Wat je even kwijt wilt #7

Nee nog even niet. :rofl:

Geen idee of dit hier thuis hoort maar ik merk echt dat ik al drie weken in een verschrikkelijk dip zit. Letterlijk niks loopt nu lekker in mijn leven, en ik word er zo moedeloos en lusteloos van. Het liefste (en dat doe ik dus ook gewoon echt) lig ik in bed serie te kijken of te slapen en kom ik er niet meer uit. Heb mij vorige week zelfs ziek gemeld bij werk omdat ik 0 puf had om te gaan. Het ergste is ook nog dat ik weet dat ik niet zo moet overdrijven en gewoon dingen moet doen, maar ik kan er echt niet de wil en motivatie voor vinden.

1 like

Ik liep net voorbij een basisschoolklas en hoorde een jongetje tegen z’n vriendje zeggen “kijk die mevrouw met dat mooie blauwe haar” en ik ben er helemaal vrolijk van :blush:

36 likes

Ah jeetje, dat is ook super sneu. Hoe werd hij behandeld op zijn werk?

Wat is er gebeurd dan op zijn werk?

misschien vind je het fijn om het er hier verder over te hebben: Het niet zo lekker in je vel-topic

1 like

ik had kunnen weten dat dit bestond @Huismus @Krabsalade:

2 likes

Clownsschoenen of niet?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik herken wel wat dingetjes. Maar voor (sommige) Chinezen is het wel echt serieus.

1 like

ja I know! ik vind het ook wel uhhhh hmmm oprecht interessant.

(het woord oprecht heeft wat inflatie ondergaan)

3 likes

Excuse you, Ik heb nog nooit zoveel complimenten gehad als met die schoenen haha.

1 like

excuse me ik vind ze fantastisch

1 like

Ze lopen ook lekker. Dus kan ze alleen maar aanraden.

1 like

wat zou er clown aan moeten zijn dan? zoom in, enhance, ik zie het niet.

1 like

Kennen jullie dat, dat je naar de dokter gaat en ‘hoopt’ dat je ziekte X hebt? Waarin ziekte X natuurlijk wel iets goed behandelbaars is, maar dat je dat liever hebt dan dat de conclusie is dat je klachten vanzelf wel weer over zullen gaan. Het lijkt me naar om X te hebben maar dan kunnen ze me tenminste medicatie geven en dan weet ik dat het overgaat in plaats van dat ik maar aan blijf klooien. Vind het zelf wel een logische redenatie maar het voelt toch stom/raar om op zoiets te ‘hopen’.

12 likes


Tumblr stelt nooit teleur. :stuck_out_tongue:

4 likes


4 likes

Ojaa heel mooi! Ben zelf wel nog 1,5 week op vakantie. Dus als iemand anders interesse heeft dan mag zij ‘m hoor! Heb zelf ook nog een B. korf bon bedacht ik me dus kan die daar ook voor gebruiken. Meerdere mensen blij dan.

Nee totaal niet

1 like

vind ik zo onlogisch niet hoor!

1 like