Lol ik ben zo zenuwachtig voor vanavond, net als onze eerste date toen.
Als je kamer niet heel groot of heel tochtig is, kunnen kaarsen ook helpen om het net wat warmer te krijgen! En warm drinken helpt mij ook.
@fysicus Ik zou dan zeker toch eens gaan om je hormonen te laten testen, want dan heb je tenminste al ergens uitsluitsel. Moest het niks met hormonen te maken hebben dan weet je dat het waarschijnlijk echt aan de hoofdhuid ligt en dat je die pillen consistenter moet gaan slikken. Als het hormonen zijn, dan kun je nog jaren slikken maar wordt de situatie ondertussen misschien nog erger.
Een specifieke hormoonstoornis die invloed heeft op het haar is PCOS (heb ik ook, daarom dat ik ook automatisch aan een hormonale oorzaak denk). Misschien kun je al eens kijken of het dat zou kunnen zijn, want dat is best wel een frequente hormoonstoornis. Maar het kan denk ik ook wel aan andere hormonen liggen, hoor!
Heb je een waterkruik of kersenpitkussen? Anders kun je ook thee zetten, de waterkoker geeft ook wel veel warme en vochtige lucht vrij!
Nee, maar misschien wel slim om te kopen. Ik drink idd al heel veel thee.
@Chuckie Kaarsen ga ik ook doen! Kamer is wel mega vochtig
Ik zit al sinds eind augustus elke dag met een kersenpitkussen onder een dekentje hahaha
Hahaha naaah ik zag @Hans_Kazan ergens reageren. Dus ik dacht oh lache die ga ik tekenen. Toen ging ik Hans googlen en de fotos die ik tegen kwam van die man. Hysterisch.
Oh het is trouwens niet Hans Kazan maar Hans Kazán.
Watch me wip.
Actually, het is Hans Kazàn.
Haha ik vind dit heel grappig want ik snap er niks van, waarom is dit handig? Met dezelfde moeite kan ik toch gewoon desbetreffend whatsappgesprek openen? En zo zie ik toch helemaal niet goed waar ik op antwoord?
Waar is die geruite sjaal van?
Ik was vroeger echt super verliefd op zijn zoon met dat iets te blije gezicht en die eeuwige bandana. Oskar? Renzo?
Of toen ze met het hele gezin bij een Afrikaanse stam in Mali gingen logeren, was fantastisch.
Oscar is dat. Is ook mijn lievelingszoon.
Ik zou eigenlijk gewoon geen mening meer mogen hebben op dat gebied, ik heb echt een verschrikkelijke wansmaak, helaas ook in het echte leven.
Die bandana en dat Rudy van Kees & Co kapsel hahahaha
Is het aso als ik een topic aanmaak en daar 30 keer in post om mn 50 posts te halen?
Mijn moeder is de stad in met een vriendin en mijn vader slaapt (nachtdienst) en ik vind het zo heerlijk om alleen thuis te zijn in hun huis. Ik voel me ook een beetje rottig (zondaggevoel) dus ik vind het nu heel prettig om even alleen te zijn. Hoop dat paps nog even lekker blijft slapen en dat mams het gezellig heeft, want het bevalt me wel even zo.
Vandaag zag ik een leuke jongen in de supermarkt, hij lachte heel leuk. Helaas zag ik eruit als een halve zwerver dus ik kon het niet aan haha.
Zometeen maar eens douchen en op naar mijn 2e verjaardagsetentje. No more zwerverslook