Wat je even kwijt wilt #7

Ik hoop van niet.

Klinkt gevaarlijk. Als die niet snel actie onderneemt met dit soort zaken kun je ook altijd de huurcommissie inschakelen. Mijn schoonmoeder had in verleden ook zo’n baas. Daardoor heeft ze aantal maanden veel minder huur hoeven te betalen omdat die iets niet repareerde en er allemaal ander achterstallig onderhoud was.

Een docent van de uni heeft me gemaild en mij aangesproken met Hoi+mijn voornaam en afgesloten met Groeten+ haar voornaam en nu weet ik niet hoe ik haar terug moet mailen haha. In mijn vorige mails zei ik namelijk Beste mevrouw ***, maar dat is nu misschien te formeel omdat zij haar voornaam gebruikt? Aan de andere kant kan te formeel zijn niet zo veel kwaad. Ik vind het zo raar om haar met d’r voornaam aan te spreken haha.

Ik weet niet waarom maar als ik me niet zo fit voel en een grapefruit eet voel ik me vaak snel beter.

Dat wou ik even melden want ik voel me dus veel beter.

14 likes

Ik doe soms ook wel goedemorgen of middag/avond als ik niet weet hoe ik iemand moet aanspreken.

1 like

Als ik haar was zou ik amerika nog meer voor de gek houden. En dan in de finale “Ik draag dit lied op aan mijn zoon blabla lul verhaal ben zo zielig…” en dan een ontiegelijk kut carnavals nummer zingen. ( maar dan wel met lange uithalen enzo)

9 likes

Er belde net zo’n deurverkoper voor de loterij aan. Ben ik nou zo’n zeurende oma of is het daar niet wat laat voor?

@ladygodiva Hoe gaat het? <3

1 like

mag volgensmij officieel tot 21:00!

:kissing_heart: Ik denk aan je! Heb je een beetje afleiding met je mama op vakantie?

Kapot. Maar kan de rust niet vinden om te slapen. Heb net even opgeruimd en gedoucht. Dus ga nu even ontspanningsoefening doen en hopelijk slapen.

1 like

wat een stomme aflevering van adam zoekt eva zeg

Ik ben mijn baan echt kots en kotsbeu. Bijna een jaar geleden werd me een spannend traject vol leerervaringen aangeboden en ondertussen schrijf ik nog steeds productbeschrijvingen van maximaal 600 tekens.

1 like

Wat is nmsvpe ookalweer

… veel plezier ermee?

Oh thanks :):blush:

1 like

Ik ben op vakantie geweest en nu twee dagen weer thuis. En hoewel ik normaal gesproken mijn huisje altijd heel fijn vind, kan ik maar niet wennen sinds ik terug ben van vakantie. Ik ben maar een weekje weggeweest, dus het slaat ook helemaal nergens op. Maar voel me opeens niet meer fijn in m’n eigen huis. Iemand dit ook eens gehad?

1 like

Ben het gaan googlen en inderdaad! Dit was dus later dan dat, stom zeg.

Ja hoor eindelijk tijd voor Thierry om te spreken, onze Nederlandse dichter mijn god :rofl:

2 likes

Eigenlijk had je na het eerste seizoen al contact met ze moeten opnemen want nu sta je toch minder sterk en zullen ze minder coulant zijn. Hoewel het sowieso abonormaal is dat die jas nu al op is. Ik zou doorvragen met meer foto’s dat het waarschijnlijk een onbegonnen zaak om die jas nog te laten repareren.

2 likes

Ik heb een verstopte neus. Nu mis ik de tijd dat ik gewoon normaal kon ademen en niet achterlijk door m’n mond.

1 like

Mijn moeder eet Japanse mix (dus hard geluid) en ze smakt. Omg help :weary: