Dit bedoel ik niet lullig, maar kijk als hij dat niet weet kan je ook niet van hem verwachten dat hij komt toch? Dan zul je over je eigen trots heen moeten stappen en het moeten zeggen. Hij kan het niet ruiken
Maar waarom? Wat is het verschil tussen iets sturen via notities of gewoon direct via whatsapp?
Hahahahahahaha. Ja misschien wel een beter idee.
Ja nee klopt ook hoor, en ik ben ook degene die dan “nee” zegt op de vraag kan ik iets voor je doen. Maar eigenlijk ben ik gewoon ook een beetje boos op hem . En ik wil alleen zijn maar ergens ook echt niet. Ben zo slecht in relaties jezus
Maar die van jou heeft zon vlug duimpje… hehehe
Die pizza chicken bbq is overigens wel heel lekker!
No.
Kun je een insta story op negeer zetten zeg maar. Ik wil iemands story’s niet meer bekijken maar nu moet ik er teveel moeite voor doen.
Ik heb echt het kutste broertje op aarde, hij kan mij alleen maar kleineren terwijl ik niet eens wat tegen hem zeg? Maarja, ik ben de zwakste in huis dus dan ben ik een makkelijk target natuurlijk
Ik weet iig wel zeker dat ik hem niet meer hoef te zien later
Ja! Moet je de story ingedrukt houden dan kun je kiezen of je het hele profiel wilt dempen of alleen de stories
Held! Dankje
Gebruik al jaren Huawei Lites, omdat ik te vaak m’n telefoon sloop dus een duurdere geen goede investering is. Bevalt me prima! Maar als het geheugen eenmaal vol zit is het héél moeilijk om alles eraf te krijgen waardoor die vrij snel traag wordt. Camera’s zijn altijd wel echt top voor de prijsklasse. Anyway, mocht je niet zoals mij je telefoon vol stampen met allerlei muziek en foto’s, is het sowieso wel een geschikte keuze.
mijn vriend appt net of we geen baby kunnen kopen omdat hij een lieve baby op facebook zag.
we houden alleen van baby’s, oké peuters ook nog maar alles vanaf kleuters vinden we niet leuk meer.
waarom kun je geen baby huren ofzo
Kan wel! Alleen heet het oppassen en je hoeft er niet voor te betalen. Echt ideaal: als het niet uitkomt kun je ze gewoon weer aan de ouders geven.
mijn oppasbaby is alweer 5…
en samen oppassen zal een beetje gek zijn denk ik…
hopelijk maakt iemand uit onze omgeving snel een baby
Nee joh, waarom is dat gek? Alleen maar leuk en handig dat er twee paar ogen zijn toch
Ik bied me trouwens met liefde aan als katten- of hondenoppasser
Maar dit zegt toch niet dat je slecht in relaties bent? We zijn allemaal ergens minder goed in en nou heb jij ook net die teleurstelling van niet naar het festival gaan etc. Probeer je gedachten even te verzetten door wat fijne muziek op te zetten, iets lekkers te eten/drinken. X
Shit hee heb echt ergernis dag en kom de afgelopen week tot allemaal inzichten met betrekking tot mezelf en anderen. Heb echt zon hekel aan sommige mensen
Mijn schoonouders hebben gewoon Ziggo extra. Had ik veel meer kunnen kijken.
Kwam er net pas achter. Had ik gisteren ook de wedstrijd kunnen zien.
Maar zo fijn nu ik dat weet.