Wat je even kwijt wilt #7

Ik geloof dat ‘pumpkin spice’ speculaaskruiden zijn, dus dat het naar speculaas smaakt en niet naar pompoen

1 like

Maar ik heb nog nooit een psl op dus geen garanties hahaha

1 like

Wow dit wist ik echt niet! Drink geen koffie maar dacht ook altijd dat het koffie met pompoensmaak was haha (eigenlijk nu ik erover nadenk ook best een rare combinatie)

Ah lieve @August :heart:

Even lekker huilen en dan in een dekentje rollen en in bed/op de bank lekker chillen. Heb je wat lekkers in huis?

Ik hoop dat je je snel beter voelt!

Ik vind dat zo’n schattig knuffeltje, ik word er zelf ook blij van :smile:

3 likes

Ik heb dit gedaan toen ik een half jaar in het buitenland zat en hield gewoon m’n contacten en gesprekken. Is wel al zo’n 6 jaar geleden.

1 like

Ik zit verlept bij de Maccie op ‘t terras, roept er ineens een vrouwtje van een jaar of 60 in plat Rotterdams naar me: “hee meissie wat hebbie een mooie jurk aan!! Ja heel mooi ik zeg ‘t net tegen me vriendin!!”. Haha super lief :crazy_face::crazy_face:

49 likes

Ik heb recent een nieuw nummer genomen en dat ging allemaal echt heel makkelijk, heb alles gehouden

1 like

Haha en net liep ik er langs sprak ze me nog een keer aan om te vragen waar ik ‘m heb gekocht. Dus ik zeg Weekday, zegt ze oh jammer das te ver hoor met me scootmobiel :joy::joy:

24 likes

Ik heb zometeen een feestje en ik heb eigenlijk geen zin om sociaal te doen… heb al wel besloten dat ik echt op tijd naar huis ga. Want ik voel me sinds een week weer wat uitgerust en wil dat niet verspillen.

Ach, het is vast gezellig

2 likes

Ik ben nog steeds ziek dus ben alleen thuis terwijl vriendlief en mijn vriendjes een leuke avond hebben. Dus ik ga lekker met de katten in bed Netflixen. Met chippies en koekjes.

1 like

Oh en ik zal me ook nog maar ff omkleden he :joy:

Mijn vader lacht altijd heel hard en overdreven en nu zit hij te knorren en te schreeuwen van het lachen in de woonkamer en hij moet er gewoon van hoesten en ik ga stuk?? Echt zo’n vaderlach

22 likes

Ik ben helemaal tevreden met mezelf dat ik al veel van m’n schoonmaak to-do lijstje heb gedaan vandaag. Plan was eigenlijk om dat vandaag af te hebben, maar toen viel ik 's middags in slaap op de bank om 2 uur lang te slapen :sweat_smile: Dus ik zal morgen ook nog wel wat moeten doen, maar dan is m’n huis wel helemaal grondig schoongemaakt en opgeruimd en kan ik 's middag of 's avonds een spa-moment houden thuis :grinning:

8 likes

Kun je bij starbucks de pumpkin spice nemen zonder caffeine ja toch nie dan.

1 like

Eerst uni, dan Harry Potter :stuck_out_tongue:

Heeft iemand tips voor het kopen van handdoeken die mooi blijven? Mijn oude hadden een sierrand die echt na een keer wassen al helemaal naar de filistijnen was.

Zou je naar Draaimolen gaan?

Ja

Ahhh pracht festival. Ben vorig jaar ook geweest omdat het naast mijn huis ligt.

Om je gerust te stellen. Ik kon dit jaar ook niet gaan.

Beterschap <3

1 like