:(! Wil je even van je afschrijven in een DM?
Hmm ik denk dat je je wellicht verkijkt op hoe zelfverzekerd ze is. Voor een berichtje naar een wildvreemde man hoef je toch niet per se zeker over jezelf te zijn? Dat kan jij ook gewoon doen. Het ergste wat kan gebeuren is dat ie je negeert of dat ie zegt nee sorry geen interesse. Weet niet of je deze reactie leuk vindt maar ik wilde het even delen.
Ik ben nieuw hier. Had een account op het andere forum, maar daar is het zo rustig.
Hier lees ik ook al vanaf het begin mee, dus toch besloten op dit forum verder te gaan
Gezellig, welkom!
Je mag altijd pben.
Wtf! Ik snap dat je je machteloos voelt. Wat onprofessioneel zeg.
Ik zou opnieuw een klacht indienen want dit kan niet. En wie weet zelfs bij de tuchtcommissie want naar mijn mening onthoud hij je voor de tweede keer van zorg.
Zo kunnen ze echt niet met je omgaan! Heb je niet iemand ( familie vrienden) die het even voor jou kunnen vragen.
En ik zou als het mogelijk is gewoon een klacht indienen.
Je mag je altijd een PB sturen <3
Edit: lees nu je volgebde bericht. Dit kan echt niet! Is er iemand van de verpleging aan wie je dit kunt melden?
Limburg?
Ik heb het nog niet gezien maar ik had juist verwacht dat het programma serieuzer zou worden met zijn komst, maar dat valt dus tegen?
Nee dat zeker niet meer.
Wtf! Wat een bizarre kerel. Het gaat godvrdmm om je gezondheid. Als jij vragen hebt moet je die kunnen stellen.
Kinderachtig en mega onprofessioneel.
Hoop dat je snel duidelijkheid en hulp krijgt veel sterkte!
Los van dat ie zich professioneel op moet stellen en dit allesbehalve doet, mag ie haar überhaupt hulp weigeren? Dit kan toch niet
Net gebeld met ca.rgl.as.s voor mn ruit. Moet een nieuwe ruit in. Kut, maar goed ben verzekerd dus geen probleem.
Afspraak maken is lastig want ik kan overdag moeilijk wat regelen. Lieve vrouw, denkt mee aan de telefoon. Woensdag middag (19e). Uh ja, dan moet ik naar t ziekenhuis gdvr.
Week erna op maandag, in de stad waar mn vader werkt kan ook. Jep prima zegt mn vader. Neem ik jou auto mee en regel ik dat wel danku danku
@Eddie echt ontzettend onprofessioneel en onacceptabel van die man. Ik zou echt woedend zijn. Maar zoals je al begrijpt, je hebt helemaal niets fout gedaan. Maar ik snap dat je je er heel naar door voelt. Kan iemand anders voor jou het woord doen? Is er iemand anders, je ouders of misschien een lief iemand van de verpleging die je vertrouwt? Ik kan me voorstellen dat het te zwaar voor je is om zelf tegenop te vechten
Succes en sterkte ️:heart:️:heart:️
Bet is echt super erg dat je dit overkomt @Eddie. Dit is in België geloof ik he?
Ik praat het niet goed en het is ook niet goed maar dit is de realiteit van alle dag, ook in Nederland. Ik vind het wel goed dat hij aangeeft dat er geen vertrouwen meer is, andersom zou jij dat ook bij een arts hebben en mag je dat gewoon aangeven. Maar zoals @Krabsalade aangeeft, hij had dan moeten aangeven dat hij jou niet kan behandelen als patiënt. Ik weet niet hoe het precies werkt met een artsenwacht maar wellicht is er echt maar 1 arts die dit doet en dan zitten er ook patiënten bij waar hij geen vertrouwen meer mee heeft. Eigenlijk moet dat niet kunnen natuurlijk, maar ja …
Sterkte
Jeetje wat een naar verhaal, heel veel sterkte. Ik hoop dat iemand hier of in het ziekenhuis je hiermee kan helpen (inhoudelijk), want dit kan echt echt echt niet. Vat zijn onprofessionele en arrogante houding niet persoonlijk op. Sterkte, ook met je ziektebed <3
Ja dit dacht ik dus al precies. Hij misbruikt zijn machtspositie inderdaad nu en zij kan à la minute waarschijnlijk niks ertegenin brengen om het te veranderen Ergens zou je denken van; waarom zei die verpleegster er niks van, aan de andere kant begrijp ik dat ook heel goed gezien de hiërarchie in ziekenhuizen en dus ook zijn machtspositie richting hen. Zo’n nare situatie zeg!
Ik bel de fietsenmaker want ik heb een lekker achterband zegt ie: ‘sorry we zitten de komende 1,5 week vol.’