Wat je even kwijt wilt #7

@TheOne gefeliciteerd!!

1 like

Smakelijk!! Ik had sojamelk erin en moest ook 4,90 betalen. Echt zoo duur

Huh 5.20 betaal je meer als je hem vegan wilt ja.

Anyhow hoop dat je hem lekker vind!

Ik herken wat je zegt, was ook al een jaar of vier niet geweest en toen er een tand brak heb ik mezelf echt naar de tandarts moeten slepen. Ik heb altijd gaatjes gehad, een wortelkanaalbehandeling en nu ook een kroon. Ik had het niet meer. En nu bij de laatste controle was alles oké en de tandarts was zo vriendelijk. Ik kon wel huilen toen ze dat zei.
Veel sterkte want het is echt kut maar je bent zeker niet alleen

1 like

@Tom_Riddle gefeliciteerd!!

1 like

Ik ben echt emo vandaag. Ik moet nu huilen bij BzV omdat ik het zo schattig vind dat zo’n zus komt helpen lezen en taart meeneemt.

2 likes

Geen idee ik had laatst een gewone ( wel decaf maar zal wel geen verschil maken) en die was gewoon 4.90

Het voelt zo onwerkelijk dat ik daadwerkelijk klaar ben met mijn opleiding

7 likes

Ze hebben speciale kannen voor plantaardige melk. Denk dat het prijsverschil met het formaat beker te maken heeft.

2 likes

Ik word al misselijk als ik naar dit filmpje kijk :joy:

Ik had een kleine en waarschijnlijk is de middelmaat duurder

Niet waarschijnlijk, dat is sowieso zo :stuck_out_tongue:

6 likes

Maar de grootste “normale” is 4,90, dus als een vegan 5,20 was is ie wel duurder. Wel vreemd.

1 like

Ik heb besloten dat ik heel mn oude kamer wil veranderen en er een kleding / naai kamer van wil maken.
Ik ben nu nog enthousiast… als ik er mee bezig ben wss niet meer.

9 likes

Maar ik weet niet of ze een middelmaat had gekocht he, heb t een beetje krom geschreven

1 like

Kut IND. Er is altijd gedoe als je iets moet regelen :rage:

1 like

Ja dat lijkt wel zo, ik “snap” het ook omdat pakken amandelmelk etc duurder zijn dan koeienmelk, maar toch wel jammer. Ben zelf geen vegan, maar vegans doen hun best iets te doen en in plaats van aangemoedigd wordt het zo een beetje minder aantrekkelijk gemaakt.

2 likes

Wat een belachelijke reden van hem zeg. Onzinnig. Het zegt toch verder niets over jou als persoon?! Natuurlijk kun jij ze wel iets bieden, daar heeft thuis wonen verder niets mee te maken. Dikke knuffel voor jou :heart:

1 like

Wat gaat er mis? (Als je dat kwijt wil.)

Mijn laptop wil niet starten. Ik krijg de beginfoto wel, maar als ik klik komt het inlogscherm niet in beeld. Huilen. :angry:.

1 like