JA hahaha totaal vergeten
Haha nee die had ik niet! Maar je herinnert me er wel aan dat je inderdaad zelf emoticons kon toevoegen/maken
Niet eens cryptische songteksten? Amateur
Klaar met feest. Er was Niet eens chips :(. Ben ni op mijn eigen kamer tostiās aan het maken joe.
Ik mis : p nog steeds. Geen andere tong-emoticon zegt het zo effectief als die.
Zeker groepschat van de Ballentent
Hahaha neeeeeee! Ik hoopte destijds dat ik verder kon bouwen op wat mijn broer (die moest het 2 jaar ervoor doen) al had uitgezocht. Had die knakker gewoon precies opgeschreven wat mijn ouders nog uit het hoofd wisten. Geen letter meer.
Ik heb zojuist iemand een bericht gestuurd waarmee ik een jaar geen contact heb gehad. Dit omdat het met mij mentaal niet goed ging en ik haar daarmee niet lastig wilde vallen. Echt een super lang bericht en ik ben doodsbang hoe ze gaat reageren, heb er letterlijk buikpijn van
Ben bang dat ik hierdoor ook niet kan slapen maar dat ging al helemaal niet als ik het niet had gestuurd want ik zat echt te malen in mān hoofd
Ga dit misschien nog verwijderen
Zijn er hier mensen die 100+ ongeopende chats hebben?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb niet eens 107 mensen om een gesprek mee te voeren. Wajoh
Mijn ex vertelt me net dat hij een relatie heeft. Met de persoon die voor mijn gevoel een rol had in het einde van de relatie (geen overspel ofzo, gewoon stoken). Heb met hem redelijk contact, maar vind haar echt een heks. Ben blij dat de relatie voorbij is enzo en hoef hem echt niet terug. Weet niet zo goed hoe ik me erbij voel. Beetje teleurgesteld in zijn keuze ofzo?
Vanaf hoe laat is het okƩ om aan te bellen bij een feestje of het wat zachter kan? Over een half uur? Ik heb echt nooit overlast, maar nu zitten ze te schreeuwen en te joelen met kei harde muziek. En het is zaterdagavond dus wil ook niet zuur overkomen
zijn het niet 107 berichten ipv chats?
Daar kom ik met een bepaalde groepsapp ook wel aan
Ben op vakantie en net, via whatsapp, in de āgroepsappā waar mān zus nog bij zit heeft mān vader een soort van met mij gebroken / ik met hem. Wtf just happened. Gaat sinds het overlijden van mama al niet goed meer (1,5 jaar) en dit zat er aan te komen. Benieuwd hoe dit allemaal verder gaat lopen.
Nee dit zijn 107 ongeopende gesprekken. Als je 130 berichten hebt in een groepsapp staat er gewoon een 1
Heel veel sterkte in ieder geval!
Ik sta te wachten op de wc maar iemand zit echt keihard te poepen met poepgeluiden hahah ga stuk
Ik heb wederom een hele leuke stapavond gehad met mijn grappige vriendinnen en het wordt met de weken alsmaar kouder in de nachten en dat makes me so happy
Ja maar 107 chats is ook echt veel toch!
Niet 107 berichten, daar zal ik ook wel aan komen met groepschats, maar 107 losse mensen is another level
Hoe oud is je laatste ongelezen chat? hahah zeker uit 2016
Voel me nog steeds kut. Heb nog steeds niks van mijn vriend gehoord. Ik heb pijn en lig inmiddels al een uur wakker. Gvrdmm.
Zin in morgen. <3