Mn batterij was uitgevallen mehh. Maar ik heb mn Psl op heur jeej.
Ik voelde me vandaag de journalist van dit filmpje . Zoveel mensen uit het wilde oosten op mn werk ik verstond er geen reet van.
Mn batterij was uitgevallen mehh. Maar ik heb mn Psl op heur jeej.
Ik voelde me vandaag de journalist van dit filmpje . Zoveel mensen uit het wilde oosten op mn werk ik verstond er geen reet van.
Wat is het toch een fijn gevoel om zware oorbellen uit te doen aan het einde van een lange dag ️
Haha dankje heb idd decaf genomen. Ik ben niet allergies maar kan slecht slapen als ik caffeine op heb.
Ah ja dan is decaf wel fijn. Was ie lekker? Ik ben nog steeds een psl-virgin, lijkt me heel lekker maar ben ook een beetje een gier en bang om teleurgesteld te worden
Jaa was heel lekker. Het is eigenlijk gewoon een kruidige koffie beetje speculaas achtig.
Pfff iedere keer als er een bepaalde mega knappe jongen bij mij in de buurt komt, voel ik mij super ongemakkelijk en verander ik in een idioot. Echt, why am I like this
Deze serie doet me zo bizar veel, vooral de laatste aflevering (Pride, Prejudice & Poverty). Engeland voelt sinds mijn uitwisseling als mijn tweede thuis, en zeker de North West, waar een groot deel van deze laatste aflevering zich afspeelt (want heel veel armoede). Ik heb nog nooit zulke lieve, sociale mensen ontmoet als daar. Juist ook de working class. En om te zien hoe ze behandeld worden en hoe slecht ze er aan toe zijn, breekt mijn hart. Vooral die man die in zijn eentje nog in een straat woont waar alle huizen verder gesloopt zijn. De serie is wel vrij links ingestoken denk ik, maar het geeft wel een heel mooi beeld van hoe het er aan toe gaat en hoe ontzettend verdeeld het is. Ik zit oprecht huilend op de bank als ik dit zie.
Wow serieus? Ik vind de beschrijving van @anon39978576 ook wel goed klinken dus dan ga ik het maar gewoon proberen denk ik
Zo veel spijt dat ik net the lovely bones ben gaan kijken. Ik vind die man zo tyyyyyfus eng gewoon. En nu kan ik niet slapen maar ben wel kapot moe. Lekker bezig weer
Oh die heb ik nog nooit op. Maar pumpkin spice is mijn zeezout caramel hahaha.
Een het zit overal in. Ik wil alles met pumpkin spice
Deze serie is zo mooi en beangstigend tegelijkertijd. Want vooral de werking class gaat de gevolgen van brexit heel hard merken, ben ik bang. Tom Egberts doet het wel heel goed in deze rol.
Ja daar vrees ik ook voor. Terwijl veel van hen volgens mij juist ook voor de Brexit gestemd hebben (niet in de North West per se, daar waren grotendeels remainers) uit onwetendheid. Uit egoïstisch oogpunt vind ik het daarnaast voor mezelf ook vervelend omdat ik graag terug zou willen verhuizen. Maar ik ben inderdaad ook zo bang dat het alleen nog maar verder achteruit gaat, zeker voor de lagere klassen.
Of ze hebben op basis van valse informatie voor leave gestemd en dat maakt het heel schrijnend. Het is zo’n prachtig land en ik ben ook bang dat er veel verloren gaat.
Ik heb mijn oude tumblr pagina weer gevonden en ik vind het zó leuk om dit weer te bekijken
haha ja ik doe dit ook best vaak, anders denk ik bij mezelf: ja lekker voor de makkelijke keuze gaan he, nee dat gaan we niet doen, beetje uitdaging in je leven brengen. Maar ook bij random dingen als: zou ik dit product in het blauw of rood kopen. Mijn ratio zegt dan volledig blauw en die vind ik dan ook gewoon mooier, maar dan denk ik: ja maar als ik mijn hersenen nu even lekker te kakken zet en rood neem, ja dat ga ik doen!!! Zo zit ik nu met een rood tasje en denk ik steeds: ja rood was niet mijn eerste keuze maar nu moet je het er maar lekker mee doen.
Bedankt voor de kijktip! Ga m nu opzetten
Ik heb ooit voor mijn middelbare school mijn stamboom moeten uitzoeken. Ben toen best ver gekomen en aan mijn moeders kant is er van 1 tak inmiddels zelfs een boek verschenen, maar ik ben nu van mijn vaders kant weer eens wat gaan uitzoeken en nu ben ik al de hele avond bezig en het is zo leuk!
Grrrr ik ben net voor het eerst dit jaar gestoken door een mug!! En ik kan m niet vinden help :@
Wilde nog even lezen, maar ben te moe. Was wel een gezellig feestje. Ben best sociaal geweest denk ik. Toch op tijd naar huis gegaan. Jaja deze meit wordt ooit nog wel eens verstandig