Wat je even kwijt wilt #7

JSorry dat ik zo kort door de bocht ben maar heb jaren terug iets soortgelijks mee gemaakt. Meisje kreeg ook “paniekaanvallen” en hartkloppingen en weet ik het wat. Bleek achteraf 1 groot toneelspel. Ik zeg niet dat dit het geval is met jou klasgenoot maar zo vaak flauwvallen is niet normaal. Als het medisch is moet ze voor haar eigen veiligheid een arts bezoeken. Ik snap ook niet dat dit zo lang door kan gaan zonder dat er iemand (familie/docenten) ingrijpt? Ik snap dat een docent niet verantwoordelijk is voor haar gezondheid maar die moeten toch wel enigszins zorg dragen dat de rest gewoon kan studeren lijkt me.
Edit: te langzaam met typen. Lees nu dat ze een psycholoog bezoekt. Stap in de goede richting lijkt me.

5 likes

Ik schaam me zo voor mijn depressie. Ik wou dat ik me kon afsluiten van de wereld en iedereens geheugen van mij kon uitwissen.

4 likes

Depressie is echt niet iets om je voor te schamen. Sterkte, heel rot dat je je zo voelt :heart:

Heel vaak als ik mij misselijk/ziekig voel heb ik mega veel zin in friet/MC Donald’s voer??? Waar slaat dat op? Zit nu mega misselijk op het station en ruik burger King en wil het zo graag

2 likes

Wel heel lief van haar dat ze zich zorgen maakte over je geld haha. Mijn zusje zou waarschijnlijk alleen gezegd hebben of ik ook even geld naar haar zou willen overmaken

2 likes

Enige leuke aan ziek zijn is dat ik met een dekentje op de bank lig en zo lekker naar de belachelijke hoedjes kan kijken op Prinsjesdag en overal commentaar op kan hebben.

8 likes

Gefeliciteerd! Hoop dat het goed met je gaat en je een fijne dag hebt! :birthday::tada::gift::balloon:

1 like

@Eddie gefeliciteerd!

1 like

Ik moet even iets kwijt en heb speciaal daarvoor een anoniem account aangemaakt. Er lezen hier een paar mensen mee die ik ken namelijk en dit is een beetje prive.

Ik heb gisteren een ‘relatie’ beëindigd waar niemand iets van wist. Het was een soort scharrel+++. We konden super goed praten en hij was echt heel belangrijk en speciaal voor me geworden. Ik ook voor hem. We deelden eigenlijk alles met elkaar maar maakte geen deel uit van elkaars leven. Vanaf het begin wisten we dat dit nooit een echte relatie kon worden. Daar hadden we allebei onze redenen voor.

We zijn anderhalf jaar samen geweest en hebben ook zo veel met elkaar gedeeld. Maar we merkte allebei dat het niet houdbaar was omdat er te veel gevoel bij was gekomen. Daarom hebben we nu besloten om het af te kappen. Ik voel me zo bagger en ik wil alleen maar huilen. Ik kan nu dus bij niemand terecht omdat mijn vriendinnen van niks weten. Ze zouden het ook niet begrijpen want ze zijn allemaal nogal anti scharrel.

Hij heeft me vannacht nog gestuurd dat hij van me houdt en pfffff. Ik heb de hele nacht zitten janken.

Ik weet niet echt wat ik hiermee wil maar ik ben het in ieder geval kwijt.

3 likes

Maar uiteindelijk is zij niet diegene die je tentamen verpest hè. Je gaat er wel zelf op in. Enkel duidelijk maken heeft geen zin, ik zou eerder een docent erbij roepen. Durf nu al met zekerheid te zeggen dat het volgende tentamen ook gebeurt, het gaat erom wat jij dan gaat doen? Ik vind het ook raar dat A zegt dat ze echt niet moet stoppen? Wat wint hij ermee? Dat meisje voelt zich overduidelijk ellendig, voor wie doet ze 't dan?

2 likes

Ja, dus dan zou ik er een docent bij roepen of iemand van de ehbo. Want op een bepaalde manier houden jullie het juist in stand. Hoe goedbedoeld het ook is.

13 likes

Heb zo’n super grappige NS conducteur :joy: Maakt door dat speaker geval allemaal grapjes en moet ook zo hard lachen om zichzelf :joy:

7 likes

Is er iemand hier heel goed met APA style reference lists die even die van mij na wil kijken of alles klopt? Ik ben spontaan vergeten hoe ik het moet doen

@Eddie Gefeliciteerd!! :balloon::birthday: Ik hoop dat je een mooie dag zult hebben!

1 like

@Eddie happy birthday lieve forummer!!

1 like

@Eddie Gefeliciteerd!:balloon:

1 like

Succes!

edit: sorry ik wilde niet op jouw antwoorden, maar snap er allemaal niks van joe

1 like

Ik zit nu in de derde week van mijn minor en ik krijg te horen dat een van de twee vakken deze periode niet doorgaat omdat de docent ziek is (eerste twee hoorcolleges gingen al niet door) en wordt verplaatst naar volgend semester. Zo ontzettend kut. Nu heb ik dit blok maar 1 vak. En volgend semester heb ik gewoon twee vakken van reguliere studie, scriptie én dat minorvak wat nog veel werk is ook. Oja en nog een extra vak dat ik moet doen. :sob::sob:

Het ging goed bij de gynaecoloog, moet over 3 weken weer heen. Ondertussen is mijn ex een recept aan het zoeken voor cheesecake (en gaat hij het maken voor me) want ik heb dat nog nooit gehad. :see_no_evil:

23 likes

Dat is helemaal nergens voor nodig! Heb je iemand in je omgeving met wie je kan praten erover?