Wat je even kwijt wilt #7

Is het een idee om het ongeval verder te bespreken in nieuws en actualiteiten? Voelt zo gek om nu iets te posten wat je even kwijt wilt tussen zo’n ernstige gebeurtenis door. En ik kan me voorstellen dat niet iedereen de details wil lezen die hier nu besproken worden. Tenzij iedereen daar anders over denkt?

31 likes

guys, ik had even een topic willen aanmaken hiervoor. maar we kijken even of het niet gewoon beter naar actualiteit kan. zit je anders met een triljoen topics enzo.


Ik kan me zo niet voorstellen dat er mensen zijn die dit kopen

8 likes

Ja maar het gaat hier niet over jou. Wat een uitspraak zeg.

2 likes

aha bestaat dat… nog eens geinspecteerd maar nul schakelaars. hoorde dat ze in engeland weleens een schakelaar IN het stopcontact hebben! rare jongens die engelsen.

De discussie over het bakfiets-ongeval vind je hier:

3 likes

:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

1 like

Ik zit op stage en heb op deze locatie zo weinig te doen…

ik wou dat ik een toverstokje had dat de ramen voor me zeemde.

11 likes

Heeeujj heb een hele tas Nespresso ijskoffie mew gekregen.

7 likes

Tja ze moeten toch op een of andere manier speciaal en anders zijn nu ze geen gigantisch koninkrijk meer hebben :woman_shrugging:

Ja, die bestaan ook. Wist je dat niet?

9 likes

is dit elektrisch aangedreven? of bediend door een onzichtbare slaaf? nou?

2 likes

Ik ben morgen jarig en ik heb vrienden uitgenodigd voor morgenavond. Ik vroeg net in de groepsapp of mensen zin hadden om daarna naar een feestje te gaan (met 10 euro entree). Een vriend van me zei toen ‘ik weet niet of ik mee ga, de avond kost me al best wel wat geld. 15 euro voor de trein en 15 euro voor een cadeautje’.
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik vind het echt raar om de kosten van mijn cadeautje daarbij te noemen als ik ook in die groep zit? Eh je hóeft geen cadeautje te kopen hoor? :’) Haast alsof ik me schuldig moet voelen dat ik hem heb uitgenodigd en hij naar mijn verjaardag komt

7 likes

ZO lekker dit!

Waar smaakt t naar? Ik heb het altijd al willen proberen maar eet nu vegetarisch dus ik weet niet wat ik met wijngaardslakken aan moet. Is het een beetje zoals oesters? Waarom wijngaard slakken trouwens, zijn die superieur aan andere slakken? Nemen ze wijngaard smaken over? Smaakt het allemaal gewoon naar de kruiden-knoflook boter die erbij zit?

1 like

Haha ik kan je op bijna geen enkele vraag antwoord geven, maar ik vind slakken heerlijk. Gaat niets boven verse (eigenlijk moet je ze lekker in Frankrijk gaan eten haha), maar ik vind die uit de supermarkt soms best oke. Het smaakt totaal niet naar oesters, er zit ook geen vis of vleessmaak aan vind ik.
Ze moeten wel echt lekker op smaak worden gebracht, zoals bijv. met kruidenboter. Ze nemen dan helemaal die smaak aan als je ze even in de oven doet. Het is zacht maar ook een klein beetje taai. van zichzelf smaken ze een beetje aards en zijn ze niet zoveel aan. Ik kan het lastig uitleggen, maar je zou ze absoluut een keer moeten proberen!

2 likes

Ik ga ze proberen! Ik ben nog steeds intruiged en sowieso een slechte vegetarier want bepaalde culinaire ervaringen wil ik toch te graag meemaken.

Ik kijk altijd heel graag American Horror Story maar ik heb nog nooit de intro gekeken want dat vind ik dan wel eng :roll_eyes: En ik ben lekker vrij vandaag en heb daar echt even behoefte aan, even niets moeten.

3 likes

Absoluut doen! Met lekkere witte Pinot Grigio en rustiek wit stokbroodje :yum: Laat me weten wat je er van vond als het zover is!!

2 likes