Wat je even kwijt wilt #7

Oo dat wist ik niet, sorry

[quote=ā€œNjime, post:3126, topic:4770, full:trueā€]
Eh maar misschien kwam hij er pas later achter dat zijn pas kwijt is? Bij welke bank zit hij? Vind het echt een rare redenatie namelijk. Ik zou echt nog een keer bellen en gaan klagen. Haha sorry maar word er beetje kwaad van.
[/quote] ja ik vind het ook een rare redenatie. Hij zit bij Rabo.

Thanks! Hij heeft dat nu gedaan en gaat morgen langs de bank.

2 likes

Ik ga zo zwemmen met de studentenvereniging maar ik heb dus nog niet echt vrienden. Maar ik vind dat eigenlijk heel chill en ga gewoon lekker in mn eentje in de stroomversnelling chillen

11 likes

Mijn ex komt vanavond bij mij slapen. :see_no_evil:

4 likes

Ah nee ik vind ook dat hij best even had kunnen vragen hoe het met je ging, dat was wel zo attent geweest. Kan je wel iets chills doen vandaag waar je een beetje blij van wordt en dat niet zo intensief is?

Wat fijn dat je zo’n leuke dag hebt gehad gisteren en inderdaad bijzonder dat je haar meteen spotte op een drukke locatie. Met sommige mensen heb je ook zo’n band dat je hun aanwezigheid eerder voelt dan dat je ze ziet, he? Hopelijk is deze dag voor herhaling vatbaar en zien jullie elkaar gauw weer een keer.

2 likes

Eerst boodschappen doen en dan lekkere lunch halen, die opeten tijdens het schrijven van de sollicitatiebrieven?

1 like

Gisteren wwn super leuk feest gehad bij ons thuis. Ik verbaas me alleen altijd wat voor troep het geeft :frowning: zometeen dus maar het huis op orde brengen met hoofdpijn

1 like

Waren vandaag in een ander dorp boodschappen gaan doen waar de winkels al heel vroeg open zijn. Zo lekker om alles al gedaan te hebben voor 1200. Normaal moeten we altijd tot 1200 wachten op zondag.

2 likes

@Morganfreeman @ScrantonStrangler

Dank jullie voor de lieve berichtjes.
Het was voor mij idd een grote stap om het te doen maar ik ben super blij dat ik het gedaan heb want ik heb een positieve reactie terug gehad. Er is oprecht een enorme last van m’n schouders af. We gaan komende week samen ergens koffie drinken om bij te praten. Mijn dag kan niet meer stuk!

15 likes

Beetje jammer dat het een beetje regent net nu ik naar een festival ga. En ik word de laatste tijd ineens gestoken door muggen, waarom nu pas…

Ik heb dus al twee weken een chocolade reep in huis en normaal gesproken zou dat ding binnen een avondje op zijn, maar ik vergeet hem nu gewoon steeds :joy:

Ik moest nog iets doen… ohja mn broek zoeken! Dat dacht ik toen ik mn broek al aan had. Zo wakker ben ik vandaag.

4 likes

Ik heb net poep uit een verstopte wc gehaald, ik weet dat menig mens hiervan zou moeten kotsen maar dat genot als die wc schoon is is echt onvervangbaar

Die verpakkingen zijn zo groot omdat veel amerikanen grote gezinnen hebben en ver van een supermarkt wonen. En vaak veel werken waardoor ze 1x per week ofzo boodschappen doen. Vaak zijn die grote verpakkingen enzo ook goedkoper ( in verhouding)

Zoveel vragen :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:. Was die poep van jezelf? Hoe heb je het eruit gehaald? Waar heb je het gelaten hahaha?

1 like

Cocktails. Koppijn. Help.

3 likes

Hahaha mygod! Nou goed gedaan !! Hij is wel echt schoon nu moet ik zeggen :scream_cat::grin:

1 like

Mijn zus en vriend hebben een huis gekocht en iedere keer als ze hier zijn gaat het daar over. Nu heb ik ook bezichtigingen in de planning staan voor een appartementje maar daar vraagt niemand naar, de nieuwigheid is er nu natuurlijk van af voor mijn ouders dus ja :roll_eyes:
Oh en nu probeert ze het oude bankstel die op zolder staat te fixen voor de komende maanden, maar die zou ik krijgen. Heb mijn mond maar even open getrokken :unamused:

5 likes

Ik word echt zo moedeloos van mijn haaruitval. In periodes is het erger.
Het is ongv 2 jaar geleden begonnen en soms gaat het beter, maar nu gaat het alweer een hele tijd slechter.
3 jaar geleden begon ik aan mijn studie van nu en werd ik vegetariĆ«r. M’n haaruitval is erger in periodes van examens en stress, dus ik wijt het daar aan. Maar ik had ook veel stress toen ik 4 jaar geleden mijn studie fysica deed… dus ik snap het niet helemaal.
M’n ouders zeggen dat het ligt aan het vegetariĆ«r zijn maar ik wil dat echt niet geloven, maar begin bang te worden dat ze gelijk hebben :frown:
Ik laat regelmatig mijn bloed checken en daar is alles oke… ook B12 en ijzer. Ik heb het al voorgelegd aan de huisarts maar die kan me ook niet echt een oplossing geven.

Ik word er gewoon zo verdrietig van want 3 jaar geleden had ik serieus 2x zoveel haar als nu. Nu zijn mijn examens ook voorbij en heb ik een goede uitslag en ik blijf haar verliezen. Het is zo frustrerend. Het enige waar ik kan aan denken is een tekort aan omega 3 (of 6?) vetzuur omdat ik geen vis eet of zo (visolie)?? Ik weet oprecht niet wat te doen.