Oh ja dat doe ik ook inderdaad het verzorgen en schoonmaken. Maar weet je dat je nu niet opgeruimd bent zegt niks over hoe je dat beestje gaat verzorgen. Ik ben ook niet opgeruimd verder, maar voor die kat doe ik alles bewijs van spreken. Aangezien dat katje het zelf niet kan doen en stel je maakt de kattenbak niet schoon gaan ze het buiten de kattenbak doen -> moet je nog meer schoonmaken.
Haha ja dat zou voor mij ook niet het perfecte leven zijn maar in het âalgemeenâ wordt daar wel zo over gedacht in de samenleving. Ik vind het zelf ook verre van perfect, zou momenteel echt niet aan trouwen/kinderen moeten denken (wel ooit). Doe nu vooral waar ik zin in heb en ben ook best nog wel zoekende wat ik wil etc. Heb laatste 1.5 jaar heel erg ontdekt hoe fijn het is om nergens aan vast te zitten, ik ben nog te âlosbandig/onrustigâ zeg maar. Er is wel een plekje diep van binnen die het wel ontzettend leuk zou vinden om een rela te hebben maar mijn voorwaarde nu is gewoon dat ie het echt leuk moet vinden om mee te gaan naar feestjes etc. Denk dat ik nu deze periode moet hebben om ff uit mijn plaat te gaan. Wow ik wijk lekker van het onderwerp af. Perfect bestaat niet maar voor mij zou dat zijn dat ik gelukkig ben / gezond en lieve vrienden om me heen heb. De rest komt hoop ik later allemaal. Sorry lekkere random allemaal
Ja Jezus wat moet ik nou aan naar een bbq feestje straks? De zon gaat wel schijnen en ik wil dan niet mret een lange broek niet van de zon kunnen genieten maar vanavond is ie weg en dan is het freezing
Vergeet mijn kaartje niet he
Panty meenemen voor later vanavond? En een extra vest mee?
Preach
Hmm zal ik een topic maken voor mijn ansichtkaarten verzameling? Vragen of mensen willen meenemen enz. Ik heb er al 400 ongeveer, plaats dan ook een lijst in een spoiler met wat ik al heb.
- Ja
- Nee
0 stemmers
ik word echt krankzinnig van die DUO site. Hoe zij informatie verstoppen is echt ongelofelijk. Kan bijvoorbeeld niet vinden waaruit mijn schuld is opgebouwd, of er al een deel is kwijtgescholden etc. IK WORD GEK
Ik heb zoân chille zaterdag. Lekker uitgeslapen, cheatday dus lekker eten, leuke serie aan het kijken met snacks. Echt zoân perfecte dag, ben er helemaal zen van.
Wat leuk! Als je waar ik woon niet hebt vind ik het leuk om op te sturen.
Ik heb een topic gemaakt, kun je het terug vinden!
Godzijdank gaan mijn buren nu op vakantie. Ze hebben weer knallende ruzie want vakantiestress. Man man man. Krijg wel beetje medelijden met dat meisje hoor. :â)
Echt? Weet niet precies waar je naar zoekt dan misschien maar ik vind het schuldoverzicht (akelig) duidelijk
Ja ik ook pff, ik zit op de bank met 1 opgemaakt oog maar toen was ik het alweer zat. Zo maar ff chillen bij de carwash van een vriend maar als dit zo doorgaat red ik sluitingstijd niet eens.
Hahaha lekker vuilnisbakken leegvreten. Perfecte plek voor.
Ik zag een keer een muis in de kantine van het ziekenhuis.
haha, ik kan niet zien waaruit de schuld opgebouwd zien en ik kon me herinneren dat dit een maand geleden ofzo nog wel zo was? Volgens mij moet er namelijk een deel nog worden kwijtgescholden door diploma, ik weet het eigenlijk wel zeker maar kan dus niet meer zien hoeveel precies⊠heel frustrerend. Maar ik ben nu bijna klaar met master, en volgens mij wordt bij een universitaire bachelor je beurs pas kwijtgescholden als je je master hebt gehaald. Maar ik weet het dus niet zeker
De ijssalon waar ik kom (hemels voor degene in de zaanstreek) krijgt deze winter ook verse wafels en poffertjes!! @Flexican @Flopsyunicorn Wordt in oktober maar tijd voor een zaanstad meeting, haha.
Ommmmmgggg ik ben voor
Ik heb gister het hele huis, tot in de kleinste hoekjes stofgezogen en gedweild⊠en mijn vriend is nu aan het stofzuigen?
Ziet hij dingen die ik niet zie?