Wat je even kwijt wilt #7

Ik heb dit ook teruggekregen bij mijn bank! (Triodos)

Edit: lees dit nu pas, dat je maar een deel teurg kreeg, wat raar! Ik kwam er ook pas twee dagen later achter ofzo en kreeg wel alles terug.

1 like

OMG, je bent nu ook hier op FF :D. Ik miste jou en je prachtig geschreven verhalen/observaties/overpeinzingen al. Hoe gaat het met je?

7 likes

@vitaminwater @Evi-lena @Lentex
Enorm bedankt voor jullie berichtjes, waardeer het echt! Nu het achter de rug is ben ik inderdaad blij dat ik het zo heb aangepakt. Merk nu ook meer dan ooit dat ik zo blij mag zijn met de mensen om me heen.

Ik wist inderdaad van het break-up topic, maar denk dat het alleen voor actieve leden zichtbaar is gemaakt door de persoonlijke informatie die word gedeeld. Ik heb er in ieder geval geen toegang tot.

3 likes

@Diamonds wat lief van jullie :heart:

1 like

Ik heb zo afgesproken met een vriendinnetje die ik al lang niet meer heb gezien, zin in :hugs:

2 likes

He wat leuk om te lezen! Met mij gaat het redelijk goed!

Gisteren zag ik sinds lang mijn zus weer tijdens een last minute gearrangeerd bezoek in het mooie Rotterdam en dat was zo leuk. Heb er nu nog steeds energie van.

Mijn man vond het bijzonder hoe ik op een druk plein direct mijn zus kon vinden vanop mijn fiets en als je erover nadenkt, is het toch gek dat je met de ene mens een andere connectie hebt dan met de andere. Het voelde een beetje alsof een stukje Belgiƫ, een stukje jeugd en een stukje wat-als-ik-gebleven-was met me mee op stap was gisteren.

21 likes

@ScrantonStrangler hee wat een lieve reacties, dankje <3 ik heb matig geslapen, wel vanochtend nog wat van vriend gehoord maar ben toch boos dat ie me zo aan mijn lot heeft over gelaten in mijn beleving. Had best even kunnen appen hoe t ging. Maar hij appt alleen over zichzelf en dat ie moe is.

Ik ben trouwens een hormonaal monster voor het geval jullie denken dat ik altijd zo ben, valt meešŸ˜…

2 likes

Oo dat wist ik niet, sorry

[quote=ā€œNjime, post:3126, topic:4770, full:trueā€]
Eh maar misschien kwam hij er pas later achter dat zijn pas kwijt is? Bij welke bank zit hij? Vind het echt een rare redenatie namelijk. Ik zou echt nog een keer bellen en gaan klagen. Haha sorry maar word er beetje kwaad van.
[/quote] ja ik vind het ook een rare redenatie. Hij zit bij Rabo.

Thanks! Hij heeft dat nu gedaan en gaat morgen langs de bank.

2 likes

Ik ga zo zwemmen met de studentenvereniging maar ik heb dus nog niet echt vrienden. Maar ik vind dat eigenlijk heel chill en ga gewoon lekker in mn eentje in de stroomversnelling chillen

11 likes

Mijn ex komt vanavond bij mij slapen. :see_no_evil:

4 likes

Ah nee ik vind ook dat hij best even had kunnen vragen hoe het met je ging, dat was wel zo attent geweest. Kan je wel iets chills doen vandaag waar je een beetje blij van wordt en dat niet zo intensief is?

Wat fijn dat je zo’n leuke dag hebt gehad gisteren en inderdaad bijzonder dat je haar meteen spotte op een drukke locatie. Met sommige mensen heb je ook zo’n band dat je hun aanwezigheid eerder voelt dan dat je ze ziet, he? Hopelijk is deze dag voor herhaling vatbaar en zien jullie elkaar gauw weer een keer.

2 likes

Eerst boodschappen doen en dan lekkere lunch halen, die opeten tijdens het schrijven van de sollicitatiebrieven?

1 like

Gisteren wwn super leuk feest gehad bij ons thuis. Ik verbaas me alleen altijd wat voor troep het geeft :frowning: zometeen dus maar het huis op orde brengen met hoofdpijn

1 like

Waren vandaag in een ander dorp boodschappen gaan doen waar de winkels al heel vroeg open zijn. Zo lekker om alles al gedaan te hebben voor 1200. Normaal moeten we altijd tot 1200 wachten op zondag.

2 likes

@Morganfreeman @ScrantonStrangler

Dank jullie voor de lieve berichtjes.
Het was voor mij idd een grote stap om het te doen maar ik ben super blij dat ik het gedaan heb want ik heb een positieve reactie terug gehad. Er is oprecht een enorme last van m’n schouders af. We gaan komende week samen ergens koffie drinken om bij te praten. Mijn dag kan niet meer stuk!

15 likes

Beetje jammer dat het een beetje regent net nu ik naar een festival ga. En ik word de laatste tijd ineens gestoken door muggen, waarom nu pas…

Ik heb dus al twee weken een chocolade reep in huis en normaal gesproken zou dat ding binnen een avondje op zijn, maar ik vergeet hem nu gewoon steeds :joy:

Ik moest nog iets doen… ohja mn broek zoeken! Dat dacht ik toen ik mn broek al aan had. Zo wakker ben ik vandaag.

4 likes