Wat je even kwijt wilt #7

Yesss had geen zin om schoon te maken maar heb net in turbosnelheid alles gedaan. En straks even aan sollicitatiebrieven werken en moet nog boodschappen doen en de rest vd dag kan ik chillen :smiley:

Ga straks wandelen denk ik, het is lekker weerrrrrrrr. Oh en ik wil iets lekkers lunchen maar heb geen zin in de dingen die ik in huis heb.

11 likes

Eerst boodschappen doen en dan lekkere lunch halen, die opeten tijdens het schrijven van de sollicitatiebrieven?

1 like

Gisteren wwn super leuk feest gehad bij ons thuis. Ik verbaas me alleen altijd wat voor troep het geeft :frowning: zometeen dus maar het huis op orde brengen met hoofdpijn

1 like

Waren vandaag in een ander dorp boodschappen gaan doen waar de winkels al heel vroeg open zijn. Zo lekker om alles al gedaan te hebben voor 1200. Normaal moeten we altijd tot 1200 wachten op zondag.

2 likes

@Morganfreeman @ScrantonStrangler

Dank jullie voor de lieve berichtjes.
Het was voor mij idd een grote stap om het te doen maar ik ben super blij dat ik het gedaan heb want ik heb een positieve reactie terug gehad. Er is oprecht een enorme last van m’n schouders af. We gaan komende week samen ergens koffie drinken om bij te praten. Mijn dag kan niet meer stuk!

15 likes

Beetje jammer dat het een beetje regent net nu ik naar een festival ga. En ik word de laatste tijd ineens gestoken door muggen, waarom nu pas…

Ik heb dus al twee weken een chocolade reep in huis en normaal gesproken zou dat ding binnen een avondje op zijn, maar ik vergeet hem nu gewoon steeds :joy:

Ik moest nog iets doen… ohja mn broek zoeken! Dat dacht ik toen ik mn broek al aan had. Zo wakker ben ik vandaag.

4 likes

Ik heb net poep uit een verstopte wc gehaald, ik weet dat menig mens hiervan zou moeten kotsen maar dat genot als die wc schoon is is echt onvervangbaar

Die verpakkingen zijn zo groot omdat veel amerikanen grote gezinnen hebben en ver van een supermarkt wonen. En vaak veel werken waardoor ze 1x per week ofzo boodschappen doen. Vaak zijn die grote verpakkingen enzo ook goedkoper ( in verhouding)

Zoveel vragen :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:. Was die poep van jezelf? Hoe heb je het eruit gehaald? Waar heb je het gelaten hahaha?

1 like

Cocktails. Koppijn. Help.

3 likes

Ja ik ging even snel eten halen bij de Hema (grote boodschappen doe ik later) en wilde een lekker broodje maken met brie, champignons en rucola enz maar ze hadden het niet helaas. Dus nu maar een broodje met brie en tomatensoep en zo aan mn brieven!

4 likes

Hahaha mygod! Nou goed gedaan !! Hij is wel echt schoon nu moet ik zeggen :scream_cat::grin:

1 like

Mijn zus en vriend hebben een huis gekocht en iedere keer als ze hier zijn gaat het daar over. Nu heb ik ook bezichtigingen in de planning staan voor een appartementje maar daar vraagt niemand naar, de nieuwigheid is er nu natuurlijk van af voor mijn ouders dus ja :roll_eyes:
Oh en nu probeert ze het oude bankstel die op zolder staat te fixen voor de komende maanden, maar die zou ik krijgen. Heb mijn mond maar even open getrokken :unamused:

5 likes

Ik word echt zo moedeloos van mijn haaruitval. In periodes is het erger.
Het is ongv 2 jaar geleden begonnen en soms gaat het beter, maar nu gaat het alweer een hele tijd slechter.
3 jaar geleden begon ik aan mijn studie van nu en werd ik vegetariĆ«r. M’n haaruitval is erger in periodes van examens en stress, dus ik wijt het daar aan. Maar ik had ook veel stress toen ik 4 jaar geleden mijn studie fysica deed… dus ik snap het niet helemaal.
M’n ouders zeggen dat het ligt aan het vegetariĆ«r zijn maar ik wil dat echt niet geloven, maar begin bang te worden dat ze gelijk hebben :frown:
Ik laat regelmatig mijn bloed checken en daar is alles oke… ook B12 en ijzer. Ik heb het al voorgelegd aan de huisarts maar die kan me ook niet echt een oplossing geven.

Ik word er gewoon zo verdrietig van want 3 jaar geleden had ik serieus 2x zoveel haar als nu. Nu zijn mijn examens ook voorbij en heb ik een goede uitslag en ik blijf haar verliezen. Het is zo frustrerend. Het enige waar ik kan aan denken is een tekort aan omega 3 (of 6?) vetzuur omdat ik geen vis eet of zo (visolie)?? Ik weet oprecht niet wat te doen.

Ik snap je frustrstie over dat appen helemaal! Mijn vriend appt eigenlijk nooit naar mij. Alleen als het ff belangrijk is dan appen we. Zijn redenatie is namelijk; wie zien elkaar toch straks thuis. Wat ik helemaal begrijp.

Maar als hij naar een feestje gaat of wat dan ook vraag ik altijd of hij dan wil appen. Desnoods alleen een appje dat het goed gaat. Maar ik krijg ook nooit iets en als ik er naar vraag als ie thuis komt krijg ik te horen; ā€˜oh ja vergeten’ :sweat:

1 like

Er zijn mensen hier die van die pillen van De Tuinen slikken toch? Weet even niet meer wat dat is, maar misschien kan dat helpen? Je kan ook een multivitamine voro vegetariers gaan slikken wellicht.

Overigens heb ik ook twee vriendinnen die hier erg last van hebben (eentej door chronische ziekte, eentje na Lyme/Malaria) en ik snap echt hoe rot dit kan zijn… Het kan helpen om naar een goede kapper te gaan die het in een model kan knippen wat er bij past.

Jaaa mannen hoor haha. Ik denk ook wel dat hij inderdaad heeft gedacht dan wordt ze ermee geconfronteerd dus ik stuur maar niks. Maar neeee vriend zo werkt het nou ook weer niet.

Mannen gedachtes zijn zo vreeeeemd af en toe.

Snap mijn eigen vriend af en toe ook niet hahaha

1 like