Wat je even kwijt wilt #7

Soppie??? Bezopen?

1 like

Hahaha ik zat met droeloe ook al ???

Ik ben echt uit de loop

4 likes

Hahaha oke

ik begin maar ik weet niks van die straattaal

4 likes

Als ik ziek ben, echt koorts en alles, dan voelt het net alsof ik in een andere realiteit leef. Ik heb dan echt geen emoties, maar jank de hele dag door en zweef dan echt door de uren heen. Warrig verhaal maargoed, blame het aan de koorts.

Omg mijn ex mist mij? Wtf is dit. Ben echt helemaal shocked. Ook al waren onze gesprekken de laatste dagen wel weer steeds langer en kreeg ik weer steeds vaker kusjes. Is niet gezegd nu dat het meteen weer goedkomt maar we gaan wel weer een keer afspreken om te kijken hoe dat voelt. Oh fuck man mijn emoties gaan alle kanten op nu door alles van de laatste week.

1 like

Jezus mac miller overleden, is vast al over gepost maar ben ervan in shock, zo onverwacht voor mij, ik wist niks van zijn drugsgebruik

Ik vind t ook best heftig! Wel echt een artiest waar ik veel van luister. En ik heb hem in mijn hoofd heel erg gekoppeld aan het karakter Jesse van Breaking Bad (voelt voor mij een beetje als dezelfde persoon hahah) waardoor ik m in mn hoofd een beetje “kende”. Nouja vaag verhaal maar zit vet emo zijn muziek te luisteren nu.
————-
Ben net vol over een kniehoog paaltje gestruikeld omdat ik mn telefoon in handen had en aardig wat wijn op heb. Moet er goed uit hebben gezien hahahaha morgen blauwe plek :roll_eyes:ben echt een stomme millennial (was lopend in het donker een instastory aan het posten over mac miller)

4 likes

Bah ik kan niet slapen, niemand is meer wakker, m’n vriend is dronken in de stad en mijn oorontsteking mag echt opdonderen want het doet pijn. Blegh.

1 like

Lekker hé :blush: .
Als je hem de volgende dag opwarmt is ie helemaal lekker!!

1 like

Het heeft toch wel wat, nachtdienst draaien.

23 likes

Ik vind het zo vreselijk voor Lili en Howick. Het klopt gewoon niet. En dan Rutte met de geweldige woorden: hard zijn tegen degene die geen recht hebben op verblijf ( nu.nl).
Nou Marcje…ergens is er dan iets misgegaan.

10 likes

Misschien een zaaltje van een kerk?

1 like

Ik zou vandaag naar een Food festival gaan met mijn schoonzusje. Ze wilde daar nog een beetje mijn verjaardag vieren en nog eens samen de kroeg in gaan. Nu heeft ze besloten om in de middag te gaan samen met de kinderen en mij. Ook wel gezellig maar ben toch een beetje teleurgesteld. Ach ja er is eten.

Zo gisteravond ging alles even lekker mis. Ik ken een leuke gast van de tennis maar verder nooit gesproken ofzo en toevallig zagen mijn nichtje en ik hem gister hier in de straat. Zij helemaal onder de indruk, ik zei dat ik hem kende en noemde zijn naam. Zij hem meteen een volgverzoek op insta gestuurd en een berichtje erachteraan. Pfff wat moet het leven toch makkelijk zijn als je zo zelfverzekerd bent over jezelf…
Wij ging daarna naar een feestje en vlak voordat we er waren begon het echt niet normaal hard te regenen. We waren tot ons onderbroek nat dus we gingen maar naar huis want het was niet meer te doen. Vervolgens kwam ik thuis en kreeg ik allemaal berichtjes van een gast die ik allang en breed vergeten zou moeten zijn maar natuurlijk ging ik gewoon leuk met hem mee-appen.

Wat een kut avond

Edit: o ja, donderdagavond ben ik heel lullig afgezegd door een bevriend stel precies op de tijd dat we hadden afgesproken. Ik heb gister voor t eerst in mijn leven laten weten dat ik dat niet netjes vond en nu is het stil aan de andere kant. Ook top.

1 like

Yes @Aloha pb me maar hoor! :blush:

1 like

Waarom slaap ik altijd ZO kort na een nacht met drank? 3 uurtjes. DRIE UUR. Gun me op zijn minst 6 uur slaap. Dank

1 like

Nee joh! Die is ook prima alleen minder smaakvol.

1 like

Heeft niet zoveel zin, van sommige vitaminen zit er veel te weinig in en van anderen 500% van de aanbevolen dosis. Als je echt tekorten hebt kan je daar beter specifieke losse vitaminen voor slikken, bijv b12 of vitamine D. Maar dat zou je dan eerst moeten laten testen om dat te weten.

1 like

@Totoro Lekker van je ijsjes genieten. Beterschap :heart:

1 like

Noh, Ik ben een beetje aan t zappen en ik kwam langs Ducktales. Ik begon al helemaal blij dat liedje te zingen, Ducktales oeeehoe.
Is het een of andere nieuwe versie. Stom :sleepy:

Het is maar waar je je druk om maakt op de zaterdag ochtend :upside_down_face:
4 likes