Nee dit zijn 107 ongeopende gesprekken. Als je 130 berichten hebt in een groepsapp staat er gewoon een 1
Heel veel sterkte in ieder geval!
Ik sta te wachten op de wc maar iemand zit echt keihard te poepen met poepgeluiden hahah ga stuk
Ik heb wederom een hele leuke stapavond gehad met mijn grappige vriendinnen en het wordt met de weken alsmaar kouder in de nachten en dat makes me so happy
Ja maar 107 chats is ook echt veel toch!
Niet 107 berichten, daar zal ik ook wel aan komen met groepschats, maar 107 losse mensen is another level
Hoe oud is je laatste ongelezen chat? hahah zeker uit 2016 
Voel me nog steeds kut. Heb nog steeds niks van mijn vriend gehoord. Ik heb pijn en lig inmiddels al een uur wakker. Gvrdmm.
Zin in morgen. <3
Wat irritant, ben om half 6 wakker geworden en had geeneens dronken appjes van mn vriend die op stap is en moest vervolgens luisteren naar het krakende bed van mijn bovenbuur die seks had
poging tot slapen doen dan maar
Hahaha dit herken ik zo erg!! Onze kat wil ook niet bij mij of andere vrouwen op schoot liggen maar hij vindt het heerlijk om bij m’n vriend of vrienden op schoot te liggen
Wat naar! Dikke knuffel
Nee, helaas nog niet. Maar kan nog komen, hoop ik. Wacht in spanning af
Ik voel mij altijd een rentenier wanneer ik hartjes krijg op oude reacties 
Pff ik ben al helemaal aangekleed en klaar en zit te wachten tot mn vriend zijn kinderen gedoucht en klaargemaakt heeft zodat ze me naar huis kunnen brengen.
Vind het vervelend als ik zo afhankelijk ben, maar kwam dit keer zo uit.
Volgende keer gewoon zelf met mn auto erachteraan rijden, dan kan ik gaan wanneer ik wil.
Wat een luxeleven. Vanmiddag ergens lunchen, vanavond uit eten. 
ken jij deze al
Soieso keigard de muziek aan als je met andere mensen woont…
Koop oortjes sukkel! ( hij he )
Ik ga vandaag weer eens langs mijn ouders. Dat is al weer maanden geleden en ik heb er echt zin in 
Ik word wakker en ik heb alweer over mijn werk gedroomd? Hallo, daar mag ik me volgende week weer 40 uur mee bezig houden. Zijn trouwens wel twee dingen die ik afgelopen week had willen afronden, maar niet aan toe gekomen ben.
Had misschien toch gewoon moeten gaan sporten, maarja de enige les waar ik heen wilde is om 9.30 en ik wilde een keer uitslapen. Ok, goed verhaal.
Hoe bedoel je via notities? Snap ik niet.
Dit is geweldig, ik zie al helemaal voor me dat je iets zegt en de ander dan reageert met ‘Wow, ja ik snap wel dat je je nu echt Henk voelt’ hahaha
@anon31745129 Oh nee he… Ik was laatst ook al chagrijnig om het feit dat dat gedoe met Glennis Grace blijkbaar nieuws is, kom op
En dan ook nog een documentaire, mijn god, wie zit daar op te wachten!?
@Astor Ik vind het heel dapper van je dat je toch dat bericht hebt gestuurd en ik hoop dat je de reactie krijgt die je graag zou willen.
@August Ik hoop dat je inmiddels toch goed hebt kunnen slapen en nog wat van je vriend hebt gehoord. Het goede nieuws: het is de volgende dag, het festival is over!