Dat lijkt niet alsof, dat ís gewoon zo, en dat is mega onprofessioneel!
Ik zag hem al op je insta voorbij komen. Ben zo benieuwd! Graag een boekbespreking als je hem uit hebt .
Ik zou op je mobiel een geluidsopname aanzetten, die arts er nog eens bijroepen en hem nog eens hardop laten zeggen dat hij geen zin heeft met jou te praten omdat hij gedonder met je had.
Lijkt me een vrij duidelijke route om van hem af te komen, maar misschien heb ik teveel films gekeken.
Hij is uit!! Heb ook weer dingen op mn insta gezet
Wat erg @Eddie, je voelde je al zo ziek en zo slecht en dan krijg je dit ook nog. Echt schandalig hoe die man doet. voor jou.
Oooo ik loop achter ik ga nu kijken, haha
Haha lol deze clip
Zou echt de hele tijd in de lach schieten als ik zo serieus zou moeten doen in zo’n pak
Ik zou er waarschijnlijk sowieso een heel groot probleem van gaan maken. Ook omdat dit dus niet de eerste keer is dat ie je weigerde. En nu heeft ze inderdaad iiig getuigen. Ik zou ook de namen vragen van die verpleegster + assistente @Eddie Al is dat wat Viooltjes zegt sowieso wel slim, omdat je dan ook bewijs hebt!
Godsamme @Eddie het maakt me gewoon ZO boos!!! Het is niet zomaar onprofessioneel gedrag, het is hartstikke misbruik maken van je machtspositie en de kwetsbare positie van een ander!!! Mijn bloed kookt echt.
@Eddie Wow wat een bizarre situatie zeg… Dit is echt niet oké. Ben het wel eens met Viooltjes en Boommm hoor, maar bah ik word hier ook echt boos van. Veel sterkte en ook beterschap!
Zul je net zien dat de verpleging “zich niet in het conflict wil mengen” ?
Haha, mijn 10.5 jaar oude konijn heeft het in der bol
Zie haar ineens een klein vreugde sprongetje doen.
He verdorie. Toch die films dus
Dat kan ik me eigenlijk heel goed voorstellen. Ik dacht net ook, huh waarom zei de assistent niks van dit onprofessionele gedrag? Alleen vraag ik me af of je als assistent die ruimte hebt als je dagelijks met die vent moet werken en hij al zo knderschtig doet over iets dat 15 jaar geleden is.
Vind dit echt zo naar voor je @Eddie
Misschien kan je volgende keer vragen of er iemand bij kan blijven of toch iemand als mediator of iets dergelijks aanwijzen?
Waarom zou ze het niet mogen gebruiken?
Zo naar dat je je al zo ziek voelt en dat dit machteloze en onveilige gevoel er ook nog eens bovenop komt @Eddie
Echt een belachelijke situatie die alleen maar meer energie kost terwijl je dat juist zo goed kunt gebruiken om beter te worden. Het gedrag van die arts is echt om woedend van te worden.
@Eddie kan je de sociaal werker in dat ziekenhuis niet als bemiddelaar inschakelen? De stap is niet zo extreem als anderen maar misschien weet hij/zij wel wat te doen? Of kunnen ze je toch wat veiliger laten voelen. Lijkt me als je aangeeft dat je je zo voelt ze er toch wel iets mee moeten doen
waarom zijn mannen zo vermoeiend, wel lekker de avond voor onze date gaan zuipen maar even laten weten hoe laat we dan afspreken (moet verdomme anderhalf uur reizen naar je stinkstad) is te veel gevraagd
Ga naar een festival zo Omg Ben zo zenuwachtig heheeeeee
Ik ben morgen jarig en ik kan via de postnl app zien dat er allemaal post naar mij onderweg is. En stiekem word ik daar echt heel blij van