Wow bestaat dit. Kun je ook zien dat er kaarten onderweg zijn?
Kom net bij oma (want moest even voor haar pinnen) geeft ze mij (en voor mn broertje en zusje) kermisgeld.
Ben 26, ga niet naar de kermis en krijg kermisgeld. Haha lief toch
Ja van sommige post wordt een foto gemaakt en van sommige post niet ( dus dan weet je niet wat het is). Het is echt een handige app , je kan er ook je track&trace codes invullen en zo bijhouden etc. Of als je een postzegel nodog heb kan je via daar een postzegelcode gebruiken. Echt chill
Zo benieuwd wat de komende tijd allemaal gaat brengen.
ik heb niet opgelet met mijn aliexpress aankopen en nu komen er 4 telefoonhoesjes binnen echt handig als je maar 1 telefoon hebt, afwisselen it is
@Eddie jeetje wat vreselijk.
Ik ben ook verpleegkundige en ik had mij zeker hierin gemengd. Dit is zo onjuist op zoveel manieren. Je mag de gesprekken wel opnemen, iig bij ons, maar alleen geluid. Het heeft niet de grootste voorkeur maar het mag. Argumentatie is dat er vaak veel info wordt verteld en dat het vroeger niet mocht maar dat je het nu niet kan tegenhouden.
Ik zou dit ook gewoon doen!
Vlgs mij niet perse. Ik zal vannacht het bericht even terugzoeken.
Het punt is niet alleen of hij je hulp ontzegd zou hebben, het punt is ook dat hij expliciet benoemt dat jij vroeger over hem hebt geklaagd en dat hij weigert met jou te praten. En dat voor hem het vertrouwen tussen jullie weg is. Dat lijkt mij volstrekt onacceptabel van een arts.
Edit: onacceptabel en dus niet iets wat die arts zonder consequenties zou mogen doen.
Nou heel strikt gezien snap ik je punt qua hulp. Maar zijn uitspraken verstoren of maken een behandelrelatie niet mogelijk.
Dat klopt niet. In de meeste gevallen mogen burgers gesprekken opnemen en die gebruiken als bewijs. Alleen wanneer het een ernstige inbreuk maakt op de privacy kan een rechter het bewijs buiten beschouwing laten.
@Rozevarken Hoe voel je je nu? Beterschap!
@Eddie Wat een bizarre situatie… Ik vind het wel knap hoe je er mee omgaat en dat je je vooral focust op je gezondheid, dat is ook het belangrijkst. Maar ik zou het echt niet gek vinden als je later toch nog stappen onderneemt om bij die arts aan te geven dat dit echt onprofessioneel gedrag is. Vooral als de assistente jouw vragen niet goed kan beantwoorden en hij niet de moeite neemt om dan te helpen. Ik hoop dat je je snel beter voelt en de juiste antibiotica kan krijgen en natuurlijk dat je dan snel weer naar huis kan. Sterkte!
ik moet opruimen en schoonmaken maar echt geen zin in
Beterschap <3
Mijn werk staat zo slecht bekend in de media dat ik of een nieuwe naam verwacht of dat we gaan fuseren.
Ik ben nu meteen zo benieuwd waar je werkt haha
Héél respectloos dit zeg!
Ik had bijna nieuwe schoenen gekocht maar ze waren et toch net niet. Dus ik heb ze braaf terug gezet. I am a strong woman.
Ik vind het echt naar voor je, ziek zijn is zo kut en zeker als je dan ook nog eens pijn erbij hebt. Nogmaals beterschap!
Is er een resort / hotel waar jullie in je eentje wel naar toe zouden gaan (1e week oktober)?