Wat je even kwijt wilt #7

Jawel, was prima.
Jij ook?

Haha ik vind de mug niet leuk maar wel het feit dat je de tekens voor de oude msn boze smiley nog gebruikt!!
Ik weet er echt nog veel uit m’n hoofd bedenk ik me nu

13 likes

Haha zo leuk! Er is ook echt geen enkele smiley die : $ evenaart

3 likes

Nee ik mis die ook echt in whatsapp

2 likes

Ik moet me nog steeds inhouden om niet (L) te typen als ik iets heel heel leuk vind. Kan er dan nog net <3 van maken

8 likes

Huh ik was net een berichtje aan het lezen over dat je je kat mopje noemt maar dat bericht verdween ineens

Mijn moeder heeft op de middelbare mij hiermee ā€˜geholpen’ (lees: vanaf de grootopa’s/oma’s gewoon namen verzonnen want ze had geen zin in uitzoekwerk en ik ook niet). Later had iemand uit de familie wel alles helemaal uitgezocht en een boek ervan gemaakt en die aan alle familieleden gegeven. Stond mijn naam en die van mijn moeder er verkeerd in hahaha #karma. Mijn moeder: NOU JAAAA WAT EEN AANFLUITING DIT BOEK!!! en zij gooit het ook gewoon meteen bij het oud papier.

12 likes

Jaaaa (H)!!! En :S idd ook. Ah ik mis echt de MSN emoticons. die met het brilletje was ook veel schattiger. 8-| was dat toch? En ^o).

En (sn) en (tu) die waren zo lief

3 likes

^o) was zo’n eentje die zo’n feestslinger uitblies toch? En 8- ) was zo’n zo een met rollende ogen. Ah ik mis msn echt haha, ik ging net weer die geluidjes opzoeken van als iemand wat zei of online kwam

1 like

@Woodkid

Oh MSN (L)(L)(L) goeie ouwe tijd

7 likes

Ja 8-| was brilletje en 8 -) rollende ogen dacht ik!

Edit: ik heb het opgezocht

Love it

25 likes

JA hahaha totaal vergeten

1 like

Haha nee die had ik niet! Maar je herinnert me er wel aan dat je inderdaad zelf emoticons kon toevoegen/maken

1 like

Niet eens cryptische songteksten? Amateur :stuck_out_tongue:

3 likes

Klaar met feest. Er was Niet eens chips :(. Ben ni op mijn eigen kamer tosti’s aan het maken joe.

5 likes

Ik mis : p nog steeds. Geen andere tong-emoticon zegt het zo effectief als die.

6 likes

Zeker groepschat van de Ballentent

7 likes

Hahaha neeeeeee! Ik hoopte destijds dat ik verder kon bouwen op wat mijn broer (die moest het 2 jaar ervoor doen) al had uitgezocht. Had die knakker gewoon precies opgeschreven wat mijn ouders nog uit het hoofd wisten. Geen letter meer.

4 likes

Ik heb zojuist iemand een bericht gestuurd waarmee ik een jaar geen contact heb gehad. Dit omdat het met mij mentaal niet goed ging en ik haar daarmee niet lastig wilde vallen. Echt een super lang bericht en ik ben doodsbang hoe ze gaat reageren, heb er letterlijk buikpijn van
Ben bang dat ik hierdoor ook niet kan slapen maar dat ging al helemaal niet als ik het niet had gestuurd want ik zat echt te malen in m’n hoofd

Ga dit misschien nog verwijderen

4 likes

Zijn er hier mensen die 100+ ongeopende chats hebben?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb niet eens 107 mensen om een gesprek mee te voeren. Wajoh

23 likes