Wat je even kwijt wilt #7

Ja ik! Toevallig had ik het vanavond ook haha. We aten een kaasui brood van de Jumbo haha. Ik ging vroeger wel eens met mijn moeder naar de bakkerij en daar haalden we een kaasui/kruidenbrood en ineens proefde ik dat en zag ik het weer helemaal voor me.

2 likes

5 euro

2 likes

Op je muil

7 likes

Je kunt het terugbrengen, maar naar mijn weten wordt het daar ook weggegooid. Ze mogen het niet hergebruiken… was bij mij het verhaal. Op zich ook logisch, stel je voor dat iemand iets manipuleert aan die pillen :sweat_smile:

Morgen begint eindelijk mijn laatste week vakantie en dan eindelijk terug les! :sunglasses: (ja ik kijk hier echt naar uit, heb een vakantie van 18 weken achter de rug inmiddels en ik mis mijn normale studentenleven!)

1 like

Sorry dat wist je zelf al zie ik nu. Iets met héél veel Posts bijlezen en toch reageren :nerd_face:

Ik heb zo’n app waarmee je jezelf in een man kan veranderen oud maken etc. En nu hebben ze ook een pony functie toegevoegd, en ik ben nu al een half uur foto;s van mijn hoofd aan het maken met mijn voorhoofd goed in beeld zodat ik het kan uitproberen haha. Mijn gallerij staat nu ook echt vol met foto’s met mijn voorhoofd frontaal in de picture haha. Alleen het staat op sommige foto;s echt heel leuk en op andere dan echt weer heel kut? Ik zou bijna overwegen om een pony te nemen, maar denk dat het er toch nooit zo uit zou komen te zien.

1 like

Ik heb nog wel een hond waar je op mag passen haha. Beetje uit de kluiten gewassen hond. Luistert niet goed naar commando’s. Alleen poot geeft ie graag, ook zonder dat je het vraagt. En als je “poesje” zegt gaat ie blaffen.

4 likes

Ik heb zo een keelpijn, niet te doen. Hallo ik heb helemaal geen tijd om ziek te worden

Heeee dat heb ik ook gebakken vandaag!

Lekkierr

11 likes

Helpppp
Ik ben op vakantie in spanje en kom er nu achter dat ik gewoon mijn fucking pil vergeten ben. Kan ik in Spanje aan de pil komen? :weary:

Dit doet een vriendin van me ook. Ik word daar altijd mega ongemakkelijk van? Waarom zou je dat doen, please stahp!

Ooit had ik twee collega’s die samenwoonden. Die reden samen naar kantoor om de hele dag naast elkaar te werken, onderbroken door een gezamenlijke pauze, en aan het eind van de werkdag gingen ze weer samen naar huis.

Ik zit me nu twee dingen af te vragen: 1. hoe lang heeft dit geduurd en 2. zouden ze ook 's avonds in bed naast elkaar hetzelfde boek hebben zitten lezen?

19 likes

IK erger me een beetje aan bepaalde mensen op insta die mij volgen, altijd als eerste mijn verhaal checken (echt soms in 1 minuut gewoon al) maar nooit een foto liken.
Ik hoef die likes niet perse, maar ik vind het idee dat ze me alleen maar bekijken en nieuwsgierig zijn een beetje irritant merk ik.
Waarom volg je me dan eigenlijk?

4 likes

Ik heb dit zoooo vaak en ik vind het vreemd irritant want dan wil ik dat gelijk weer proeven om het te controleren maar dan wordt het niet meer verkocht of ik heb het niet of het is buitenlands of ik weet niet eens wat het is ?? frustraties

2 likes

Ik ben gesloopt maar ben zo blij dat mijn moeder (mede dankzij mijn harde werken, al zeg ik het zelf) zo’n fijne verjaardag heeft gehad.

5 likes

Herkenbaar…
Kus♡

1 like

Ik heb lekker gegeten :blush:
En 3 toetjes :heart_eyes:

4 likes

Ik vond dat zoooo leuk

1 like

Je foto’s worden niet altijd weergegeven, iets met algoritme. Mijn vlogs worden door gemiddeld 300 mensen bekeken maar als ik 100+ likes heb op mn fotos is dat veel…