Wat je even kwijt wilt #7

Ik heb die functie daarom uitgezet, nadat ik mijn pas ooit eens was verloren. Kleine moeite om 4 cijfers in te tikken.

1 like

Ik ga stuk. The opposites hebben voor de grap ooit een soort nep Afrikaans nummer gemaakt. ( wat ik ook mee kan zingen maar dat is een ander verhaal) en nu hoorde ik die net in een reis programma waar ze naar Afrika gaan. Hahaha kan echt niet.

2 likes

Ik ben nu drie maandne gestopt met roken en het voelt echt fijn

55 likes

Trots!

1 like

Lief van je:)

Aah shit wat vervelend :frowning: Ik vind het wel gek van je vriendin dat ze zich zo gedraagt en dingen zegt als: ‘drink alcohol anders is het niet leuk voor mij’. Het is wat mij betreft heel normaal dat als je samen ergens heen gaat dat je dan wel een beetje rekening met elkaar houdt en zeker als je al weet dat een vriendin het soms lastig vindt om contact te leggen dan ga je toch juist ook voorzichtig daar mee om en niet binnen 1 minuut na de start van het feestje met iemand een ‘persoonlijk gesprek’ houden. Vind dat echt redelijk asociaal!

En ook over dat drinken, dan denk ik: jeeez live and let live. Een van m’n beste vriendinnen drinkt niet/nauwelijks en ik zou echt nooit tegen haar zeggen dat ze moet drinken voor míj. Ze is goed zoals ze is en als ik echt per se keihard wil zuipen vraag ik wel iemand anders want dat is niet zo leuk voor haar. Ik vind jouw vriendin echt heel controlerend over komen en alsof ze je niet goed genoeg vindt zoals je bent. En dat ben je wel!

Maar kan me ook voorstellen dat het lastig is als je moeilijk vrienden maakt om dan zo’n vriendin op te geven. Maar je moet echt niet denken dat iedereen je na een tijdje zat is
 dan is het gewoon geen goeie match. Knuffel in ieder geval!

3 likes

Deze woorden zijn het woord wat je zoekt. Je mag zelf een leuke uitkiezen haha.

Maar dus Hola, soy un 
 colombiano!

Samenvatting

6 likes

Ik heb het ook gehad. Het gaat nu na een aantal jaar beter maar denk niet dat mijn haar uit weer zo gaat worden als hoe het was. Ben je aan de pil? Of veranderd van pil oid? En stress kan een na sleep hebben dus vandaar dat je haar nu nog uitvalt. Dat zei mijn huisarts in ieder geval

1 like

Omg ja!! Waar heb je deze gevonden?

Bananenbrood staat in de oven en het ruikt nu zoooo lekker <3

8 likes

Ja! :heart:

Ik heb net sushi besteld maar ik snap die Japanse namen nooit echt dus ik ben heeeeel benieuwd wat ik allemaal krijg :joy: komt ook pas over een uur

7 likes

Mijn huis is helemaal schoon en ik heb mezelf net getrakteerd op een pokĂ© bowl zodat ik niet hoefde te koken, maar wel gezond kon eten :grinning: Ik ben nu alleen zo lui dat ik m’n spa-moment maar even heel erg ga versimpelen haha

8 likes

Ik moet douche. Maar de wedstrijd is nog niet afgelopen.

De zondagavond slijten met in het Italiaans gesynchroniseerde Evita. Ik volg er niks van. En mijn vriend vindt Madonna lijken op Kate Winslet? Que?

Hebben jullie ook wel eens een ‘smaakherinnering’? Ik had net bijvoorbeeld dat ik echt even kort leek te proeven wat ik vroeger wel eens at, een bakje gesneden aardbeien met plakjes banaan en een beetje poedersuiker.

Soms heb ik ook dat ik smaken ‘proef’ van iets wat bijvoorbeeld allang niet meer verkocht wordt, of ik kan er niet meer op komen wat het was.

21 likes

Omg hoe ga je die dicht laten tot kerst.

( hoe doen mensen uberhaubt 24 dagen met zon ding)

2 likes

Vraag of je vriend m ergens wil verstoppen of leg hem bij je ouders thuis

1 like

Sorry🙊

3 likes

Hey illustere kech, ik wil een nieuwe

1 like