Ah omg m’n broertje facetimede me van beneden en wilde eigenlijk net gaan slapen maar nam toch nog maar even op.
Zit ee een mega grote spin op de muur beneden, ben ik blij dat ik in bed lig!
Hij lijkt minder groot op de foto omdat hij ee best een eindje vanaf staat haha.
Krijg net een berichtje “hij is dood”. Gelukkig maar
Ik heb eindelijk de matrix gezien (deel 1, maar toch) dus nu kan ik eindelijk te pas en te onpas quotes droppen en memes begrijpen, bijna 20 jaar na dato.
Ik had al jaren plannen om meer bekende films te zien, maar ik kijk toch liever white girls of scary movie voor de 53e keer meestal.
Ik heb me vandaag laten opmeten bij de Hunkemoller. Ik kon er echt niet meer naast zitten met de maat die ik normaal koop
Net m’n bed ingegaan en gelijk weer een mug die lekker bij m’n oor zoemt
Ik heb hier ook zo hard om gelachen maar ik snap het ook echt niet. Amerikanen hebben toch ook internet? Ze valt dan toch hoe dan ook door de mand?? Of is het gewoon bekend daar maar hebben Amerikanen schijt want “goed verhaal”? Zoveel vragen.
Wil graag naar een concert (kleinschalig wel hoor) maar heb niemand over kunnen halen om mee te gaan. Daarnaast hebben vriendinnen die in een andere stad wonen gevraagd of ik bij heb wil eten en misschien wil stappen, al lange tijd niet gezien. Wat doe ik?
- Ongemakkelijkheid overwinnnen en naar het concert
- Afspreken met vriendinnen
0 stemmers
Ik moet morgen om 6 uur opstaan maar ik ben klaar wakker omdat ik hartstikke verkouden ben. Ben in m’n hoofd al ziekmeld mailtjes aan het bedenken voor de docenten, lekkere motivatie
Nee joh, er zijn zoveel mensen die dat nooit hebben laten doen. Ik zei tegen een vrouw in de winkel dat ik niet goed wist welke maat ik moest hebben en toen heeft ze mijn omtrek gemeten. Toen ik paste heb ik ook gevraagd of ze wilde kijken of het goed zat enzo en ze legde uit welk model het beste bij mij past. Ben erg goed geholpen!
Wauw ik ben ondertussen al 1,5 uur aan het lezen en heb heel de zomervakantie van het gezin kunnen lezen. En wat kan zij goed eten gebruiken/hergebruiken. Heerlijk kneuterig en zo’n ander leven dan ik zelf heb. Maar wat mij het meeste opvalt is dat die vrouw volgens mij echt super gelukkig is, zo blij kan worden van hele kleine dingen. Kan ik nog wel wat van leren.
Sterrenkubus! Is een heel klein schattig huisje waar je op een vide onder een groot raam slaapt, recht onder de sterren. Hebben mijn man en ik aantal jaar terug gedaan en was echt heel tof.
Eindelijk weer een keer goed geslapen
Haha, fascinerend idd, zo ongezond Ik kijk de laatste tijd veel filmpjes van gezinnen die ‘zero waste’ leven. Maar daardoor plaatst YouTube ook steeds filmpjes van het Reformatorisch dagblad op mijn homepage van vrouwen met enorme gezinnen die de hele dag thuis zitten en eten koken. Die geven dan 7 euro per persoon per week uit. Volgens mij proberen ze elkaar ook steeds te overtreffen
Ik heb de laatste tijd zoveel nachtmerries en intense dromen, ik word er gek van.
Omdat het lekker weer was en dan zit iedereen op het terras, ook op maandagavond lekker toch
Ik had de hele tijd deze pony als in dier in m’n hoofd. Ik vroeg me al af waarom je voorhoofd dan per se zo goed in beeld moest.
De emoji’s die bij vaak gebruikt staan op mijn iPad kloppen van geen meter? Al die sportende mensen heb ik nog nooit gebruikt, en die boer, sneeuwpop , circus etc.? Er zit verder niemand anders op deze iPad. Its creepy
Pfff wtf ik werd opeens vannacht zo ziek als een hond. Ik word ook echt badend in het zweet wakker, maar ik moetttt werken
Gewoon doen als je het kan missen. In de zorg vind ik het veel zwaarder om 36u te werken. Een collega van mij doet dat ook in de zorg en soms heb ik echt medelijden als ik naar haar rooster kijk. Is toch anders als je weekend standaard vrij hebt vind ik. Bij ons moet je regelmatig ook nog dagen terugkomen voor cursussen, vergaderingen etc. Dus niks om je voor te schamen als je naar 32 wil!
Hoe kan het dat je maar drie dagen vrij bent per twee weken als je maar 36 uur werkt?
Maar ik heb hetzelfde (ik werk 40 uur maar wel 5/7 gewoon). Ik zou ook wel minder willen gaan werken. Als het kan op je werk en qua financiën zou ik het gewoon doen!
Zoo moe. Lekker de hele dag een soort op mn hoede zijn. Ik functioneer echt niet op 5 uur slaap. Moet nu in de bus al moeite doen om niet in slaap te vallen.