Wat je even kwijt wilt #7

Als het goed ruikt zou ik het wel doen, maar ik ben daar dan ook wel heel makkelijk in

1 like

Ik ben net als @Depeche, ruikt het goed dan eet ik het op.

Ja toch, ik ben ook de moeilijkste niet. Dan ga ik het zo gewoon opwarmen

2 likes

Oh ja daar heb ik ook altijd last vanā€¦ iedereen dringt daar voor :persevere:

1 like

@Bunnyslippers Ben zelf een complete telefoon / technologie noob haha, maar weet wel dat de iPhone X echt heel mooie fotoā€™s maakt. Mā€™n vriend heeft ā€˜m namelijk. Zou alleen van alle specificaties niks weten.

1 like

Hahaha ik vind dit altijd zo mooi. Waar ik vaak over stap staan er aan de over kant ( waar iedereen dus heen moet) paaltjes maar nee iedereen wilt gelijk uitchecken en dan pas naar de overkant. Terwijl als je gewoon gelijk naar de overkant gaat en dan daar uitcheckt je op niemand hoeft te wachten.

1 like

Oh help mn essay is nu veels te lang. 1000 woorden is echt veel te weinig, wat moet ik nou weg gaan halen :cry:

Ik heb nog steeds veel pijn door mijn (nog steeds onduidelijke) maagprobleem maar ik heb het weekend heel rustig aan gedaan en veel geslapen en ik merk echt dat die extra energie helpt! Kon nu veel beter door de pijn werken en me toch focussen op mijn werk. Nu nog wel anderhalf uur naar huis reizen en dan ben ik heel blij als ik kan gaan liggen, maar het was toch een fijne dag :blush:

1 like

Ik ben op vakantie met mijn vriend en we gingen winkelen in een groot winkelcentrum. We zijn in de zara geweest (wel zeker een uur, allebei veel gekocht) toen hebben we gegeten en toen wilde mijn vriend alweer gaan?! Echt wth noem je dit winkelen

7 likes

ah kak is dit weer een nieuwe?
ik ga die update proberen te vermijden danā€¦ heb de iphone 6 (nog steeds van @Matilda shout out naar jou hihi) dus ook niet meer de allernieuwste inmiddels.

1 like

Hahaha genieten mijn metro komt om 17:59 aan op het station, en mā€™n trein gaat om 17:58 weg :upside_down_face:

1 like

Wacht op mijn eten want daarna kan ik slaaaapen, dutje, i am coming

2 likes

Vreet net even een halve mona in mijn eentje op
Lekkerrrr

6 likes

Ik ben zenuwachtig, ben dit weekend bij een huis gaan kijken wat vanavond per veiling verkocht gaat worden, telefonisch.

Heb in ieder geval duidelijk een maximumprijs in mijn hoofd en deze ook opgeschreven, alsof ik het anders vergeet.

4 likes

Net doorgelekt in de trein, so much fun.

2 likes

ahh wat een naar verhaal :frowning:
vind het ook zo zielig voor die husky als die wordt afgemaakt
kutmensen :frowning:

12 likes

Ik heb morgen mijn wft-examen en ik ben zo nerveus. Echt zo irritant om heel de tijd zoā€™n onrustig gevoel in je lijf te hebbenšŸ˜–

Kreupel boodschappen doen is echt succesvol but i made it :snail::turtle::woman_facepalming:

Jezus godver ik zie WEER een rat vlakbij me gadverdamme

Gelukkig zit ik dit keer in de auto maar Omg ik wil hier weg maar mā€™n vriend is ergens binnen.

OkĆ© ik rij gewoon weg en kom over een half uur terug. Ik vind dit zo vies en naar. Ik had nooit last van mā€™n ratten fobie maar dit is nou al de tweede keer op een maand tijd dat ik een grote rat zie binnen 2 meter afstand en dat kan ik blijkbaar niet aan :fearful::fearful::fearful: Als huisdier vind ik ze niet eens eng eigenlijk maar zo op straat brrrr

Het vervelende is dat die rassen helemaal niet zo kut zijn, maar dat de eigenaren ze gewoon niet goed opvoeden/onder controle houden. Vind het sneu dat die Husky dan wordt afgemaakt, want het had zo anders kunnen gaan bij een goed baasje.

Sneu ook voor al die katten trouwens. Zijn lekker veel dieren de dupe van zo.

10 likes