Ik word echt zo moedeloos van mijn haaruitval. In periodes is het erger.
Het is ongv 2 jaar geleden begonnen en soms gaat het beter, maar nu gaat het alweer een hele tijd slechter.
3 jaar geleden begon ik aan mijn studie van nu en werd ik vegetariĆ«r. Mān haaruitval is erger in periodes van examens en stress, dus ik wijt het daar aan. Maar ik had ook veel stress toen ik 4 jaar geleden mijn studie fysica deed⦠dus ik snap het niet helemaal.
Mān ouders zeggen dat het ligt aan het vegetariĆ«r zijn maar ik wil dat echt niet geloven, maar begin bang te worden dat ze gelijk hebben 
Ik laat regelmatig mijn bloed checken en daar is alles oke⦠ook B12 en ijzer. Ik heb het al voorgelegd aan de huisarts maar die kan me ook niet echt een oplossing geven.
Ik word er gewoon zo verdrietig van want 3 jaar geleden had ik serieus 2x zoveel haar als nu. Nu zijn mijn examens ook voorbij en heb ik een goede uitslag en ik blijf haar verliezen. Het is zo frustrerend. Het enige waar ik kan aan denken is een tekort aan omega 3 (of 6?) vetzuur omdat ik geen vis eet of zo (visolie)?? Ik weet oprecht niet wat te doen.