Hij belt nu met de bank en hij krijgt de betalingen van gisteravond terug, maar niet van vandaag. Thanks voor je reactie anders wisten we dit niet! Zo handig dit forum
Misschien zou je als je aangifte doet dat van vandaag ook nog kunnen terug krijgen.
Omdat hij het net pas heeft geblokkeerd en niet gisteren gelijkā¦
Maar ik dacht ook misschien als hij aangifte doet, krijgt hij het van vandaag alsnog terug.
Mijn oma wordt over 2 maanden 80 en we zijn bezig met een surprise party te regelen (dat wilt ze al jaren haha dus nu is het eindelijk zo ver) maar dat gaat dus gebeuren in haar lievelingsrestaurant. Ik had haar dus op Whatsapp een bericht gestuurd dat ik haar graag op haar 80e verjaardag een etentje cadeau wil geven en dat we dan dus samen iets gaan eten op haar verjaardag (ik ben haar enige kleinkind).
Onze plannen waren dus dat bij binnenkomst de hele familie dan gewoon aan een tafel zit met cadeaus en ballonnen. Zou ze echt super vinden.
Maaaaar nu stuurt ze dus een bericht: ja heel lief maar ik ga eigenlijk de hele familie uitnodigen om in mān lievelingsrestaurant te eten die dag dus dan gaan we wel een andere keer samen eten.
Nou plan dus mislukt. Maar ik wil dit Ć©cht doen want ze zou het zo leuk vinden! Heeft iemand tips hoe ik dit in hemelsnaam kan oplossen? Ik dacht eerst om tegen een paar mensen te zeggen dat ze tegen mān oma moeten zeggen dat ze niet kunnen komen die dag en dan hopen dat mān oma het verplaatst maar dat vind ik zo sneu want dan denkt ze misschien echt dat die mensen haar bday zijn vergeten haha.
Ze is op een zaterdag jarig dus dat kwam perfect uit. Een paar dagen eerder kunnen we het ook niet organiseren want dan moet de helft werken etc. En het weekend ervoor vind ik niet zo leuk.
Vind het echt kut want ze wordt alleen maar ouder dus zoveel kansen om een surprise party te regelen zijn er misschien niet meer.
Ik zou aangifte doen en met de aangifte naar een lokaal bankkantoor stappen. Op de aangifte kan je dan alle betalingen zetten die je vriend niet zelf heeft gedaan. Bij de bank waar ik werk krijg je dan alles terug en gaan we het dan zelf regelen met de politie om alles terug te halen.
Misschien het restaurant laten zeggen dat er voor die dag geen ruimte meer is maar wel de dag erna welkom is? En dan nemen jullie haar op haar verjaardag alsnog mee.
Wow dit is echt een goed idee!! Ik ga vragen of ze hieraan mee willen werken Super bedankt!
Ik heb dit ook teruggekregen bij mijn bank! (Triodos)
Edit: lees dit nu pas, dat je maar een deel teurg kreeg, wat raar! Ik kwam er ook pas twee dagen later achter ofzo en kreeg wel alles terug.
OMG, je bent nu ook hier op FF :D. Ik miste jou en je prachtig geschreven verhalen/observaties/overpeinzingen al. Hoe gaat het met je?
@vitaminwater @Evi-lena @Lentex
Enorm bedankt voor jullie berichtjes, waardeer het echt! Nu het achter de rug is ben ik inderdaad blij dat ik het zo heb aangepakt. Merk nu ook meer dan ooit dat ik zo blij mag zijn met de mensen om me heen.
Ik wist inderdaad van het break-up topic, maar denk dat het alleen voor actieve leden zichtbaar is gemaakt door de persoonlijke informatie die word gedeeld. Ik heb er in ieder geval geen toegang tot.
Ik heb zo afgesproken met een vriendinnetje die ik al lang niet meer heb gezien, zin in
He wat leuk om te lezen! Met mij gaat het redelijk goed!
Gisteren zag ik sinds lang mijn zus weer tijdens een last minute gearrangeerd bezoek in het mooie Rotterdam en dat was zo leuk. Heb er nu nog steeds energie van.
Mijn man vond het bijzonder hoe ik op een druk plein direct mijn zus kon vinden vanop mijn fiets en als je erover nadenkt, is het toch gek dat je met de ene mens een andere connectie hebt dan met de andere. Het voelde een beetje alsof een stukje Belgiƫ, een stukje jeugd en een stukje wat-als-ik-gebleven-was met me mee op stap was gisteren.
@ScrantonStrangler hee wat een lieve reacties, dankje <3 ik heb matig geslapen, wel vanochtend nog wat van vriend gehoord maar ben toch boos dat ie me zo aan mijn lot heeft over gelaten in mijn beleving. Had best even kunnen appen hoe t ging. Maar hij appt alleen over zichzelf en dat ie moe is.
Ik ben trouwens een hormonaal monster voor het geval jullie denken dat ik altijd zo ben, valt meeš
Oo dat wist ik niet, sorry
[quote=āNjime, post:3126, topic:4770, full:trueā]
Eh maar misschien kwam hij er pas later achter dat zijn pas kwijt is? Bij welke bank zit hij? Vind het echt een rare redenatie namelijk. Ik zou echt nog een keer bellen en gaan klagen. Haha sorry maar word er beetje kwaad van.
[/quote] ja ik vind het ook een rare redenatie. Hij zit bij Rabo.
Thanks! Hij heeft dat nu gedaan en gaat morgen langs de bank.
Ik ga zo zwemmen met de studentenvereniging maar ik heb dus nog niet echt vrienden. Maar ik vind dat eigenlijk heel chill en ga gewoon lekker in mn eentje in de stroomversnelling chillen
Mijn ex komt vanavond bij mij slapen.
Ah nee ik vind ook dat hij best even had kunnen vragen hoe het met je ging, dat was wel zo attent geweest. Kan je wel iets chills doen vandaag waar je een beetje blij van wordt en dat niet zo intensief is?
Wat fijn dat je zoān leuke dag hebt gehad gisteren en inderdaad bijzonder dat je haar meteen spotte op een drukke locatie. Met sommige mensen heb je ook zoān band dat je hun aanwezigheid eerder voelt dan dat je ze ziet, he? Hopelijk is deze dag voor herhaling vatbaar en zien jullie elkaar gauw weer een keer.