Wat je even kwijt wilt #7

Ja ik baal dus extra omdat het dit jaar voor het laatst daar gehouden wordt (zeiden ze vorig jaar ook maar ik vrees dit keer echt) en die locatie is zo perfect.

Gedeeld leed beetje dus?

Ja de locatie is echt geweldig he.

Helaas stond mijn budget het kaartje gewoon niet toe en ik was ookal laatst naar Duikboot geweest. Dat kaartje was overigens gratis dankzij promo. En teveel feestjes is niet goed voor me.

Delen inderdaad wel een beetje leed

Oh dat wist ik niet, zonde inderdaad!

Haha ja ik heb potver zelf ook nog een enkele keer promo gedraaid! Hoe is Duikboot?

Nouja volgend jaar maar weer. Kreupel dansen lukt toch niet echt lekker​:sweat_smile: hoop dat je de avond fijn doorkomt :blush:

Ah nu al zin n

1 like

Huisgenoot geeft feestje in de tuin. Zo even op snack jacht. Als in hapjes om te eten

Zijn geen andere hapjes. Heb even de aanwezigheidlijst op FB gecheckt

21 likes

Ik heb dat ook eens gevraagd op het vorige forum en blijkbaar levert het meer op dan dat het kost

1 like

Is het al een geoorloofde tijd om naar bed te gaan? Heb niet eens zin om Bridget Jones af te kijken :no_mouth: Wil deze dag gewoon voorbij hebben. Ook een beetje grumpy omdat mijn vriend nog geen bericht heeft gestuurd sinds hij op festival is. Oké is goed joh.

4 likes

Ik vind het zo naar voor je dat je er niet bij kan zijn :frowning_face: Ik snap wel dat je gewoon naar bed wil zodat het snel morgen is, gewoon lekker gaan slapen! Ook irritant dat je vriend niet even een bericht heeft gestuurd… Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij denkt van ja als ik nu blije berichtjes van het festival ga sturen, dan is het misschien alleen maar kutter voor haar. Anyway, ik hoop dat je straks lekker vlot in slaap valt en fijne dromen hebt.

2 likes

Het Duikboot was erg leuk. Vorig jaar was wel beter, want het weer was zo slecht dit jaar. Maargoed, niks te klagen als je een gratis kaartje krijgt toch?

Misschien zie ik je volgend jaar wel : )

Fijne avond!!

1 like

Lief dankjewel <3

Ik voel me kut en om mezelf op te vrolijken had ik bedacht om morgen mijn zus op te zoeken zodat ik haar kat eindelijk weer kon zien en knuffelen. Appt ze dat ze in een andere plaats is t/m maandag en de kat heeft meegenomen. Dus nu zit ik als een klein kind te janken omdat de dingen niet lopen zoals ik wil.

3 likes

Ja alles kan daar gewoon decaf! Al is decaf koffie nooit 100% cafeïnevrij, maar tenzij je echt een superheftige allergie hebt zou je daar geen last van moeten hebben. Ik heb zelf een flinke allergie maar kan de kleine koffies daar prima drinken in ieder geval. Nouja sorry wat een verhaal weer, wist je vast allemaal al natuurlijk :sweat_smile:

1 like

Misschien een interessante kijktip (niet handig voor mensen die zeer gevoelig zijn voor eetproblematiek wellicht) : eetstoornissen: maskers af - op videoland.
Documentaire door Jessica Villerius

1 like

Ben nu al thuis van de kermis en voel me zo moe. Ik word echt een oud wijf haha. Gelukkig hadden bijna al mijn vriendinnen het ook. Kwamen we bij een vriendin onze fietsen ophalen, gaat haar broertje net pas weg met zn vrienden. Toen werd ons oudewijven-gehalte nog weer even versterkt :rofl::rofl:

2 likes

Ik woon heel hoog in een flat. Net keek ik uit m’n raam en ik vond het opeens zo’n gek idee dat ál die lichtjes door mensen komen. Zoveel huizen die ik kan zien waar het licht aan is en daar wonen allemaal mensen met eigen levens enzo. Ik ben dan ook zo benieuwd wat zich er allemaal afspeelt en of die mensen een leuke avond hebben nu.

45 likes

1 like

Ik vind dat ook altijd heerlijk om over na te denken. Ik vind het ook altijd zo’n mooi gezicht dat elk licht weer een andere tint heeft, wat je zegt allemaal andere levens en mensen.

3 likes

Ik vind het zooooo irritant dat op werk voor elke gebeurtenis een ‘momentje’ wordt gemaakt en een cadeau wordt gegeven, BEHALVE bij verjaardagen. Zo heeft 1 collega al iets voor haar bruiloft gekregen, na huwelijksreis bloemen, een cadeau voor haar verlof en als het kindje er is moet daar ook iets aan gegeven worden uiteraard. Geldt ook voor de andere zwangere collega’s. Nu hoef ik echt geen cadeaus, maar vind het wel storend dat ik bij elke gebeurtenis geld moet inleggen, terwijl al die gebeurtenissen bij mij niet van toepassing zijn. En nee, dat heb ik ook niet op de planning en ik weet dat het geld inleggen niet per se hoeft, maar groepsdruk. Kan wel bij de volgende jarige collega voorstellen om er iets voor te kopen evt… ARRRGH waar een mens zich druk om kan maken he. Einde bericht.

21 likes

Ja inderdaad! En dat dat allemaal past ook in de wereld, zoveel mensen met allemaal hun eigen lievelingseten, herinneringen, smaken, voorkeuren

1 like