ik ben echt op vriendschappelijke termen met spinnen tegenwoordig ook met slangen moeder natuur is gewoon mooi ik ga vissticks eten groetjes
Huh dis echt diep wat bedoel je
Hahaha mijn broertje weet ook precies waar ik op zit te wachten… krijg ik uit het niks op whatsapp een foto van zijn voet met een teen die open is en er scheef aanhangt. “Omdat jij wel van dit soort juicy foto’s houdt.”
Edit: hij leeft nog gewoon hoor. MMA ongelukje.
Haha idd een beetje een zwabberig verhaal dit. Maar als je past life regression opzoekt op youtube zie je allemaal mensen die dan hun vorige levens herinneren via hypnose, en dat lijkt me super interessant om te doen zelf (Daar zijn dus ook videos voor), maar ergens lijkt dat me super eng. Ik wil er niet achter komen dat ik misschien wel mensen vermoord heb of zelf vermoord ben of wat dan ook, want dat lijkt me super eng om te herinneren.
Ah oké misschien wil ik day ooit ook doen maar nu wil ik gewoon vissticks eten SUCCES
Ik woon al lamg in nijmegen maar ik haat nec ik hou van pec daar kom ik vandaan en oke teveel wodka ik ga van de wc af en me op het feeire richtten is ecut best leuk feestje
Volgens mij heb ik de sims 2 schijfjes voor mac nog liggen. Had de base game en wat uitbreidingen. Kan wel even voor je zoeken? Alleen moderne macs gebruiken een ander systeem en kunnen ze soms niet draaien (powerpc? zoiets)
ETA: whoops! Zie nu dat dit een bericht van 2 dagen oud is haha. Maar goed ik zal even kijken of ik ze nog heb, want gebruik ze zelf niet meer.
Bleh ik dacht na 3 jaar geen vakantie om lekker 3 weken te gaan naar Indonesië, maar dat is toch wat te lang eigenlijk. Elke dag het gevoel hebben iets te moeten doen/zien, 3x per dag buiten de deur eten… leuk voor even maar ik ben blij dat ik morgen weer terug vlieg. En we voelen ons ook nog eens schuldig over het lange vliegen ivm milieu. M’n vriend en ik hebben al besloten dat het volgend jaar gewoon lekker met de auto naar Frankrijk wordt voor max 2 weekjes.
Je hoeft toch noet perse elke dag iets te doen? Mijn vriend en ik doen vaker gewoon een dagje chillen (lezen/netflixen).
En toen had je maar 4 uur geslapen, omdat je niet meer in slaap kwam. Ik zit nog voor half 7 al achter de computer. Top dit :’) Had liever gewoon 7.5 uur geslapen eigenlijk.
Klopt ook helemaal, maar wij hebben dan het gevoel van we zijn nu ver weg, op eens speciale plek waar we waarschijnlijk nooit meer terug komen en moeten dan de mooie plekjes zien, alle leuke dingen doen en in alle lekkere eettentjes gegeten hebben. Slaat nergens ook helemaal nergens op ja
Ik ben ook ineens om 06:30 wakker terwijl ik rond 2 sliep, gekkigheid
Zo nog wel ff proberen te slapen want moet nog door tot savonds laat vandaag
M’n vader komt vandaag kijken. Maar dan nog vind ik dat ze niet binnen moeten blowen XD. Zit de hele nacht al te denken hoe ik het ga zeggen…
Ze huren het en ik denk niet dat de oudjes die het in eigendom hebben het fijn vinden dat er geblowd wordt. Dat kunnen ze buiten doen. Ik ga ‘t gewoon moeten vragen.
En anders betaal ik een jaar geen vve kosten en koop een luchtreiniger
Jeetje, ik baal met je mee. Ik hoop zo dat het meevalt. Denk je fijn te wonen, krijg je dit.
Ja, ik sliep rond half 1 en ik werd wakker toen de kat om kwart voor 5 ging vervelen Als je tot laat door moet is het wel vervelend. Ik moet straks wel werken, maar kan in theorie rond 4 uur mijn bed weer in als het moet.
Ik vind het altijd vervelend als ik dingen moet uitprinten. Printers werken nooit en de meeste mensen hebben niet eens zo’n ding. Ja ik kan gewoon naar de bibliotheek natuurlijk maar ook daar zit ik altijd te kutten en is het een verrassing uit welk apparaat het komt.