Wat je even kwijt wilt #7

Haha ik vind dit heel grappig want ik snap er niks van, waarom is dit handig? Met dezelfde moeite kan ik toch gewoon desbetreffend whatsappgesprek openen? En zo zie ik toch helemaal niet goed waar ik op antwoord? :stuck_out_tongue:

5 likes

Waar is die geruite sjaal van?

Weekday! Allebei overigens

Heb de roze besteld zojuist :smiley:

3 likes

Ik was vroeger echt super verliefd op zijn zoon met dat iets te blije gezicht en die eeuwige bandana. Oskar? Renzo?

Of toen ze met het hele gezin bij een Afrikaanse stam in Mali gingen logeren, was fantastisch.

3 likes

Oscar is dat. Is ook mijn lievelingszoon.

1 like

image

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

8 likes

Ik zou eigenlijk gewoon geen mening meer mogen hebben op dat gebied, ik heb echt een verschrikkelijke wansmaak, helaas ook in het echte leven.

5 likes

Die bandana en dat Rudy van Kees & Co kapsel hahahaha

9 likes

Is het aso als ik een topic aanmaak en daar 30 keer in post om mn 50 posts te halen? :sweat_smile:

Mijn moeder is de stad in met een vriendin en mijn vader slaapt (nachtdienst) en ik vind het zo heerlijk om alleen thuis te zijn in hun huis. Ik voel me ook een beetje rottig (zondaggevoel) dus ik vind het nu heel prettig om even alleen te zijn. Hoop dat paps nog even lekker blijft slapen en dat mams het gezellig heeft, want het bevalt me wel even zo.

Vandaag zag ik een leuke jongen in de supermarkt, hij lachte heel leuk. Helaas zag ik eruit als een halve zwerver dus ik kon het niet aan haha.

Zometeen maar eens douchen en op naar mijn 2e verjaardagsetentje. No more zwerverslook

Ik schreef whats ipv watch… dit begint echt te pijnlijk te worden hahaha

1 like

watch me

39 likes

Maar hoe antwoord je dan, via sms ofzo? Want ik neem aan dat je de notitie in het whatsappgesprek kopieert en dan verstuurt, en dan staat die chat toch automatisch op gelezen?

Opzich staat voor mij de deur wel open, maar dan moeten er dingen veranderen. In onze familie zelf, dus bij iedereen. Ook mezelf hoor. Wij hebben, ook niet toen mama nog leefde, nooit écht met elkaar gepraat. Papa is best een moeilijke man. Vroeger veel dingen gespeeld etc. Weet niet eens wat, want hij vertelde nooit wat. Tegenwoordig communiceerde hij alleen met YouTube video’s richting ons en sarcastische berichten en we kregen al 1,5 jaar een bak gezeik over ons heen. Wij (zus en ik) deden het nooit goed en waren altijd tegen hem volgens hem zelf. Was daar klaar mee, want kreeg gister weer allemaal lelijke berichten, dus heb een gezinspsycholoog geopperd. Daarop gaf hij aan daar geen gebruik van te willen maken? Dit is de heel korte versie natuurlijk, maarja. Het kon zo ook niet meer langer.

Bedankt in ieder geval. Dat ga ik zeker wel doen!

1 like

Ik vind het echt heerlijk dat Paul McCartney een nieuwe plaat heeft uitgebracht, want hij is ineens overal en ik kan voor de vijftigste keer dezelfde feitjes horen, maar nu vertelt ie het zelf met dat heerlijke accent.

5 likes

@Indolence

Ja, tuurlijk. Dat weet ik ook wel :wink: Ben OG, maar post niet zoveel. Ik post niet om het posten, zeg maar. En ik snap de regel, maar het voelt toch stom.

1 like

Oh, echt? Heb ik toch meer gepost dan ik dacht. Bedankt voor de vriendelijke heads up!

1 like

@Sabr Volgende week word het rond de 30 graden waar is je protest kerstman?

3 likes

Pfff de vriend van mn broer heeft mn laptop niet kunnen reparen, dus moet morgen naar de mediamarkt maar ik denk zomaar dat de kosten best hoog gaan worden. Dus ik ga ipv daarvan een nieuwe laptop kopen :broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart: mn laptop was zo chill en mooi en ugh ik had hem nog maar 3 jaar

Ben echt fucking sad

1 like