Wat je even kwijt wilt #7

Mijn ex vertelt me net dat hij een relatie heeft. Met de persoon die voor mijn gevoel een rol had in het einde van de relatie (geen overspel ofzo, gewoon stoken). Heb met hem redelijk contact, maar vind haar echt een heks. Ben blij dat de relatie voorbij is enzo en hoef hem echt niet terug. Weet niet zo goed hoe ik me erbij voel. Beetje teleurgesteld in zijn keuze ofzo?

3 likes

Vanaf hoe laat is het oké om aan te bellen bij een feestje of het wat zachter kan? Over een half uur? Ik heb echt nooit overlast, maar nu zitten ze te schreeuwen en te joelen met kei harde muziek. En het is zaterdagavond dus wil ook niet zuur overkomen

zijn het niet 107 berichten ipv chats?

Daar kom ik met een bepaalde groepsapp ook wel aan

Ben op vakantie en net, via whatsapp, in de ‘groepsapp’ waar m’n zus nog bij zit heeft m’n vader een soort van met mij gebroken / ik met hem. Wtf just happened. Gaat sinds het overlijden van mama al niet goed meer (1,5 jaar) en dit zat er aan te komen. Benieuwd hoe dit allemaal verder gaat lopen.

2 likes

Nee dit zijn 107 ongeopende gesprekken. Als je 130 berichten hebt in een groepsapp staat er gewoon een 1

Heel veel sterkte in ieder geval!

1 like

Ik sta te wachten op de wc maar iemand zit echt keihard te poepen met poepgeluiden hahah ga stuk

3 likes

Ik heb wederom een hele leuke stapavond gehad met mijn grappige vriendinnen en het wordt met de weken alsmaar kouder in de nachten en dat makes me so happy

5 likes

Ja maar 107 chats is ook echt veel toch!
Niet 107 berichten, daar zal ik ook wel aan komen met groepschats, maar 107 losse mensen is another level
Hoe oud is je laatste ongelezen chat? hahah zeker uit 2016 :joy:

Voel me nog steeds kut. Heb nog steeds niks van mijn vriend gehoord. Ik heb pijn en lig inmiddels al een uur wakker. Gvrdmm.

1 like

Zin in morgen. <3

Wat irritant, ben om half 6 wakker geworden en had geeneens dronken appjes van mn vriend die op stap is en moest vervolgens luisteren naar het krakende bed van mijn bovenbuur die seks had :tired_face: poging tot slapen doen dan maar

Hahaha dit herken ik zo erg!! Onze kat wil ook niet bij mij of andere vrouwen op schoot liggen maar hij vindt het heerlijk om bij m’n vriend of vrienden op schoot te liggen

1 like

:heart: Wat naar! Dikke knuffel

1 like

Nee, helaas nog niet. Maar kan nog komen, hoop ik. Wacht in spanning af

Ik voel mij altijd een rentenier wanneer ik hartjes krijg op oude reacties :joy:

15 likes

Pff ik ben al helemaal aangekleed en klaar en zit te wachten tot mn vriend zijn kinderen gedoucht en klaargemaakt heeft zodat ze me naar huis kunnen brengen.

Vind het vervelend als ik zo afhankelijk ben, maar kwam dit keer zo uit.

Volgende keer gewoon zelf met mn auto erachteraan rijden, dan kan ik gaan wanneer ik wil.

Wat een luxeleven. Vanmiddag ergens lunchen, vanavond uit eten. :yum:

7 likes

Ik ben een one-issue-forummer aan het worden denk ik maar I don’t care.

Mijn ene huisgenootje heeft deze week nachtdienst en is net thuis en gaat nu dus slapen. En wat doet die andere stomme mongool: keihard muziek aan. Echt ik snap niet wat er in zijn hoofd omgaat. En het is ook nog eens teringherrie want hij heeft geen smaak.

Hoop dat ie zo weggaat, denk het wel want hij is nooit voor 13:00 uit bed als ie niet weg hoeft.

Edit: ok ik ging zeggen dat ze sliep en toen zei die “oh!!”. Hij heeft dat dus gewoon echt niet door? Ik snap dat niet.

1 like

ken jij deze al

2 likes