Wat je even kwijt wilt #7

haha lijkt me serieus superleuk! :heart_eyes:

1 like

Lekkerrrr

Ik zag 2 saaie kantoor mannetjes voor me die goeie vrienden waren ofzo. Totdat je over boeken lezen in 1 bed begon.

2 likes

Problemen met schoonfamilie is zo irritant hĂš. Je kunt niet zoveel zeggen, maar ondertussen maak je je er wel enorm druk om.

Nou ja, gelukkig morgen gewoon weer lekker werken. Veel afleiding en bedenken wat we 's avonds gaan eten.

Wanneer is Zondag met Lubach terug te kijken online? :frowning:

@Enthusiasm maar of iemand je stories kijkt of je foto’s liket heeft toch niet zoveel met elkaar te maken? Ik kijk altijd alle stories van mensen die ik volg en of ik die story nou leuk vind en helemaal afkijk of er niet zoveel aan vind halverwege doorklik, in jouw statistieken komt toch te staan dat ik hem heb gezien. Daarnaast kan ik ook gewoon jouw foto tegenkomen, hem niet zo boeiend vinden en doorscrollen.
Wat ik dus bedoel is dat je ze niet kan vergelijken. Aan een story kijken hangt geen waarde en aan een foto liken wel. Als je stories kon liken of kon zien wie je foto hebben bekeken zou je ze wel kunnen vergelijken.

8 likes

Ik kijk zelf geen stories van mensen die ik oninteressant vind en like ook eigenlijk alles, want ik volg die mensen voor een reden. Dus ik instagram dan op een andere manier denk ik?

1 like

Oké ik wou morgen weer gaan werken maar ik denk dat het toch nog te vroeg is
 Nog nooit zo tegenop gezien als nu.

1 like

Ojaaa :smiley:

Ik cringe van sommige berichten op LinkedIn. Het komt zooooo nep over. Iedereen heeft nieuwe/verfrissende uitdagingen, alles is leerzaam en ze zijn vooral #blessed en enthousiast. Ik kan hier echt niet mee omgaan. Dit is niets voor mij :neutral_face:

26 likes

Is er iemand die Frans spreekt en snapt wat dit precies betekent?
La piste du suicide est privilégié.

Google translate zegt The suicide trail is privileged.
Betekent dat een soort van ‘er wordt uitgegaan van zelfmoord’?

Ik zou eigenlijk binnenkort een date hebben. Hadden echt leuke gesprekken. Over vanalles en nog wat. Tot meneer er net achter komt dat ik nog thuis woon. Nu hebben we geen date meer. Wantja ik ben 28. Woon nog thuis. Anderen zijn al lang op zich zelf.

Voel me zo nutteloos nu. Had eindelijk weer een x een leuke klik met iemand dacht ik. Geef het echt op. Denk niet dat ik ooit nog gelukkig met iemand ga worden. Of ik ĂŒberhaupt gelukkig met mezelf ga worden betwijfel ik ook

1 like

ik denk iets in de trant van: de zelfmoordpiste lijkt ons de meest waarschijnlijke optie?
of er wordt ervan uitgegaan dat de persoon zelfmoord gepleegd heeft

2 likes

Zo kun je je helemaal een voelen met je hond. #sameninhettuigje

4 likes

Ik ben zo in de war.

2 likes

50a937b557348d6634ade4b992a9e5f2e5f754eb

#dieleef

21 likes

@theone @tom_riddle
Gefeliciteerd! :tada:
Hoop dat jullie een fijne dag hebben!

2 likes

Ik heb nachtdienst en ik wil slapen. Over 6 uur in bed, tel de uren af, hopelijk kan ik dan nog slapen

1 like

Nu nog 3 uur :raised_hands:t2:

Zometeen ook op de fiets naar kantoor.
Maar eerst, thee en een broodje om wakker te worden :sleeping:

1 like