Wat je even kwijt wilt #7

Ik kan m’n stem niet verwijderen geloof ik. Maar ik heb gestemd op roze omdat ik die heel leuk vind, maar zwart word je inderdaad denk ik veel minder snel zat en is wat neutraler.

1 like

Balen! Ik heb een rosegouden van Cluse, heel mooi. Per ongeluk dubbel besteld en laks met terugsturen :cry: mag je voor de helft overnemen als je hem mooi vindt?

1 like

via welke sites downloaden jullie torrents? anders dan eztv

Wat is een goed fietsslot (extra slot)? Ik heb mijn fiets gepoetst en wat gesleuteld zodat ik hem weer kan gaan gebruiken :P. Maar nu wil ik natuurlijk niet dat ie meteen weg is door zijn glanzende velgen hehe

Ook niet voor de helft? Nu ik weer aan dat kreng denk wil ik er echt vanaf :cry:

ik vind het echt stom dat het wimperserum uit de schappen is gehaald, het werkte zo goed en nu ben ik bang dat m’n wimpers weer korter worden :frown:

2 likes

Kettingslot naast je gewone slot?

Ik heb dat de laatste tijd heel erg! Ben erachter gekomen dat het te maken heeft met bh’s. Nu draag ik alleen nog bralettes en dat helpt enorm. Bij mij is het een blessure van een paar maanden geleden die door koud weer erger wordt.

1 like

Vergeten jullie weleens dat jullie huisdieren hebben? Ik zat met m’n cavia op de bank, maar moest even wat pakken, dus ik loop terug naar de woonkamer, zie ik ineens wat op de bank bewegen. Ik schrok me echt de tering, dacht dat het een rat/muis was. En toen dacht ik ineens: oh ja, ik heb een cavia.

39 likes

Hahah ja dit heb ik dus ook… Ik heb twee ratten en die lopen wel eens los in m’n kamer dus als ik dan even weg ben en ik doe de deur weer open komt de ene altijd vet enthousiast aangehold en dan schrik ik even en dan denk ik, o, dit is mijn eigen rat.

8 likes

Nee eigenlijk niet. :rofl: Maar mijn kat miauwt ook zoveel en zo irritant dat het ook onmogelijk is om te vergeten dat zij bestaat.

1 like

Eigenlijk alleen het eeste half jaar toen ik voor de eerste keer een kat had. Dan zag ik opeens hem zitten in de woonkamer “OJAAAAH JIJ BENT VAN MIJ”. :heart_eyes_cat:

6 likes

Ik voel mij een kleinkind, want ik heb vet veel zin in mijn verjaardag. :rofl: Ik ben benieuwd wat voor cadeautjes ik krijg, heb dit jaar weinig hints gegeven. :hugs: (Behalve dan mijn moeder maar die weet anders ook niks voor mij.)

En ik denk dat ik iets teveel mensen heb uitgenodigd, als iedereen komt heb ik ruimte te kort hehe.

4 likes

Ja ik baal er ook van! Zag dat het serum van Catrice nog wel te koop was, maar geen idee of dat ook werkt. Anders misschien toch maar over op Revitalash maar dat is zo duur :expressionless:

1 like

Ik stem ja maar wel echt diep ongelukkig.

6 likes

@Bertie heb je een foto? Misschien heb ik wel interesse

Nee die man met 6 adoptiekinderen. Cowell heeft het alleen maar over hem als hij in de media is

Oke ik wou zeggen Als Amerika net zo stemt als ons dan hoeven we ins geen zorgen te maken

Maar in 1 minuut zijn de nee-stemmers van 80 maar 60% gegaan😭

1 like

Chrome ziet er ineens heel anders uit (de tabbladen aan de bovenkant)? Ik ben in de warrrrr, wat is deze (morgen of overmorgen ben ik weer vergeten dat het er ooit anders uit zag)

2 likes

Ai, dat is zonde zeg! Je mag idd wel even een fotootje of linkje plaatsen? Ben wel benieuwd!