Wat je even kwijt wilt #7

Soieso keigard de muziek aan als je met andere mensen woont…
Koop oortjes sukkel! ( hij he )

3 likes

Ik ga vandaag weer eens langs mijn ouders. Dat is al weer maanden geleden en ik heb er echt zin in :blush:

4 likes

Ja eens!

Waarom leer je op de middelbare school niet hoe je rekening houdt met andere mensen. Man man man.

Ok nu hou ik op!

9 likes

Ik word wakker en ik heb alweer over mijn werk gedroomd? Hallo, daar mag ik me volgende week weer 40 uur mee bezig houden. Zijn trouwens wel twee dingen die ik afgelopen week had willen afronden, maar niet aan toe gekomen ben.

Had misschien toch gewoon moeten gaan sporten, maarja de enige les waar ik heen wilde is om 9.30 en ik wilde een keer uitslapen. Ok, goed verhaal.

Hoe bedoel je via notities? Snap ik niet.

3 likes

Dit is geweldig, ik zie al helemaal voor me dat je iets zegt en de ander dan reageert met ‘Wow, ja ik snap wel dat je je nu echt Henk voelt’ hahaha

@anon31745129 Oh nee he… Ik was laatst ook al chagrijnig om het feit dat dat gedoe met Glennis Grace blijkbaar nieuws is, kom op :roll_eyes: En dan ook nog een documentaire, mijn god, wie zit daar op te wachten!?

@Astor Ik vind het heel dapper van je dat je toch dat bericht hebt gestuurd en ik hoop dat je de reactie krijgt die je graag zou willen.

@August Ik hoop dat je inmiddels toch goed hebt kunnen slapen en nog wat van je vriend hebt gehoord. Het goede nieuws: het is de volgende dag, het festival is over!

2 likes

Wtf :joy: en die ander vind dr geen reet aan haha

Ik keek net dit weer en het is gewoon zo erg. Ik zou als sporter echtniet m’n lachen kunnen inhouden als ik daar zou staan.
3 likes

Oh mijn god wat is dit!?!? Verschrikkelijk, jezus :joy:

1 like

Mijn vriend zijn portemonnee is gestolen, maar hij kwam er net pas achter. Nu zien we allemaal dingen die gekocht zijn en afgerekent zijn met contactloos betalen. Ik vind het echt een handige functie maar echt kut als je portemonnee wordt gestolen.

1 like

Er kan maar 50 euro ( 2x 25) per dag worden afgeschreven. En als je snel die pas blokkeerd en aangeeft dat hij gestolen is dan krijg je ook terug.

2 likes

Oo wat kut. Ik snap oprecht niet wat voor mensen dat zijn? Ik zou zo graag zo iemand eens willen spreken en dan vragen: toen je die pas nam en die kauwgom ermee kocht: wat dacht je toen?!
Maar dat heb ik met alle criminelen. Ik had psychiater moeten worden …

5 likes

Er zaten 2 pasjes in 1 van hem en 1 van onze rekening. Maar echt krijg je dat terug? Hij heeft ze nu geblokkeerd

1 like

Ja ik snap dat ook niet. Ik ben zo’n iemand die dan die persoon gaat zoeken op Social media

2 likes

Wat had ie gekocht? Of kon je alleen de winkel zien?

Je kan alleen de winkel zien, maar voor €25 aan eten/drinken gekocht in de avondwinkel en daarna nog een keer en net voordat we er achter kwamen is hij/zij naar de bakker geweest. Diegene houdt wel van eten

7 likes

@Patagonia weet niet hoe dit soort dingen werken hoor, maar zou je bij de winkel waar hij/zij spullen heeft gekocht de camerabeelden op kunnen vragen?

4 likes

Pin me er niet op vast maar als het goed is wel.

Volgens mij moet de politie dit doen. Ik heb op werk ook wel eens dat mensen vragen naar onze camerabeelden, maar m’n baas had gezegd dat dit via de politie moet.

2 likes

Ik heb alles bijgelezen! Nu kan ik gerust aan mn dag beginnen :blush:

6 likes

Ik vond een paar dagen geleden opeens 10 euro in de gang, en gisteravond 20 euro achter de tv… super raar, ik pin nooit geld en m’n vriend zegt dat het ook niet van hem is.

9 likes