Ik baal echt dat de zon schijnt. Heb het hele weekend dingen gedaan en wil nu alleen maar op de bank Netflixen met een dekentje maar 1) dat is te warm en 2) ik zie m’n scherm niet goed
Mijn vriend weet niet of die nog verder samen wil en ik ben nu intens verdrietig. Dacht eindelijk een beetje mijn leven op orde te hebben. Ironisch genoeg vrijdag ook medehuurders contract van onze woning getekend.
Huh hij start ineens weer op??? Wtf?
Gelijk alle belangrijke documenten op een stick of externe harde schijf knallen!
Direct kapt ie ermee en ben je alles kwijt
Ah shit hey.
Ja heb het op een usb gezet! Pff ben zo blij dat ik alles nog heb wil het ook allemaal op dropbox zetten maar daar heb ik geen genoeg geheugen. Heb jij nog een idee waar ik mn bestanden nog meer kan zetten?
Google drive!
Maar 4 min moet onvoorbereid toch wel lukken? Of is het met powerpoint? Staat het onderwerp vrij? Ik heb toen de presentatie over mezelf gehouden
“Aangezien ik maar 4 minuten heb, is er geen ruimte om vragen te stellen” haha
Succes morgen! En beterschap voor je moeder!
Zo zonde van de dag als je brak bent. Maar worth it
Was net ZO moe dat ik een middagdutje ging doen, ik doe dat bijna nooit maar kon echt niet wakker blijven. Maar ik word van overdag slapen altijd heel brak wakker; ik voel me nu, een half uur nadat ik wakker werd, pas weer oké genoeg om overeind te komen. Beetje zonde van m’n weekend
heb chips uit het buitenland gekregen die naar kaassoufle smaken en nu baal ik dat ik ze zo lekker vind, want die zijn hier dus niet te krijgen
oh noem je dit echt zonde? dat dutje + halfuurtje is toch niet zo veel op het hele weekend? en je lichaam had het blijkbaar wel nodig! rust is goed
Jaa hier heb je ook gelijk in natuurlijk… Ik denk vooral omdat ik doordeweeks niet veel energie heb en het dan fijn vind om in het weekend wel leuke dingen te kunnen doen, ook al is het gewoon relaxed thuis zijn. En slapen is fijn maar het is niet echt bewust relaxen, omdat je knock-out bent haha?
Oke wat vinden jullie: vriend en ik zijn 6 jaar samen en in al die jaren heb ik nooit een andere pizza dan pizza magherita gegeten / besteld. Hij heeft een of andere dikke Amerikaanse chicken bbq pizza voor me gehaald, dus ik zeg: ken je me niet beter dan dit, ik wilde gewoon een basic pizza. Zegt hij: “Stel je niet aan”
- Ik mag boos worden
- Hij heeft gelijk
0 stemmers
Zou ik ook laaiend van worden. Margherita is leven.
Dat hij na 7 jaar nog niet weet welke pizza jij lekker vind , vind ik echt debiel haha. Van mij mag je boos worden.
Mijn vriend heeft echt geen idee hoe hij met me om moet gaan als ik zo verdrietig ben. Hij belde me maar ik snap niet dat hij niet gewoon snapt dat hij naar me toe moet komen om te knuffelen en ik ben echt te trots om dat toe te geven. Dus nu zien we elkaar niet vanavond terwijl we letterlijk bij elkaar om de hoek wonen
Huh? Bedoel je niet notificaties?
Ik wil geen vriend die niet luistert