Wat je even kwijt wilt #7

Ik heb me gisteren naar de tering gesleept met kratjes bier en snacks, komt 1 van de grootse drinkers met ‘O, trouwens, ik eet nu glutenvrij’ :slightly_smiling_face:

Ik heb het ook voor elkaar gekregen om ook all chips te kiezen die ook net niet glutenvrij zijn. Want blijkbaar zijn er best wat doritos en lays zonder gluten, behalve die ik heb gekocht. Verder heb ik wel M&M’s. Heeft iemand tips?

1 like

6 euro bol.com. Dit is een reactie op het boek van Jamie Li. Verplichte literatuur voor vrouwen.

16 likes

Jeetje zeg, ik vind het verschrikkelijk dat dit jou overkomt. Echt mega onprofessioneel. Ook gewoon dat het al zó lang geleden is, echt doe normaal man. Ik zou sowieso kijken of je een klacht in kan dienen want dit is echt uit den boze. Ik vind het ook superstaat dat die verpleegkundige hier niks van zegt / tegen doet? Dit is toch geen normaal gedrag? Echt ongelofelijk gewoon

2 likes

Jaa inderdaad. En dit zou toch hetzelfde moeten gelden voor die arts, als hij zegt: ik ga nog liever dood dan dat ik die ene patiënt van advies moet voorzien, dan hoop ik dat ze tegen hem zeggen: dan verzoeken wij je niet als arts in een ziekenhuis te werken want we kunnen niet waarmaken dat je kan kiezen met wie je te maken krijgt.

Kinderachtige lul is het toch!

4 likes

Ja heb nu ook een anders gebeld en kan daar ook meteen terecht. Alleen die is wat verder😓
Maar vind het ook raar. Een band plakken duurt voor hun misschien 10 minuten

1 like

Dat lijkt niet alsof, dat ís gewoon zo, en dat is mega onprofessioneel!

2 likes

Ik zag hem al op je insta voorbij komen. Ben zo benieuwd! Graag een boekbespreking als je hem uit hebt :grin:.

1 like

Ik zou op je mobiel een geluidsopname aanzetten, die arts er nog eens bijroepen en hem nog eens hardop laten zeggen dat hij geen zin heeft met jou te praten omdat hij gedonder met je had.

Lijkt me een vrij duidelijke route om van hem af te komen, maar misschien heb ik teveel films gekeken.

6 likes

Hij is uit!! Heb ook weer dingen op mn insta gezet

1 like

Wat erg @Eddie, je voelde je al zo ziek en zo slecht en dan krijg je dit ook nog. Echt schandalig hoe die man doet. :heart: voor jou.

1 like

Oooo ik loop achter :joy: ik ga nu kijken, haha

Haha lol deze clip

Zou echt de hele tijd in de lach schieten als ik zo serieus zou moeten doen in zo’n pak
7 likes

Ik zou er waarschijnlijk sowieso een heel groot probleem van gaan maken. Ook omdat dit dus niet de eerste keer is dat ie je weigerde. En nu heeft ze inderdaad iiig getuigen. Ik zou ook de namen vragen van die verpleegster + assistente @Eddie Al is dat wat Viooltjes zegt sowieso wel slim, omdat je dan ook bewijs hebt!

3 likes

Godsamme @Eddie het maakt me gewoon ZO boos!!! Het is niet zomaar onprofessioneel gedrag, het is hartstikke misbruik maken van je machtspositie en de kwetsbare positie van een ander!!! Mijn bloed kookt echt.

9 likes

@Eddie Wow wat een bizarre situatie zeg… Dit is echt niet oké. Ben het wel eens met Viooltjes en Boommm hoor, maar bah ik word hier ook echt boos van. Veel sterkte en ook beterschap!

1 like

Zul je net zien dat de verpleging “zich niet in het conflict wil mengen” :frowning: ?

2 likes

Haha, mijn 10.5 jaar oude konijn heeft het in der bol :joy:
Zie haar ineens een klein vreugde sprongetje doen.

10 likes

He verdorie. Toch die films dus :frowning:

1 like

Dat kan ik me eigenlijk heel goed voorstellen. Ik dacht net ook, huh waarom zei de assistent niks van dit onprofessionele gedrag? Alleen vraag ik me af of je als assistent die ruimte hebt als je dagelijks met die vent moet werken en hij al zo knderschtig doet over iets dat 15 jaar geleden is.

Vind dit echt zo naar voor je @Eddie

Misschien kan je volgende keer vragen of er iemand bij kan blijven of toch iemand als mediator of iets dergelijks aanwijzen?

2 likes

Waarom zou ze het niet mogen gebruiken?