Yugh, ik start gelukkig pas om 7.30. Wel om 7.00 op het fietsje want iedereen is rond 7.15 aanwezig.
Succes vandaag!
Bij zowel mijn scharrel/vriend als bij mezelf thuis zit er een heel hardnekkige mug. Ik word gek van dat geluid, de muggenbultem en het feit dat ik ze steeds niet kan vinden
Klote muggen, ineens zoveel in onze slaapkamer
Dit is wel heeel toevallig
Hoezo?
We posten op hetzelfde moment iets over vervelende muggen?
Ooh hahaha ik zie dat nu pas
Ik heb een jurkje aan, want het wordt warm. Maar ik weet niet of ik zometeen buiten spijt ga krijgenā¦
Oh en net post ik hier en denk ik. Huh iemand nieuws met een leuke profielfoto. Ben ik t zelf
Ik ben vannacht echt 4x wakker geworden bleeeh.
En toen ik naar de keuken liep voelde ik dat het superkoud was, staat de deur naar het dakterras open? Maar een uur ofzo daarvoor was ik naar de wc gegaan en toen stond die deur sowieso niet open. Ik had hem gisteravond op slot gedaan maar denk dat mān huisgenoot hem weer open heeft gedaan en niet op slot. Die deur kan niet open waaien dus ik vraag me af wat er gebeurd is??
Mijn vriend is leraar en gaat 5 dagen weg met zijn mentorklas. Ik heb hem afgezet en ik lijk gewoon 1 van die leerlingen
I feel ya! Soms is het juist fijn als je er een halfjaartje over mag doen van jezelf! Anders koop je overhaast een kast (oid) en vind je later nog iets mooiers.
Mijn schoonmoeder zegt altijd: een huis is nooit af. (Helaas)
Gatver ik moest al om 07:30 opstaan, word ik om 6:30 wakker omdat ik moet plassen en daarna kon ik niet meer slapen ivm blaasontstekingpijn
Nu heb ik dus eigenlijk werkcollege van 08:30-11:00 maar ik trek t echt niet dus ga vanaf mn vriend naar huis en daar wat aan school doen als het wegtrekt. Superkut
Onderweg naar huis yes haha!
Wooo ik was dit weekend bij mijn ouders en hun eten altijd zooo veel. Pff heb er nu nog last van
Herkenbaar. Mijn vriend heeft ruzie, maar ik ben afgelopen week toch maar langs gegaan met kind want ik word gek van de spanning tussen iedereen.
Denk het wel maar hoe makkelijk het is hangt af van de stad. In een badplaatsje in het zuiden kreeg ik zomaar een antibiotica kuur mee bij de apotheek. In Granada had ik weer last maar toen moest ik een doktersrecept laten zien om iets voor elkaar te krijgen.
Ahhh super chill!
Ja ik ben in Marbella dus hoop dat hier wel makkelijker gaat
Dat denk ik wel inderdaad! Eventueel bij je hotel navragen naar welke apotheek je kan gaan