Ah wat fijn! Als je het wil delen ben ik wel benieuwd wat je dan doet?
Heb net iets van 7 kleine pruimen op, zal lekker kakken. Maar anyway. Ik heb pastinaak en venkel. Wat kan ik daar mee? En weten jullie een lekker recept met wortel en witlof?
Nee je bent niet de enige, Tele2 zeker? Ik had voorheen met KPN nergens last van maar nu met Tele2 ook nooit service daar.
Dank jeā¦deze heb ik nu maar hij is echt anders.
Ben ik de enige die dit ervaart?
Jup, ik heb ook Tele2⦠Ik trek geen foute mannen aan, wel foute providers, nondeju.
(Volgende maand ga ik sowieso switchen, ik zit 9/10 keer niet eens op 4G en 25% van de tijd heb ik niet eens bereik)
Pastinaaksoep maken!
Ik heb destijds met mijn verhuurder een extra clausule / document opgesteld waarin ik aansprakelijk word gesteld voor schade en daarmee was het vervolgens geregeld. Wellicht goed om dat alvast pro-actief in je bericht naar hem te vermelden.
Edit: Okeeeee, spuit 11. Jee, een kat, zo gezellig!
ik heb vandaag vrij maar moet zo naar werk. Gotta love ouderavonden
Dat heb ik daar ook altijd standaard, en ik heb Ben.
Edit: misschien is het nu beter hoor met Ben. Tegenwoordig rijd ik dat traject niet meer.
Soep inderdaad! Of met zout, peper en olijfolie in de oven. Of de venkel dun schaven en er een salade mee maken.
Ik heb 2 simkaarten en mān andere doet het wel gewoon, daās van Simpel. Voor de rest ook echt een kutprovider maar als die het zelfs beter doet dan Tele2?
Zorg! Heel veel specifieker ga ik het niet maken in dit topic, maar ik heb echt super interessante patiƫnten wat het heel leuk maakt.
Ik ben zo moe en lig al een uur op bed
Maar moet nog koken
NEEEEEE
Ik blijf mij er toch altijd over verbazen hoe politieke leiders hier in Nederland met elkaar ādebatterenā.
Edit: had hem niet op mobiele versie staanā¦nu wel!
Vraag aan Apple gebruikers!
Weet iemand hoe ik alle documenten op mijn iPhone kan bekijken?
Ik wil pdf bestanden e.d. die ik heb gedownload gewoon verwijderen maar geen idee hoe het moet.
Kan het op internet niks vinden. Dit moet toch wel mogelijk zijn? Zijn documenten van safari, mail, app etc.
Een en al drogredenen ook
Ik liep net langs de ah to go zonder iets te kopen, wat ben ik toch sterk
Is het toevallig een engelse lamp met zoān kut schakelaar onder het peertje?